Pallosalama tuli sisälle!
Keittiön pistorasiasta, sellainen sinertävä hitaasti liikkuva lähes jalkapallon kokoinen. Muutamien sekuntien kuluttua katosi.
Kommentit (60)
Olikohan sama pallosalama, joka tappoi lehmän Hauholla?
Se oli CHUCK NORRIS! Varma tieto!
Taistelkaa hulluthuorat pallosalamasta ! Mä meen hakemaan jäätelöpaketin sillä tämä taas illan viihdepläjäys
Vierailija kirjoitti:
Olikohan sama pallosalama, joka tappoi lehmän Hauholla?
Pallosalama on kuuma pallo, polttaa kyllä voi mutta ei siinä sähköä ole
Vierailija kirjoitti:
Olisit ottanut kiinni ja laittanut pakastimeen, lämmittää mukavasti talvella.
Idiootti neuvo menee miljoonan euron sisäfileet vituralleen,ei ole tarkoitus kypsentää niitä pakastimessa.
Pitäähän sitä jättää rotalle varastettavaa, kun vaeltaa salaa ihmisten kodeissa.
Olen kolme kertaa nähnyt samassa paikassa pallosalaman. Keltainen kirkas jalkapallon kokoinen. Yhden kerran sähköhellan takaa, puhelimen pistorasiasta ja pihan halki. Nopeasti menee muutamassa sekunnissa. Ei niitä ihmeellisinä pitänyt, kun tottunut tuolloin näkemään.
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia pelkään ukkosta.
Pallosalama voi tulla myös muulloinkin kuin ukkosella.
Pallosalama tappoi lehmän Hauholla!
Vierailija kirjoitti:
Ap satuilee ja pallosalama on hieman toisenlainen Ensinnäkin että se tulisi pistorasiasta ? ja saati sininen jalkapallon kokoinen Tuohan olisi polttanut koko talon jos näin olisi käynyt
Itse olen nähnyt pallosalaman 70 luvulla ja tuo oli oranssin-keltaisen hehkuinen noin greipin kokoinen ja tavallaan aaltoili Tuo liikkui ilmavirtojen mukana ja selvisi että pitää liikkua hitaasti eikä edes hengittää sitä päin koska se lähtee helposti tulemaan kohti
Niitä on erilaisia.
pallosalama pani kohta syntyy uusi jeesus.
Pallosalama on ollut ennen sähköjohtoja.
Miten pallosalama voi ilmestyä, jos ei ole ukonilma?
Kuka uskalsi ajaa Ooppelilla sisälle?
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen. Innsbruckin yliopiston tutkijoiden Joseph Peerin ja Alexandr Kendlin teorian mukaan pallosalamat ovat voimakkaan magneettikentän aiheuttamia hallusinaatioita
On erittäin epätodennäköistä, että useampi ihminen näkisi saman hallusinaation samaan aikaan.
Kerran pallokala ilmestyi pöytääni, se oli Jaappanissa, en uskaltanut syödä, häivyin salamana.
Söin vahvaa chiliä ja minulta tuli pyllysalama, viikonkin jälkeen oli poistoakko ruvella.
Vierailija kirjoitti:
Söin vahvaa chiliä ja minulta tuli pyllysalama, viikonkin jälkeen oli poistoakko ruvella.
Poistoaukko siis...
Vierailija kirjoitti:
Ei uskota ilman kuvaa
Niin
Et saanut kuvaa
Samasta syystä ei Ufoista saada kuvia...
Pallosalama saataa liikkua liikkuvaa kohdetta kohden joten parempi jättää kuvausyritykset pois. Mummolassa oli kauan sitten tullut huoneelle oli kulkenut seiniä pitkin ja jättänyt mustan (poltto?)jäljen ja mennyt ikkunasta ulos.
Ap satuilee ja pallosalama on hieman toisenlainen Ensinnäkin että se tulisi pistorasiasta ? ja saati sininen jalkapallon kokoinen Tuohan olisi polttanut koko talon jos näin olisi käynyt
Itse olen nähnyt pallosalaman 70 luvulla ja tuo oli oranssin-keltaisen hehkuinen noin greipin kokoinen ja tavallaan aaltoili Tuo liikkui ilmavirtojen mukana ja selvisi että pitää liikkua hitaasti eikä edes hengittää sitä päin koska se lähtee helposti tulemaan kohti