Ex on mun paras ystävä mutta ei halua enää olla koska erottiin
Jos en halua mennä takaisin hänen kanssaan yhteen niin ei halua enää olla ystäväni. En tiedä mitä tekisi. Meillä pitkä yhteinen historia ja lapset. Rakastan yhä mutta en vain siesä joitain juttuja ja se häiritsee..
Kommentit (19)
Ei ole reilua tuollainen kiristäminen.
No aika ymmärrettävää ettei heti halua olla ystävä, jos yhä rakastaa ja tulee jätetyksi. Siinähän särkisi sydämensä yhä uudelleen. Sun pitää ymmärtää, että teidän suhde muuttuu kun eroatte.
Exien kanssa ei jäädä ystäviksi. Koskaan ero ei ole niin yhteisymmärryksessä tehty, etteikö toinen kärkkyisi jotain muutakin.
Se oli ystävä sun pillun kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
No aika ymmärrettävää ettei heti halua olla ystävä, jos yhä rakastaa ja tulee jätetyksi. Siinähän särkisi sydämensä yhä uudelleen. Sun pitää ymmärtää, että teidän suhde muuttuu kun eroatte.
Niin mäkin vielä rakastan. on sama huumori ja arvot. En vain voi elää niin kuin ex..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin vielä rakastan. on sama huumori ja arvot. En vain voi elää niin kuin ex..
Ap
No ei taida olla teillä kovin vahvaa rakkaus jos ette voineet elämäntapojanne siihen sopeuttaa
Olkaa naimisissa mutta eri osoitteissa, kumpikin omalla tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Oon niin surullinen...
Ap
Itkettääkö?
2/5
Voi olla että sinä olet hänelle hyvä ystävä mutta hän ei todellakaan ole sitä sinulle tämän perusteella. Ota etäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että sinä olet hänelle hyvä ystävä mutta hän ei todellakaan ole sitä sinulle tämän perusteella. Ota etäisyyttä.
Mitä tarkoitat ettei ole ystävä minulle? Exä siis haluaa että muutan heti hänen luokseen ja irtisanon asuntoni. Ei halua selvitellä mitään välejä ym. Vaan pitäisi muuttaa mieluiten jo ensi kuussa eri kaupunkiin hänen luokseen. Nyt laittoi viestin ettei halua olla ystäväni koska rakastaa minua. Toivotti hyvää loppuelämää...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olet kuin minä, samassa tilanteessa. Oikeasti samanlainen huumori ja ajatuksenjuoksu on harvinaista. Olen yrittånyt erota, mutta tunne on sama, kuin yrittäisi erota rakkaasta veljestään. Tai kuin käsi amputoitaisi. Eletään sitten tällaisessa ihme välitilassa.
Se on hänen oikeus ja ihan ymmärrettävää. Ajattele nyt vähän sen exän kannalta. Tosin en ymmärrä miksi pitää erota, jos toista rakastaa, on paras ystävä, samat arvot ja yhteiset lapset. Eikö niitä suhteen epäkohtia voi työstää yhdessä?
Eroa kunnolla ja hanki uusi paras ystävä, sellainen, jota voit sietää.