Voiko suhde toimia, tapasin siis badoo sovelluksessa naisen.
Nainen on kaunis,akateeminen ja hän kertoo olevansa feministi.
Minä olen iskäkroppainen duunari.
Nainen on minua 4v vanhempi ja olemme olleet muutamilla treffeillä, meillä on hauskaa yhdessä ja juttu luistaa. Tuntuu vaan jotenkin "oudolle" että tuollainen nainen on minusta kiinnostunut koska se ei ole normaalia. Miten voiko tuollainen suhde toimia? Olen itse 34v ja nainen 38v, hän kertoo haluavansa vielä jälkikasvuakin.
Kommentit (13)
Duunarin kanssa asuva akateeminen nainen täällä, hei vaan. Teillä tulee olemaan riitoja mutta älkää ikinä vetäkö koulutustaustaa mukaan asiaan.
Miksi ei voisi toimia, kun teillä on hauskaa yhdessä ja juttu luistaa? Älä anna sun kompleksit pilata tätä mahdollisuutta.
Tuntuu vaan jotenkin "oudolle" että tuollainen nainen on minusta kiinnostunut koska se ei ole normaalia.
Ei voi toimia, koska aapeellå on paha itsetunto-ongelma ja hän tulee siksi aina epäilemään vaimoaan ja vähättelemään tai jopa estämään tämän saavutuksia.
Te, jotka sanotte, että teillä on hyvä suhde duunarimiehen kanssa, olette suhteessa normaali-itsetuntoisen ihmisen kanssa. Sellainen suhhde toimii usein hyvin, omanikin on sellainen ja hyvin on mennyt. Mutta jos toinen lähtökohtaisesti ajattelee, että ei ole normaalia eikä tule jatkossa toimimaan niin ei se silloin tosiaan tule toimimaan.
Muuten voisi toimia, mutta ei tule toimimaan jos ajattelet tuollaisia. Ongelma on 100% sinun pääsi sisällä.
Hän selkeästi näkee sinussa jotain mitä et itse näe
Badoo on samaa paskaa mitä tinder, ei tule johtamaan muuhun kuin ghostaamiseen.
Mulle kerran eräs mies sanoi, että hänellä on huono itsetunto kun hän ei voi uskoa, että minunkaltaisrni nainen voi olla hänestä kiinnostunut.
Heikolla osaamisella ja itsetunnolla ei kannata alkaa inttää sellaisen kanssa joka osaa ja on sinut itsensä kanssa.
Mikä tuossa voisi olla syy ettei voisi toimia?
Entä jos ryhdistäytyisit ja työskentelisit itsetunto-ongelmasi kanssa. Se tuossa voi ongelmaksi kääntyä jos jokin.
Jatkossa voi naiselle olla hankala olla miehen kanssa joka koko ajan vähättelee itseään. Se on tosi raskasta, voin kertoa.
Lyhytaikaisesti voi toimia, mutta ei pidemmän päälle.
Tuollaiset naiset ovat todella epätoivoisia. Kannattaa varoa heitä. He ovat todellla itsekkäitä.
Miksei voisi toimia