Istun koko yön kiikussa, koska sängyssä ahdistaa 2. Nyt on asiat huonommin, kuin koskaan!! Kaikki apua otetaan vastaan.
Eli kaikki alkoi loppuviikosta. Aloin kärisä unettomuudesta valvoin 2 vuorokauttaa ilman unta.
Istuin yöt pihakeinussa rivarin pihassa, räyhäsin naapureille ja sitten en vastannut heille ollenkaan.
Naapurit ilmoittivat miehelle olevansa huolissaan minusta.
Jatkoin istumista. Olin henkisesti niin loppu, että kiikku vain rauhoitti.
Naapurit kaselivat tuntitolkulla jatkuvaa keinumista.
Lopulta aloin nukkumaan keinussa päivisin, mutta yöllinen keinuminen jatkui.
En voinut olla sisällä, koska ahdisti.
Perjantaina sain ajan psykologille ja jouduin siellä m1 arvioon.
Lopulta sain m1 lähetteen ja jouduin osastolle.
Nyt olen psykiatrisessa sairaalassa.
Ongelma on nyt siis naapurit. Naapurit ovat varmasti huomanneet, että olen kadonnut.
Käskin miestäni salaamaan, että mulla on ongelmia ja sanomaan, että olen työmatkalla, mutta olen ihan varma, että mies ei tee sitä tai jos tekeekin niin huonosti, ettei se mene läpi.
Olen tänään ollut niin levoton ja vain vaeltanut ympäriinsä. Yritin löytää puhelintani, mutta se on takavarikoitu, koska soittelin sillä viime yönä ympäriinsä. Jopa 112.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Millä kirjoittelet tännet?
Ehee hauskaa. Käytävällä on yleinen tietokone!!
Ap
Olet nyt ammattilaisten hyvissä käsissä ja hoidon piirissä. Miten netin keittiöpsykologit voisi olla avuksi.
Mulla on nyt jokakesäinen mania ja kohta varmaan itsekin osastolla. Mutta aina näistä on selvitty!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehee hauskaa. Käytävällä on yleinen tietokone!!
Ap
No ei ole.
Ensin käyttäydyt sekavasti monta päivää ja lähdet työmatkalle. Eihän tuota usko kukaan.
Oletko miettinyt, että miksi se on sinulle niin tärkeää mitä ne ajattelee?
Sulla on kyllä jonkinlaista pakko-oireisuutta myös noiden muiden ongelmien lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt, että miksi se on sinulle niin tärkeää mitä ne ajattelee?
Sulla on kyllä jonkinlaista pakko-oireisuutta myös noiden muiden ongelmien lisäksi.
Onko se mikään ihme, että hullulla on pakko-oireisuutta? Ei varmaan sellaista hullu olekaan jolla ei olisi.
Provohan tämä on toivottavasti.