Minä miehenä haluaisin perustaa perheen mutta ongelmana on se etten löydä sopivaa kumppania tai ettei naiset minusta kiinnostu.
Tiedän etten ole se kaikkein halutuin mies parisuhdemarkkinoilla ja tiedän sen etten voi vaatia liikoja naisilta.
Olen itse hiukan ylipainoinen, en se miesmallin näköinen vaan aika tavallisen näköinen, olen harteikas nallekarhu jolla kasvaa karvoja sekä pituutta minulla on 180cm. Olen duunari ja palkkaa saan sen 3200-3500 euroa kuukaudessa. Alkoholia en käytä. Olen myös aika introvertti eli viihdyn todella paljon omissa oloissani, vapaa ajalla tykkään yksin liikkua luonnossa ja mökkeily on lähellä sydäntäni.
Minä tässä mietin että mikähän mahtaa olla syynä ikisinkkuudelleni? Onko mahdollista että joku nainen minusta kiinnostuisi?
M33
Kommentit (22)
Yritä löytää kaltaisesi introverttinainen netin kautta.
Nykyaikana pariutuminen on vaikeaa koska enää se "tavallinen" ei riitä vaan vaatimuksia on vaatimusten perään. Pakit saa heti kun on yksikin asia mikä ei toista miellytä, esimerkiksi jos miehellä hiusraja karkaa tai mies on liian lyhyt niin ne on jo kriteerit miksi nainen antaa sille pakit. Kyseiset asiat on vielä sellaisia mihin mies ei itse voi vaikuttaa kun taas nainen voi aina laihduttaa tai meikata itseään kauniimmaksi.