Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ei enää halua lapsia - liian suuri taakka

Vierailija
25.05.2024 |

Vaikka miehet hoitaa niitä enemmän nykyään

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3902a428-8b54-4512-9b9d-05c4b96c93f6

Kommentit (477)

Vierailija
161/477 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä korkeampi on naisten työllisyysaste, sitä alhaisempi on syntyvyysaste.

Vierailija
162/477 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä korkeampi on naisten työllisyysaste, sitä alhaisempi on syntyvyysaste

Ei, vaan jos ei löydy puolisoa, kenen kanssa sen perheen perustaa.  Koskee miehiä ja naisia. Onhan äitisi kertonut sinulle niistä vauvasiemenistä. Punastelen, mutta ei liity naisten työllisyyteen mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/477 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan jos ei löydy puolisoa, kenen kanssa sen perheen perustaa.  Koskee miehiä ja naisia. Onhan äitisi kertonut sinulle niistä vauvasiemenistä. Punastelen, mutta ei liity naisten työllisyyteen mitenkään.

Somalinaiset synnyttävät Suomessa suurperheen. Mutta äidit eivät olekaan työelämässä, vaan kotona, kotiäitinä.

Vierailija
164/477 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan jo tätä palstaa lukemalla on käynyt selväksi, että miehiltä loppuu kiinnostus isyyteen kutakuinkin siinä vaiheessa kun siemenneste on ruiskastu emättimeen. Miksi naisen kuuluisi haluta olla pallo jalassa 18 vuotta elämästään ja ylikin?

Jostain syystä suurimmalla osalla naisista lapsilukutoive on keskimäärin 2,2. Miehillä ei paljoa tuosta poikkea. Eli kyllä tuo pallo halutaan kovastikin jalkaan.

Missä nämä miehet luuraa?  Onko niin, että ovat toteuttaneet lapsihaaveet jättämällä taakseen kaksi yh-äitiä, ja kolmatta jo katsellaan.. Sopisi lapsilukuun..

Tää on muuten niin totta. En tiedä mikä meni yhteen tuttavaani. Hänellä ei ole omia lapsia, mutta otti kotiinsa asumaan avosiipaksi miehen jolla kolm

Lainaus ei onnistu, mutta ilon kautta, tää mies on hoitanut lisääntymisen!  Ei voida naisiakaan syyttää, jos yksi mies on polkassut nuo muksut maailmaan!! 

Vierailija
165/477 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaapi silti enemmän naisten kontoille jäädä perheen hoitaminen ja lisäksi riskinä on joutua yh:ksi, ukko menee menojaan ja huutaa perästä "elareita en sitten maksa huåra!!!!"

Elämä on valintoja täynä ja se niissä jännä juttu että jokainen voi itse vaikuttaa niihin. 

Helpoin tapahan se tietenkin on sitten itkeä. "Mies jätti ja eikä maksa elareita" buhuu yhyy.

Vierailija
166/477 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Somalinaiset synnyttävät Suomessa suurperheen. Mutta äidit eivät olekaan työelämässä, vaan kotona, kotiäitinä.

Ne saa niitä vauvasiemeniä..=D  kunpa sinäkin löytäisit jonkun, että haikara kävisi sinunkin luonasi. 👍

Vierailija
167/477 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaapi silti enemmän naisten kontoille jäädä perheen hoitaminen ja lisäksi riskinä on joutua yh:ksi, ukko menee menojaan ja huutaa perästä "elareita en sitten maksa huåra!!!!"

Elämä on valintoja täynä ja se niissä jännä juttu että jokainen voi itse vaikuttaa niihin. 

Helpoin tapahan se tietenkin on sitten itkeä. "Mies jätti ja eikä maksa elareita" buhuu yhyy.

Niin, jokainen voi valita omasta, ei muiden puolesta. Siksi moni nainen jättää lapset hankkimatta, kun vastuullisia isäksi sopivia miehiä on harvassa.

Aika moni ääliö vieläpä syyllistää naista siitä, jos mies on niin lapamato ettei huolehdi omista lapsistaan. Parempi jättää lapset tekemättä.

Vierailija
168/477 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailun vuoksi. Minä ja lukioaikainen kaverini. Minä päädyin parisuhteeseen parikymppisenä, tein kolme lasta ja lopulta olin yh. Asun vuokralla ja kaikki, mitä ansaitsen menee saman tien. Kaverillani on miesystävä, mutta saman katon alla he eivät asu. Hänellä on myös omistusasunto, maisterin tutkinto ja korkeasti palkattu työ. Säästöjä ja sijoituksia. Paljon ylimääräistä rahaa, joka kuluu luksukseen ja matkoihin. Älkää kukaan kysykö, miksi lapsia ei tehdä entiseen malliin. Naisena koen pudonneeni köyhyysloukkuun. 

Vierailija
169/477 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku briiffata maksumuurin takana olevan artikkelin sisällön?

Vierailija
170/477 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli naiset vihdoin ja viimein pääsee miesten tasolla tässä ymmärryksessä että lapsista on haittaa.

Vierailija
171/477 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös töissäkäynti on perheen hoitamista. Minä ainakin olin aina enemmän kuin mielellään lasten kanssa kun vain voi. Iskäx3

Vierailija
172/477 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vertailun vuoksi. Minä ja lukioaikainen kaverini. Minä päädyin parisuhteeseen parikymppisenä, tein kolme lasta ja lopulta olin yh. Asun vuokralla ja kaikki, mitä ansaitsen menee saman tien. Kaverillani on miesystävä, mutta saman katon alla he eivät asu. Hänellä on myös omistusasunto, maisterin tutkinto ja korkeasti palkattu työ. Säästöjä ja sijoituksia. Paljon ylimääräistä rahaa, joka kuluu luksukseen ja matkoihin. Älkää kukaan kysykö, miksi lapsia ei tehdä entiseen malliin. Naisena koen pudonneeni köyhyysloukkuun. 

Lapsia ei ole pakko tehdä ennen kuin on käynyt koulut loppuun. Vaikka opiskelisi 25-vuotiaaksi, ehtii hyvin hankkia lapset sen jälkeen. Lasten syntymän jälkeen voi myös opiskella. 

Vierailija
173/477 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni nainen kärsii lapsesta asti sairastettua prinsessasyndroomaa, jonka vuoksi hän olettaa maailman pedatun juuri häntä varten. Siis maailman jossa kaikien on palvottava ja palveltava häntä. On ehkä parempikin ettei tällaiset prinsessasukupolven naiset saakaan lapsia. 

Vierailija
174/477 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsia ei ole pakko tehdä ennen kuin on käynyt koulut loppuun. Vaikka opiskelisi 25-vuotiaaksi, ehtii hyvin hankkia lapset sen jälkeen. Lasten syntymän jälkeen voi myös opiskella. 

Miksi noin kauan pitää opiskella. 

Lukiosta pääsee 18v jonka jälkeen neljässä vuodessa ehtii hyvin saada ammatin. Siinä on sitten valinta että heti lapsia vai pari vuotta säästämistä ja uraa ennen lapsia. Jos ei ihan tollo ole niin 30v mennessä on jo hyvin valmis vanhemmaksi.

Vierailija
175/477 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen itse lapseton ikisinkkumies. Olen lapseton koska ei ne naiset ole koskaan minusta kiinnostuneet joista minä taas olen kiinnostunut. En ole varma haluanko lapsia eli ei haittaa jos jään lapsettomaksi. Olisin varmaan osallistuva isä mutta haluanko lapsia tälläiseen yhteiskuntaan missä pienellä palkat raadat orjamaisesti töitä ja en muutenkaan pidä nykyaikaisesta menosta. 

M34

Vierailija
176/477 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, jokainen voi valita omasta, ei muiden puolesta. Siksi moni nainen jättää lapset hankkimatta, kun vastuullisia isäksi sopivia miehiä on harvassa.

Aika moni ääliö vieläpä syyllistää naista siitä, jos mies on niin lapamato ettei huolehdi omista lapsistaan. Parempi jättää lapset tekemättä.

Hauska juttu sinänsä, mutta täällä reaalimaailman puolella, ne ovat ne miehet, jotka eivät lasta halua. Miehet haluavat keskittyä työuraan perhe-elämän sijaan. Suomessa miehet tekevät huomattavasti enemmän töitä kuin naiset, kun tarkastellaan vuosituntimääriä. Miehelle lapsista ei ole mitään hyötyä. Kun ero tulee, lapset jäävät naiselle, ja miehelle jää vain elatusvelvollisuus, vaikka kiintymyssuhde lapsiin usein katkeaa erovuosien jälkeen.

Vierailija
177/477 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi noin kauan pitää opiskella. 

Lukiosta pääsee 18v jonka jälkeen neljäss

Joku voi haluta opiskella vaikka lääkäriksi. Ylempi korkeakoulututkinto vie muutenkin helposti viisi vuotta, ja voi joutua hakemaan useamman kerran ennen kuin pääsee opiskelemaan.

Vierailija
178/477 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan se koulutus- ja työllisyysaste selittää syntyvyyden laskua, isossa mittakaavassa. 

Vierailija
179/477 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voi ihan ite miettiä ottaisivatko työnsä lisäksi toisen kokopäiväduunin, mistä ei makseta euroakaan.

Niinpä.

Vierailija
180/477 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska juttu sinänsä, mutta

Mikään ei estä miestä hoitamasta omaa lastaan ja rakastamasta tätä. Lapsen ei kuulu olla "hyödyllinen". 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän