Jouduin pakkohakemaan työpaikkaa ja yritin alittaa riman tarkoituksella, mutta sain paikan silti!! Help
En halua sitä. Tein ihan tarkoituksella kirjoitusvirheitä hakemukseen ja koitin mahd huonon kuvan antaa itsestäni. Silti tuli viesti tänään, että onnitelut sinut on valittu työhön.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Tumpeloit vaan täysillä niin ylenet muutamassa kuukaudessa, mutta palkka ei tietenkään nouse.
Totta. On pomona parin vuoden päästä kun istuu tauolla työajan ja mokaa jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Onnea, sinusta tuli juuri yhteiskunnalle tuottava kansalainen. Pääset maksamaan veroja meidän muiden tavoin.
työttömyysturvastakin maksetaan veroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea, sinusta tuli juuri yhteiskunnalle tuottava kansalainen. Pääset maksamaan veroja meidän muiden tavoin.
😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂😂
No mitäs naurat, tottahan tuo.
Onnea tyäpaikasta. Miksi luulet, että muiden pitäisi maksaa elämäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Yksi kelalusmu vähemmän elätettävänä.
Miksi luulet että työttömät ovat lusmuja?
Ps. Saan tukeni työttömyyskassalta
Haki töitä-> sai töitä-> ei halua mennä = lusmu
Tiedän kyllä että kaikki työttömät eivät ole lusmuja ja ahkerasta työhausta huolimatta eivät töitä saa, mutta ihminen joka valitaan työhön eikä sitä haluakaan tehdä on lusmu.
Vierailija kirjoitti:
Mee kännissä töihin, sen jälkeen ei tartte enää mennä eikä ole sun syy että irtisanovat.;)
Känni ei ole riittävän painava peruste irtisanomiselle.
Sori
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂😂
Siinä kyllä valtio maksaa verotkin
No nehän tajusi heti, mikä on homman nimi. Koska tää oli se pakkohaku, niin jos kieltäydyt paikasta tai jos irtisanoudut/sinut irtisanotaan sinusta johtuvasta syytä, saat karenssia :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vitsi
Ei ne sinua kirjoitustaitojen takia palkkaa, ja hieman hitaammalla käyvä ei välttämättä huomaa jos joku lisä sattuu vahingossa unohtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Yksi kelalusmu vähemmän elätettävänä.
Miksi luulet että työttömät ovat lusmuja?
Ps. Saan tukeni työttömyyskassalta
Haki töitä-> sai töitä-> ei halua mennä = lusmu
Tiedän kyllä että kaikki työttömät eivät ole lusmuja ja ahkerasta työhausta huolimatta eivät töitä saa, mutta ihminen joka valitaan työhön eikä sitä haluakaan tehdä on lusmu.
Oonko mä lusmu kun en ottanut vastaan työtå paikasta, jossa ei ollut muuta tekemistä kuin pyöritellä peukaloita ja talsia ympäri hallia? Olin siis ensin määräaikaisena ja ei ollut mitään tekemistä, enkä halunnut pyynnöstä huolimatta jatkaa, kun oli niin karseeta kun ei ollut mitään tekemistä. En edelleenkään ymmärrä miks ne mut halus tuossa tilanteessa palkata. Ehkä olin vaan niin söpö tjsp.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂😂
Ja kaupan kassa maksaa asiakkaalle kun antaa vaihtorahat.Kaupassa käymisestä siis tienaa rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee kännissä töihin, sen jälkeen ei tartte enää mennä eikä ole sun syy että irtisanovat.;)
Sori
Kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori
Koeajalla irtisanominen ei vaadi kummoisia perusteita. Toki työkkäri rankaisee jos selkeästi itse aiheutat irtisanoutumisen.
Ap on trolli. Ei Suomessa pääse töihin noin vain. Enintään johonkin suoramarkkinointiin.
Vierailija kirjoitti:
Sanot vain kiitos paljon, olen valinnasta otettu, mutta valitettavasti löysin jo muita töitä, niin en ole enää käytettävissä.
Ei sen niin monimutkaista tarvitse olla.
Työtön ei voi kieltäytyä töistä, koska silloin päiväraha katkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vitsi
Olet väärässä. Ei ole vitsi ja itse asiassa työtön maksaa korkeampaa veroprosenttia kuin eläkeläinen ja työssäkäyvä. Fakta, jota moni ei näytä tietävän.
Itse jouduin melkein töihin kauheaan työpaikkaan. Mokailin sitten tahallani kakkoshaastattelun oikein kunnolla: myöhästyin, bussilla väärään paikkaan (haastattelija joutui hakemaan minut omalla autollaan!) ja olin ihan stressihysteerinen haastattelussa. Sanoin myös etten voi venyä työajoista enkä mistään ym. Eivät sitten palkanneet. Hyvän paikan sain sitten heti 1kk päästä että turha valittaa. Huh läheltä piti.
Mä menisin toki sinne duuniin. Sitten olisikin parempi mahdollisuus saada parempi työpaikka, koska työllinen työnhakija kiinnostaa työnantajia enemmän kuin työtön.
Ei ketään pääse töihin pelkällä hakemuksella!