Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs naiset tekee kun miehet katsoo lätkämatsia?

Vierailija
23.05.2024 |

Onko tylsää?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein loppuja kotitöitä ja vaimo katsoi kiekkoa.  

Vierailija
22/35 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä nyt muutenkin siihen aikaan, kun peli tulee tekisi. Miksi sen pelin pitäisi omaan rytmiin jotenkin vaikuttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittelee ihastusmiehen kanssa, lähtee muina naisina lenkille ja jatkoajan loppupuolella palaa posket punaisina ja suoraan suihkun kautta nukkumaan, kun iski just migreeni.

Vierailija
24/35 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelee minkä idiootin kanssa ovat menneet naimisiin.

Minkä lainen idiootti on nainen, joka ei paria tuntia pysty toimimaan yksinään.

Vierailija
25/35 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt mukisematta kotityöt ja tarjonnut tarjottimella kaljaa. Nämä lähinnä siksi kun on syyllinen olo rakastajasta.

Vierailija
26/35 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä milloin on matsi, joten en osaa vastata.

Vierailija
27/35 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon kun mieheni haluaa katsoa urheilua tms niin hän toki saa sen tehdä (ei kyllä tykkää lätkästä, mutta kaikki muu menee). Minä joko katson kans, jos kiinnostaa tai luen kirjaa, neulon, nettailen tvs. Joskus laitan vaikka ruokaa tai siivoan, mitä nyt milloinkin. Jos minä haluan katsoa jotain omaa ehdottomasti niin sitten toinen meistä käyttää tablettia.

Vierailija
28/35 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mieheni katsoo urheilua niin teen jotain mättö ruokaa kuten pitsaa, makkaraperunoita tai hampurilaisia miehelleni ja itselleni ja itse alan katsomaan jotain leffaa jos telkasta ei ei tule mitään mielenkiintoista tai alan nukkumaan jos nukuttaa.

Meillä on viisi telkkaria joka huoneessa ja keittiössä. Kaksi makkaria jotenka saa nukkua rauhassa jos toinen katsoo telkkaria. Emme rajoita toistemme harrastuksia ja pakota johonkin muuhun.

Vierailija
29/35 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppäävät ja runkkaavat tietysti, ja miettivät miksi menivät yhteen juntin luuserin kanssa.

Lätkä on junttilaji ja helvetin tylsä.

Vierailija
30/35 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, ainahan tekemistä piisaa.

Vierailija
31/35 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei ole kiinnostunut lätkästä sen enempää kuin minäkään. 

Taivaan kiitos ettei mieheni seuraa urheilua. En kestäisi jos tuossa töllö huutaisi illat pitkät urheilua. Kaksio niin ei pääsisi pakoon mihinkään. Ja se kaljan juonti ja isolla porukalla huudettava kun maaleja tulee. Ja vaikkei tulisikaan. Ex oli tuollainen. Otti lomatkin töistä kun oli jotain isoja kisoja ja kesällö ei voitu ikinä lomailla yhdessä. 5v kestin. 

Vierailija
32/35 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillon kun mieheni haluaa katsoa urheilua tms niin hän toki saa sen tehdä (ei kyllä tykkää lätkästä, mutta kaikki muu menee). Minä joko katson kans, jos kiinnostaa tai luen kirjaa, neulon, nettailen tvs. Joskus laitan vaikka ruokaa tai siivoan, mitä nyt milloinkin. Jos minä haluan katsoa jotain omaa ehdottomasti niin sitten toinen meistä käyttää tablettia.

Miten sä voit siinä melussa lukea kirjaa? 

Vierailija
33/35 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja heitän itseni matolle maaten ja pelaan Switchillä. :D

Vierailija
34/35 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson lätkämatseja, mies ei.