Mitäs naiset tekee kun miehet katsoo lätkämatsia?
Kommentit (35)
Ihmettelee minkä idiootin kanssa ovat menneet naimisiin.
Ei minäpä päin vastoin olen tallentavalle dikipoksille laittamasaa nauhalle Suomi - Ruotsi ottelua
Ei täällä mitään miehiä eilen ollut, kun lätkämatsia katsoin.
Mieheni ei ole kiinnostunut lätkästä sen enempää kuin minäkään.
Ei vaikuta minun elämääni että joku mies jossain katsoo lätkämatsia. Omaa miestä ei kiinnosta.
Eilen katsottiin miehen kanssa matsia ja juotiin siiderii samalla. Mikä pettymys oli hävitä tänään on pakko juhlia rankemmin.
Katson sivusilmällä lätkää. Mutta odotas kun tulee jalkapallon EM/MM-kisat!!!
Mä katselin lätkämatsia kotonani eikä siellä ollut yhtään miestä. Olis kyllä saanut olla ja laittaa mulle iltapalaa.
N41
Juoruu puhelimessa sun asiat koko kylälle.
Nalkuttaa ja kieltää juomasta kaljaa, koska heillä ei ole mitään yhteistä ja he vihaavat toistensa elintapoja.
Vierailija kirjoitti:
Mä katselin lätkämatsia kotonani eikä siellä ollut yhtään miestä. Olis kyllä saanut olla ja laittaa mulle iltapalaa.
N41
Tulisit tyttö tänne, täällä on patukkaa tarjolla! T: M65+
Meillä minä (nainen) haluan katsoa lätkää ja mies vihaa lätkää. Että näin.. ex-mieskin vihasi lätkää, ja mun veli, ja poikani. Mutta äitini, monet naispuoliset ystäväni ja minä katsomme. Ainoa ikävä puoli on väkivaltainen käyttäytyminen jäällä.
Kaikki miehet sitä - kaikki naiset tätä... Tuo ajattelu ei ole tätä päivää.
Me katsotaan yhdessä lätkämatsit. Yhdessä käydään myös kattomassa ja kannattamassa oman seudun jääkiekkojoukkuetta.
Ihan on isoihin, tärkeisiin otteluihin, toisella paikkakunnalla, meillä faneilla bussi tillatuna, suurella joukolla mennään.
Kuka / ketkä muka luulee, ettei naisia ja tyttöjä kiinnosta jääkiekko-ottelut?t
Vierailija kirjoitti:
Meillä minä (nainen) haluan katsoa lätkää ja mies vihaa lätkää. Että näin.. ex-mieskin vihasi lätkää, ja mun veli, ja poikani. Mutta äitini, monet naispuoliset ystäväni ja minä katsomme. Ainoa ikävä puoli on väkivaltainen käyttäytyminen jäällä.
Jääkiekko on oikeasti hieno laji. Ainoa ongelma on väkivaltainen käyttäytyminen jäällä ja loukkaantumiset.
T. Sama
Oma mies ei katso telkkarista urheilua. Saas nähdä miten olympialaisten kanssa käy, toivottavasti pystyn katsomaan edes jotain.
Katson lätkämatsia tässä muun puuhastelun ohessa.