Korona-rokotteita edelleen??
Uutisissa oli korona-rokotteista. Mitä ihmettä!? Miksi niitä edelleen annetaan? Ei kai kukaan ota rokotetta?
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Lääketieteen Nobelin palkinto annettiin koronarokotteen kehittäjille
Heidän työnsä mahdollisti tehokkaiden lähetti-rna-teknologiaan perustuvien rokotteiden kehittämisen Covid-19-tautia vastaan, Nobel-toimikunta perustelee.
Solujen proteiinituotantoa ohjaavan rna:n käyttö rokotteissa lisää niiden tehoa ja turvallisuutta.
https://tekniikanmaailma.fi/laaketieteen-nobelin-palkinto-koronarokotte…
Rokotevastaisuus on venäjän propagandaa
Hyödylliset idiootit levittää lisää
Tarkoituksena kylvemällä valetietoa vähentää kansan luottamusta hallintoon ja maan instituutioihin
Siten mahdollistaa laajemman disinformaation levitys väestöön
.
Samalla rokottamattomuus tappaa ihmisiä
Koronarokote ehkäisee aivohalvauksia ja sydänsairauksia
https://amp.theguardian.com/science/2024/mar/12/covid-vaccines-cut-risk…
Vierailija kirjoitti:
YLE:
Koronadenialistien alttius tukea Venäjän toimia ei ole vain suomalainen ilmiö. Myös Virossa (siirryt toiseen palveluun) ja Australiassa (siirryt toiseen palveluun) on havaittu samaa. Eikä tuki kulje vain yhteen suuntaan, myös Venäjä tukee koronadenialistejä. Yhdysvaltain hallinnon tietoturva-asiantuntija Harri Hursti kertoi Helsingin Sanomien haastattelussa (siirryt toiseen palveluun), että yhden Venäjällä operoivan verkkotoimijan blokkaus johti Kanadaan suunnatun koronadenialistisen materiaalin vähenemiseen 95 prosentilla.
https://yle.fi/a/3-12372443
Venäjä käy Pietarin trollien avulla sotaa Suomea vastaan. Yhtenä keinona on turvallisista koronarokotteista levitettävät valheet ja pelon lietsonta. Tarkoitus poistaa suomalaisen väestön luottamus sen omiin instituutioihin ja heikentää valtion kykyä toimia sotatilanteessa.
Demokraattisissa maissa instituutioiden voima syntyy kansan tuesta ja luottamuksesta diktatuurissa pelosta ja väkivallasta.
Kreml on ottanut käyttöön pandemian aikana syntyneet koronadenialismin, jossa lietsotaan ihmisiä olemaan luottamatta lääketieteeseen, mediaan ja ylipäätään oikeastaan mihinkään järjestäytyneen yhteiskunnan osaan. Suomessakin Putinia kannattavat ja myötäilevät vastamediat ovat täynnä toinen toistaan äärimmäisempiä väitteitä koronasta.
Nämä Putinin myötäjuoksijat ovat toimineet tietäen tai tietämättään Venäjän iskujoukkoina, joiden tehtävänä on hyökätä rakenteita ylläpitäviä ja ihmisten toimintaa ohjaavia yhteiskunnallisia instituutioita vastaan.
Kriisitilanteessa ihmisten luottamus yhteiskunnallisiin instituutioihin on äärimmäisen tärkeää. Myös Venäjän suurhyökkäys helmikuussa perustui ajatukselle, että Ukrainan instituutiot romahtavat. Venäläiset uskoivat, että sotilaat hylkäävät asemansa, presidentti pakenee maasta, ja kaikki siltä väliltäkin antavat periksi.
Venäjä käy Pietarin trollien avulla sotaa Suomea vastaan. Yhtenä keinona on turvallisista koronarokotteista levitettävät valheet ja pelon lietsonta. Tarkoitus poistaa suomalaisen väestön luottamus sen omiin instituutioihin ja heikentää valtion kykyä toimia sotatilanteessa.
Koronarokote suojaa (tutkimus)
THL:n turvallisuusseuranta: Kuolleisuus on ensimmäisen koronarokotuksen jälkeen matalampaa rokotuksen saaneilla kuin rokottamattomilla
Rokotettujen kuolleisuus matalampaa kaikissa ikäryhmissä
Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) tekemän seurantatutkimuksen mukaan koronarokotettujen kuolleisuus on kolmena rokotuksen jälkeisenä viikkona selvästi matalampaa kuin niiden ihmisten kuolleisuus, jotka eivät ole lainkaan saaneet rokotusta. THL seuraa rokotettujen kuolleisuutta rokotuksen jälkeen jatkuvana osana koronarokotusten normaalia turvallisuusseurantaa.
https://thl.fi/-/thl-n-turvallisuusseuranta-kuolleisuus-on-ensimmaisen-…
https://yle.fi/a/74-20012427
🤥 Tutkimuslöytö: Venäjän rokotusvastaiset trollit ja botit pyörittävät rokotuskeskustelua
Tutkimalla rokotusaiheisia postauksia ja niiden taustoja tutkijoille selvisi, että rokotekeskusteluun osallistuu aktiivisesti ainakin kaksi tahoa, jotka esiintyvät harhaanjohtavasti aitoina keskustelijoina, mutta eivät ole sitä.
Kävi ilmi, että tietokoneohjelmat eli botit syytävät keskusteluun rokotevastaisia kommentteja.
Myös Venäjän trollit postaavat runsaasti virheellistä tietoa rokotusaiheesta. Ne kuitenkin esittävät käsityksiä puolesta ja vastaan. Miksi näin?
Tutkijat arvelevat trollien pyrkivän luomaan eripuraa ja horjuttamaan yhteiskunnan vahvaa konsensusta rokotusten tarpeellisuudesta tautien torjunnassa.
Terveyteen liittyvät väärinkäsitykset, harhaanjohtava tieto ja tahallinen valeuutisten levittäminen sosiaalisessa mediassa on uhka kansanterveydelle, sanotaan tutkimuksessa.
https://www.mediuutiset.fi/uutiset/tutkimusloyto-venajan-trollit-ja-rok…
!!
Venäjä tekee kansanmurhaa Ukrainassa
Tuolla voi lahjoittaa Ukrainalle:
Tuolta Varustelekan sivulta voi lähettää rahaa Ukrainan Armeijalle:
https://www.varusteleka.fi/fi/page/usein-kysytyt-kysymykset-ukraina/738…
Ukraina ostaa meille aikaa verellä - ei unohdeta sitä
Ei siitä rokotteesta mitään haittoja tullut! Vanhukset kuolevat muutenkin ja aina nuoria on sairastunut. Ei mikään liity rokotukseen.
olin ennen rokotevastainen. Olen ottanut vain yhden ja korona oireettomana v 2022. Olen jo 67 v. Luulin olevani älykkäämpi kuin muut, kun vastustin rokotuksia. Nyt ymmärrän, että se oli tarkoituskin ja trollien puuhaa.
On turha jauhaa tästä niin kauan kuin Treella kauppaan tulee lapsiryhmiä (ja kaveriporukoita, perheitä) ja yskii niin ettei ole mitään suun edessä, ei liinaa, ei mitään. Ihan suu auki estottomasti yskitään. Kuulosti joltain hinkuyskältä. Onko yskänlääkettä kotona tai allergialääkkeitä. Haloo vanhemmat. Ellei ole joku muu syy siihen.
Vierailija kirjoitti:
On turha jauhaa tästä niin kauan kuin Treella kauppaan tulee lapsiryhmiä (ja kaveriporukoita, perheitä) ja yskii niin ettei ole mitään suun edessä, ei liinaa, ei mitään. Ihan suu auki estottomasti yskitään. Kuulosti joltain hinkuyskältä. Onko yskänlääkettä kotona tai allergialääkkeitä. Haloo vanhemmat. Ellei ole joku muu syy siihen.
Sama Helsingissä. Ihmiset lähettää sairaat lapset kauppaan, kouluun, päiväkotiin ja harrastuksiin.
Minä en ainakaan enää jaksa ottaa. Olen joka jumalan vuosi sen taudin saanut - joskus ollut todella kipeäkin. Mulla on MS ja vaikea astma. Seuraavaan kertaan sitten saatana kuolen jos niin on tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs se sinua ap liikuttaa, jos iäkkäille ja riskiryhmille rokotetta tarjotaan?
Korona on flunssa eikä mitenkään vaikea. Kuka maksaa rokotteet ja entä henkilökunta niiden antamiseen. Ja korona-hullut jo tuhosivat talouden ja nuorison mielenterveyden.
Korona EI ole flunssa.
Vierailija kirjoitti: Minulle luvattiin että kaikki jotka ottavat koronarokotteen, kuolevat kahden vuoden sisään. Otin kolme rokotetta, enkä edes kuollut.
Siinä viime vuonna lopetetussa pitkässä ketjussa oli vaikka mitä rakennusinsinööriä todistamassa miten vaarallinen rokote on. Siinä tuli myös ilmi muutaman foliohatun kuolleen koronaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Died suddenly totesi T. Vehkala kun k-piikkikuolemiin itsemurhan tehneitä listasi.
Tiesittekö, että koronarokotteen luojat palvovat Saatanaa.
Teemulla suuri suru:
Lauri myös meni muutama vuosi takaperin Itäkeskuksen koronarokotuspisteelle ja alkoi siellä suureen ääneen vaatimaan koronarokottajilta selityksiä siitä miksi he siellä toteuttavat Mengelen lääketiedettä ja tekevät vaarallisia ihmiskokeita.
Tällaisia Laurin kaltaisia Sven Tuuva aktivisteja ei juuri ole, koska harvalla on pokeria lähteä tuolle tielle. Siksi Laurin muisto elää juuri näiden meriittiensä nojalla näissä piireissä.
Laurin muisto? Kuoliko se koronaan?
Todennäköisesti.
Vierailija kirjoitti:
Koronan alkuaikoina en testeihin päässyt, rokotteita ei ollut. Parit kovat flunssat oli, töissä ne iltavuoroissa podin. Ajattelin että antaa olla. Ei rokotettu, ei taestattu, ihan sama, turha miettiä enempää. Vain jäykkäkouristus- ja hepatiittipiikit olen viime vuosina ottanut. Flunssarokotteita en koskaan. Ottakoot ketkä haluavat. veronmaksajat maksaa, minä en, olen ollut nettosaaja jo vuosia. Varmaan olen säästänyt veronmaksajien rahoja jonkun verran.
En minäkään ole ottanut flunssarokotetta, kun sitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tästä enää tiedä mitenkään totuutta. Rokotetut jankuttaa tarinaansa, mutta oma, selkeä kokemus lähipiiristä on se, että rokotetut sairastavat enemmän. Immuniteetti on heikompi.
En tunne yhtäkään kuvailemaasi henkilöä. Itsellänikin rokotteet enkä ole sairastunut koronaan enkä mihinkään muuhunkaan tautiin.
Ne sairastuneet ovat Venäjällä, kun Sputnik rokote ei toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tästä enää tiedä mitenkään totuutta. Rokotetut jankuttaa tarinaansa, mutta oma, selkeä kokemus lähipiiristä on se, että rokotetut sairastavat enemmän. Immuniteetti on heikompi.
Kumma kun kukaan lähipiirini rokotettu ole sen ihmeemmin sairastanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs se sinua ap liikuttaa, jos iäkkäille ja riskiryhmille rokotetta tarjotaan?
Korona on flunssa eikä mitenkään vaikea. Kuka maksaa rokotteet ja entä henkilökunta niiden antamiseen. Ja korona-hullut jo tuhosivat talouden ja nuorison mielenterveyden.
Korona EI ole flunssa.
Koronavirukset aiheuttavat 20% vuosittaisista flunssaepidemioista. Korona on flunssa. Koronaviruksia on n. 60 erilaista joista 8 tarttuu ihmisiin.
En tiedä. Itse en ole ottanut yhtäkään koronarokotetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronan alkuaikoina en testeihin päässyt, rokotteita ei ollut. Parit kovat flunssat oli, töissä ne iltavuoroissa podin. Ajattelin että antaa olla. Ei rokotettu, ei taestattu, ihan sama, turha miettiä enempää. Vain jäykkäkouristus- ja hepatiittipiikit olen viime vuosina ottanut. Flunssarokotteita en koskaan. Ottakoot ketkä haluavat. veronmaksajat maksaa, minä en, olen ollut nettosaaja jo vuosia. Varmaan olen säästänyt veronmaksajien rahoja jonkun verran.
Otithan, koronarokote on flunssarokote koska koronavirukset aiheuttaa flunssia.
Sinä idiootti follari, flunssaan ei edelleenkään ole rokotetta vaikka kuinka yrität niin väittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otithan, koronarokote on flunssarokote koska koronavirukset aiheuttaa flunssia.
Tukehdu siihen foliohattuusi.
"ottakaa rokotteita, huolenne häviää" - Ei hävinny
"menkää Natoon, huolenne häviää" - Ei hävinny
Koronarokotteiden teknologialla (mRNA) voidaan parantaa syöpiä!!!
THL:n ylilääkäri Hanna Nohynekin mukaan mRNA-rokotteita kehitetään esimerkiksi syöpiä ja autoimmuunitauteja vastaan. Hän kertoo, että mRNA-rokotteita kehitetään myös sydän- ja verisuonitauteja vastaan, mutta niiden kehittäminen vaatii vielä paljon työtä.
Nohynek sanoo, että influenssa- ja RSV-rokotteita voidaan tehdä samalla periaatteella kuin koronarokotteita.
Hänen mielestään rokotteilla on potentiaalia ja tulokset melanoomaa vastaan ovat olleet hyviä.
Nämä rokotteet voivat parantaa syövät!!!
https://www.is.fi/terveys/art-2000009508759.html