Korona-rokotteita edelleen??
Uutisissa oli korona-rokotteista. Mitä ihmettä!? Miksi niitä edelleen annetaan? Ei kai kukaan ota rokotetta?
Kommentit (140)
Hyvä että jxxx varianttia vastaan jaetaan uusi rokotus. Jo 6 rokotusta on, enkä ole sairastanut koronaa kertaakaan. Rokotukset auttaa.
Minulle luvattiin että kaikki jotka ottavat koronarokotteen, kuolevat kahden vuoden sisään. Otin kolme rokotetta, enkä edes kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Died suddenly totesi T. Vehkala kun k-piikkikuolemiin itsemurhan tehneitä listasi.
Tiesittekö, että koronarokotteen luojat palvovat Saatanaa.
Teemulla suuri suru:
Lauri myös meni muutama vuosi takaperin Itäkeskuksen koronarokotuspisteelle ja alkoi siellä suureen ääneen vaatimaan koronarokottajilta selityksiä siitä miksi he siellä toteuttavat Mengelen lääketiedettä ja tekevät vaarallisia ihmiskokeita.
Tällaisia Laurin kaltaisia Sven Tuuva aktivisteja ei juuri ole, koska harvalla on pokeria lähteä tuolle tielle. Siksi Laurin muisto elää juuri näiden meriittiensä nojalla näissä piireissä.
Laurin muisto? Kuoliko se koronaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Died suddenly totesi T. Vehkala kun k-piikkikuolemiin itsemurhan tehneitä listasi.
Teemulla suuri suru:
Lauri myös meni muutama vuosi takaperin Itäkeskuksen koronarokotuspisteelle ja alkoi siellä suureen ääneen vaatimaan koronarokottajilta selityksiä siitä miksi he siellä toteuttavat Mengelen lääketiedettä ja tekevät vaarallisia ihmiskokeita.
Tällaisia Laurin kaltaisia Sven Tuuva aktivisteja ei juuri ole, koska harvalla on pokeria lähteä tuolle tielle. Siksi Laurin muisto elää juuri näiden meriittiensä nojalla näissä piireissä.
Hänhän somessa kauan uhkaili jättävänsä pahan maailman ja nyt teki niin, tiedon mukaan. Kohonnut Iljan kaltaiseksi sankariksi, valtiota jotkut näyttävät syyttävän nuoren miehen pahasta olosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se neljäs rokotekierros, jonka oli tarkoitus tappaa ihmiset vai miten se meni asiantuntija Teemu Vehkala?
Olen ottanut kuusi koronarokotusta enkä ole vielä kuollut????
Tämä Mikael-lääkäri kertoi minulle niiden sisätävän ajastuksen, muutamasta kuukaudesta max 10 vuotta.
Ai, jos minä kahdeksankymppinen kuolen kymmenen vuoden kuluessa, niin se on rokotteen vika. 6 rokotetta ja saitastettu lievä korona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se neljäs rokotekierros, jonka oli tarkoitus tappaa ihmiset vai miten se meni asiantuntija Teemu Vehkala?
Tämä Mikael-lääkäri kertoi minulle niiden sisätävän ajastuksen, muutamasta kuukaudesta max 10 vuotta.
Se tärisevä ihmisraunio, joka oli Veitolan ohjelmassa? Mikähän lie pään sekoittanut, ihme että on päässyt opinnoistaan läpi vai liekö opiskeluajat olleet liian rankkoja tai tullut otettua liikaa lääketieteen opiskelijoiden suosimaa pirtua.
Teatterihommat sopivatkin tuolle Mikaelille paljon paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemulla suuri suru:
Huumeisiin todennäköisemmin ellei tehnyt itsemurhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, jos minä kahdeksankymppinen kuolen kymmenen vuoden kuluessa, niin se on rokotteen vika. 6 rokotetta ja saitastettu lievä korona.
Kyllä. Jos sinulla on tälläinen "herännyt", kuten he itseään kutsuvat, omainen , kyllä hän syyttää piikkejä ja tekee fimeaan ilmoituksen ja ties minne, ainakin vouhottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tärisevä ihmisraunio, joka oli Veitolan ohjelmassa? Mikähän lie pään sekoittanut, ihme että on päässyt opinnoistaan läpi vai liekö opiskeluajat olleet liian rankkoja tai tullut otettua liikaa lääketieteen opiskelijoiden suosimaa pirtua.
Teatterihommat sopivatkin tuolle Mikaelille paljon paremmin.
On hänellä digilääkärinä vastaanotto. Minua ei nappaa hänen sketsinsä mutta nehän on makuasioita.
Minä otan, otan puolen vuoden välein.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa kantomedia . f i
Siellä "lääkäri" pokkana valehtelee saaneensa kuukauden välein piikit ( väli oli 3 kk) ja saaneensa haittoja ettei vieläkään ole kunnolla työkykyinen. Juttunsa uskottavuutta vie se ettei nimellään kerro tuollaista lääketieteellistä asiaa. Yks analysoi jutun ja blogistin kielenkäytön ja totesi ettei kirjoittaja melko varmasti ole edes lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko joku yhä k-piikkejä rokotteiksi. kyllä tvallisen rokotteen pitäisi kerta-annoksena potkia ainakin 20 vuotta eikä sen ottamattomuudesta saisi koitua mitään sosiaalisia rankaistuksia eikä varsinkaan ylikuolleisuutta ja että itse torjuttava tauti kähtee leviämään vasta kun torjuntapiikitykset on aloitettu
Influenssa piikki otetaan joka vuosi. Olen nyt ottanut 65 täytettyäni joka vuosi. Flunssia ei ole ollut, viimeksi 2016 muutamien päivien yskä ja kuume.
Koronavirus, uskon tiedettä, on eri kuun flunssa. Sars oli koronavirustauti.
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko joku yhä k-piikkejä rokotteiksi. kyllä tvallisen rokotteen pitäisi kerta-annoksena potkia ainakin 20 vuotta eikä sen ottamattomuudesta saisi koitua mitään sosiaalisia rankaistuksia eikä varsinkaan ylikuolleisuutta ja että itse torjuttava tauti kähtee leviämään vasta kun torjuntapiikitykset on aloitettu
Opettele trollukka suomen kieltä. Millaisia rankaistuksia olet saanut?
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku uskoo että 6-7 otetun piikin jälkeen näistä olisi jotain hyötyä?
Itselläni ei ole yhtään piikkiä eikä rokotetta ja hyvin olen pärjännyt
Mutta miten se sinua haittaa mitä joku muu tekee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs se sinua ap liikuttaa, jos iäkkäille ja riskiryhmille rokotetta tarjotaan?
Korona on flunssa eikä mitenkään vaikea. Kuka maksaa rokotteet ja entä henkilökunta niiden antamiseen. Ja korona-hullut jo tuhosivat talouden ja nuorison mielenterveyden.
Korona on influenssa, ei flunssa. Minä saan työterveydestä influenssarokotteen joka vuosi ja todellakin haen sen. Kolme influenssaa sairastaneena en halua kokea sitä enää ikinä. Jokavuotinen korona on minulla lievä joten en tarvitse rokotetta enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veronmaksajana haittaa kun turhia kustannuksia otetaan valtiolle. Nämä olisi pitänyt eka kahden jälkeen laittaa omakustanteisiksi
Sinun mt-työkyvyttömyyseläkkeestäsi ei paljon veroa mene. Työssäkään tuskin olet juuri ollut eli veronmaksajien rahoittamaa koko elämäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veronmaksajana haittaa kun turhia kustannuksia otetaan valtiolle. Nämä olisi pitänyt eka kahden jälkeen laittaa omakustanteisiksi
Nehän ovat omakustanteisia muille kuin riskiryhmäläisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mt-työkyvyttömyyseläkkeestäsi ei paljon veroa mene. Työssäkään tuskin olet juuri ollut eli veronmaksajien rahoittamaa koko elämäsi.
Maksan veroja noin 40000 € vuoteen joten haittaa
Olen toinen mutta älä viitsi. Et täällä kirjoittelisi jos olisit noin hyvätuloinen. Täällähän voi jokainen olla mitä vain.
Vierailija kirjoitti:
Onko koronarokotteita oikeastaan koskaa ollut olemassakaan. pelkästään jo tiuha antoväli viittaisi siihin ettei valmiste ole rokote
Tiuha?. Olen ottanut mitä ikäisilleni on tarjottu. Maalis, kesä ja syyskuu 2021, sitten syksyllä 2022 ja kävin lasteni painostuksesta hakemassa viidennen joulukuussa 2023 kun täällä ruvettiin niitä antamaan.
Sydäbsaieas sukulainen, 94, on saanut kuusi, en muista välissä sai sen kuudennen. Hyvin tuo elelee asiansa hoitaen edelleen, samoi toinen sukulainen 97.
Minulla viimeksi ollut hengityselinsairaus 2016.
Sama kun Aira terveenä sai sairauskohtauksen. Yks tuttu oikein kinasi facessa tyttärensä kanssa. Tuttu, nuori eläkeläinen, syytti piikkiä, parikymppinen tytär: älä isä höpsi.