Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta

Vierailija
23.05.2024 |

Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde. 

Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.

Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.

Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin. 

En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.

Kommentit (1232)

Vierailija
1141/1232 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin vain nukkua kaiken tämän yli ja herätä ilman minkäänlaisia tunteita miestä kohtaan. Taas on pitänyt itkeä. Vaikka mies onkin paska ja kohdellut mua kuin jotakin leikkikalua kuten joku tuossa kirjoittikin, niin ei ne tunteet vielä ole täysin kuolleet. Mietin, että mikä mussa on vialla kun en hänelle kelpaa. Meillähän oli pieni juttu ennen miehen nykyistä parisuhdetta ja olimme molemmat silloin sinkkuja siis. Mä ihastuin tuolloinkin mieheen, mutta mies lopetti jutun vedoten meidän ikäeroon. Hänen exänsä on miehen kanssa saman ikäinen ja nykyinenkin on hyvin samaa ikäluokkaa. Meillä sen sijaan lähemmäs 20 vuoden ikäero. 

Tuolloin vuosia sitten ihastus mieheen laimeni nopeasti, mutta silloin tunteet eivät olleet niin vahvoja kuin nyt ja juttu kesti vain hetken aikaa. Kun seksisuhde alkoi viime vuonna niin ajattelin sitä vain seksinä, mutta vanhat tunteet nousikin sitten pintaan. Ei olisi pitäny alkaa koko juttuun alunperinkään.

Ystävän kanssa olen keskustellut siitä, että ei musta varmaan ole pelkkään seksisuhteeseen kenenkään kanssa on mies sitten sinkku tai varattu. Olen liian tunteellinen sellaiseen ja kuitenkin kehitän tunteita toista kohtaan jossakin kohtaa. Parisuhdetta ei ilmeisesti enää kukaan halua mun kanssa joten yksinäinen loppuelämä tiedossa. Sekin itkettää kun välillä tuntuu ihan pakahtuvan siihen tunteeseen kun kaipaa toista ihmistä lähelle, viereen nukkumaan ja ihan vain viettämään yhteistä aikaa. 

Toivo on mennyttä mun kohdalla.

Ap

Vierailija
1142/1232 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kylmää toimintaa kieltämättä mieheltä viedä yhteiseen kotiin ja touhuilla kaikenlaisissa paikoissa... Ei ihme, että aloittajasta tuntuu, että mies on pilannut hänen elämänsä ja en ihmettelisi, jos olo on hyväksikäytetty. Tunteiden kautta hyväksikäyttö usein mahdollistuu.

On kokemusta miehestä, joka petti raskaana olevaa vaimoaan, vei minut kotiinsa ja vaikka minne ja suhteemme jatkui heidän erottuaan, mutta miehessä oli jotain perin outoa kokoajan. Lopulta minulle tuli tunne, että rakkauden kohteeni pilailee kanssani ja käyttää vain hyväkseen tai nostattaa omaa imagoaan nuoren naisen avulla, kunnes tuli tilinteon ja keskustelun aika ja mies sopersi viattomana: "en tiennyt, että sulla oli tunteita." Hänellä niitä ei tosiaan ollut lainkaan ja aivan kuin tämä hänen tietämättömyytensä tunteistani olisi ollut hyväksyttävä selitys kohdella minua sillä tavalla. Hän sai minut tuntemaan, että olen tehnyt itse väärin häntä kohtaan, koska emme olleet samalla sivulla. Omasta mielestäni hän tiesi tunteistani ja käyttäytyi miten käyttäytyi niistä piittaamatta hyödyntäen niitä. Pari kertaa soitteli jurrissa perääni ja sitten se jäi siihen, kun tajusi, että se on loppu.

Aika perseestä aikuisilta miehiltä tuo kohtelu. Näin jälkeenpäin, en olisi kyllä huolinut miehekseni, kun silmäni avautuivat näkemään miehen tunnekylmyyttä ja kyvyttömyyttä ajatella muita kuin itseään. Enkä todella enää muista, mihin rakastuin miehessä. Jälkikäteen ajateltuna seksikään ei ollut kummoista. Kuulin häneltä myös, että ex-vaimo oli joutunut terapiaan suhteen päätyttyä. Jotenkin tämä mies saikin kuulostamaan tämän naisen siltä, että hänen tunteiden hallinnassa oli pahoja, pahoja haasteita. Sallinen epäillä, että miehellä oli vaikutusta asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/1232 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aloittajalla tekstien perusteella vaikuttanee olevan huono itsetunto. Et kelpaa hänelle, koska mies ei ollut vailla sinusta suhdetta, eikä ole rakastunut sinuun, eikä seksihurjastelu muuttanut tilannetta. Valitsi ikäisensä naisen, koska suhde palvelee hänen tarpeitaan paremmin, mitä ne sitten ovatkaan. Ilmeisesti seksin puutokset hoidetaan nuorempien kanssa. Sinun jälkeesi tulee uusia ja taas uusia hoitoja, niin kauan kuin seisoo. Näin se menee.

Vierailija
1144/1232 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vain ollut kiva saada joku kunnollinen selitys. Ja miksi mies roikotti mua vastaamalla, että katsotaan myöhemmin. Olisi vain vastannut, että ei halua enää tavata. Ja mitä tapahtui kun yhtäkkiä ei enää halunnut tavata vaikka vielä alkukesästä tapasimme aika usein.

Sitäkin ihmettelen, että onko miehet tosiaan noin tunteettomia, että pystyvät vuoden ajan pitämään yllä suhdetta ilman mitään tunteita.

Ap

Vierailija
1145/1232 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on aistinut, että kyse ei ole enää pelkästä seksistä, koska huomannut ap:n tunteet. Luultavasti mies on löytänyt uuden ns. uhrin tai sitten jäänyt kiinni ja luvannut olla enää panematta muita🤓

Vierailija
1146/1232 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi vain ollut kiva saada joku kunnollinen selitys. Ja miksi mies roikotti mua vastaamalla, että katsotaan myöhemmin. Olisi vain vastannut, että ei halua enää tavata. Ja mitä tapahtui kun yhtäkkiä ei enää halunnut tavata vaikka vielä alkukesästä tapasimme aika usein.

Sitäkin ihmettelen, että onko miehet tosiaan noin tunteettomia, että pystyvät vuoden ajan pitämään yllä suhdetta ilman mitään tunteita.

Ap

Älä yleistä. Kaikki miehet eivät todellakaan petä ja ole kusipäitä.

Vierailija
1147/1232 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on aistinut, että kyse ei ole enää pelkästä seksistä, koska huomannut ap:n tunteet. Luultavasti mies on löytänyt uuden ns. uhrin tai sitten jäänyt kiinni ja luvannut olla enää panematta muita🤓

Joo hiero oikein mun naamaan tuota, että mies varmaan löytänyt uuden. Lyö lyötyä. Saat varmaan hyvän mielen itsellesi!

Ap

Vierailija
1148/1232 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo hiero oikein mun naamaan tuota, että mies varmaan löytänyt uuden. Lyö lyötyä. Saat varmaan hyvän mielen itsellesi!

Ap

Ihan turha suuttua mulle, täysin ulkopuoliselle. Sulla on itselläsi muutenkin moni kommentti ollut tässä ketjussa asiaton.

Vierailija
1149/1232 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä päävikainen tuota kissakeitto paskatrollia taas suoltaa!??!? Mene oikeasti hoitoon paskiainen!!! Mun sukulaiset ei edelleenkään liity millään tavalla tähän helvetin ääliö!

Ap

Vierailija
1150/1232 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihan turha suuttua mulle, täysin ulkopuoliselle. Sulla on itselläsi muutenkin moni kommentti ollut tässä ketjussa asiaton.

Haista kuule paska.

Ap

Vierailija
1151/1232 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä päävikainen tuota kissakeitto paskatrollia taas suoltaa!??!? Mene oikeasti hoitoon paskiainen!!! Mun sukulaiset ei edelleenkään liity millään tavalla tähän helvetin ääliö!

Ap

En tiedä, mistä tuo kissanlihajuttu tänne alun perin tupsahti, mutta ymmärsin vasta nyt kommentistasi, että sinä ap et ilmeisesti sittenkään kirjoittanut sitä. Sitten olen erehtynyt, enkä siis ole lukenut tekstejä kunnolla.

Vierailija
1152/1232 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En tiedä, mistä tuo kissanlihajuttu tänne alun perin tupsahti, mutta ymmärsin vasta nyt kommentistasi, että sinä ap et ilmeisesti sittenkään kirjoittanut sitä. Sitten olen erehtynyt, enkä siis ole lukenut tekstejä kunnolla.

Anteeksi nyt vain, mutta kyllä pitää olla päässä vikaa jos ottaa nuo paskatrollit tosissaan.

Ap

Vierailija
1153/1232 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap

Vierailija
1154/1232 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moraalin vartijat liikkeellä ihan porukalla. Ovatko niin puhtoisia ja viattomia, ettei ikinä ole tullut mieleen livahtaa varatun kanssa vällyihin tai jopa tullut se tehtyä.

Mutta kun se varattu ei olekaan seuraavana päivänä ollut näkevinään, niin hyi hyi. Kyllä on rumaa peuhata varatun kanssa.

No itseasiassa mua kyllä oksettaa ajatuskin, että tietoisesti paneskelisin jonkun varatun miehen kanssa.. never say never, mutta tällä hetkellä ainakin tunnen näin.

N30

Vierailija
1155/1232 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä yleistä. Kaikki miehet eivät todellakaan petä ja ole kusipäitä.

Todella moni pettää ja todella moni on kusipää.

Vierailija
1156/1232 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lisää

Lisää mitä? Ei mulla ainakaan ole mitään kerrottavaa.

Ap

Jos oot oikea ap, hieno homma. Tunteilleen ei voi mitään, mutta sille voi, ettei anna niiden viedä... ihastumisia tulee ja menee, eihän sitä itse voi päättää kohdetta.

Itse olin aikoinaan ihastunut varattuun mieheen, hänkin minuun. Suhteeseen en suostunut. Omaksikaan en häntä halunnut, vaikka ihastuminen kesti vuosia. Oltiin töitten takia yhteyksissä ja yhteistyö sujui todella hyvin. Samanlainen huumorintaju.... firman juhlissa joskus suudeltiin... vuosien varrella ollaan joskus ohimennen tavattu, halattu, hymyilty...

Raumalta?

Vierailija
1157/1232 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ap tehnyt oikein alkaessaan suhteeseen varatun kanssa ja vastailee välillä rumasti, mutta ei sekään ole asiallista käytöstä alkaa ilkkumaan yms. ihmistä joka selvästi on täysin rikkinäinen. Haukkuisitte sen miehen joka on pettänyt vaimoaan ja hajotti samalla ap:n.

Vierailija
1158/1232 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Anteeksi nyt vain, mutta kyllä pitää olla päässä vikaa jos ottaa nuo paskatrollit tosissaan.

Ap

Ehkä olen hieman yksinkertainen ja otan asiat liian tosissani. Mutta minulle syntyi teksteistäsi ihan vilpittömästi se käsitys, että jonkun sukulaisesi tuttava olisi änkenyt noine kissakeittoine

Haista säkin kuule paska. Sä se olet joka tuota sairasta trollia on tänne palstalle suoltanut jo vuosia eri ketjuihin. Mene oikeasti hoitoon saatanan sairas paskapää!

Ap

Vierailija
1159/1232 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ap tehnyt oikein alkaessaan suhteeseen varatun kanssa ja vastailee välillä rumasti, mutta ei sekään ole asiallista käytöstä alkaa ilkkumaan yms. ihmistä joka selvästi on täysin rikkinäinen. Haukkuisitte sen miehen joka on pettänyt vaimoaan ja hajotti samalla ap:n.

Niinno, minun kokemuksella salarakkaat eivät aina todellakaan ole rikkinäisiä. Sellaista irvailua ja paskaa lensi minun niskaan, kun asiallisesti kyselin naiselta, mikä homman nimi on. 

Vierailija
1160/1232 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinno, minun kokemuksella salarakkaat eivät aina todellakaan ole rikkinäisiä. Sellaista irvailua ja paskaa lensi minun niskaan, kun asiallisesti kyselin naiselta, mikä homman nimi on. 

Vaikuttaako ap siltä, että hän olisi kovinkin ehjä? Mun mielestä hän vaikuttaa melkoisen rikkinäiseltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä