Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta
Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde.
Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.
Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.
Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin.
En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.
Kommentit (1232)
Miehet on niin tyhmiä, että saattaa tuo mies ottaakin vielä yhteyttä kun alkaa taas arki tuntumaan tylsältä vaimon kanssa ja kaipaa vähän seikkailua.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on niin tyhmiä, että saattaa tuo mies ottaakin vielä yhteyttä kun alkaa taas arki tuntumaan tylsältä vaimon kanssa ja kaipaa vähän seikkailua.
Toivottavasti mies ei ota yhteyttä, mutta miehistä ei tosiaan koskaan tiedä.
Ap
Tänään on huono päivä. Ahdistaa. En haluaisi enää tuntea mitään miestä kohtaan vaan haluaisin näiden tunteiden loppuvan. Ahdistaa ajatus, että jos mies on löytänyt jonkun toisen. Kovasti yritän ajatella, että eihän se mulle kuulu, mutta pahalta silti tuntuu. Välillä ajattelen, että jospa miehellä oikeasti soimasikin omatunto kuten hänen viesteistään sai kuvan. Ehkä malttaa pysyä hetken uskollisena ennen kuin kyllästyy ja etsii jonkun naisen taas.
Ap
Lähden nyt pyörälenkille josko saisi ajatuksia vähän muualle.
Ap
Hienoa, että olet alkanut kuntoilla, ap. Harrastaminen auttaa asettamaan asioita oikeaan perspektiiviin,
Myös hyvästä ruuasta tulee parempi mieli. Viileän syksyn tullessa maistuu herkullinen keitto. Kokeilepa tätä klassikkoreseptiä ja kutsu myös tapailumiehesi ja hänen puolisonsa syömään. Hyvän aterian ääressä selviävät usein vaikeimmatkin pulmat.
Maksamakkarakeitto:
1. Kiehauta 2,5 dl täysmaitoa.
2. Lisää joukkoon muutamia purjosipuliviipaleita, 1/2 dl pakasteherneitä ja kourallinen cashew-pähkinöitä.
3. Kiehauta ja lisää 20-30 grammaa voita tai margariinia.
4. Viipaloi joukkoon 150 grammaa maksamakkaraa.
5. Kiehauta ja mausta ruohosipulilla, mintulla, meiramilla, juustokuminalla ja muskottipähkinällä. Lisää suolaa maun mukaan.
6. Kiehauta ja anna maun tasaantua 15-20 min.
Keitto on valmis nautittavaksi. Helppoa, edullista ja hyvää !
Vierailija kirjoitti:
Oletettavasti hänellä on muitakin aloittajan kaltaisia, avioliiton ulkopuolisia naissuhteita ja keskittyy nyt niihin. Aloittaja voi rauhoitella moraalista krapulaansa sillä, että tuskin oli ainut.
Tuo maksamakkarakeitto kuulostaa hyvältä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Tänään on huono päivä. Ahdistaa. En haluaisi enää tuntea mitään miestä kohtaan vaan haluaisin näiden tunteiden loppuvan. Ahdistaa ajatus, että jos mies on löytänyt jonkun toisen. Kovasti yritän ajatella, että eihän se mulle kuulu, mutta pahalta silti tuntuu. Välillä ajattelen, että jospa miehellä oikeasti soimasikin omatunto kuten hänen viesteistään sai kuvan. Ehkä malttaa pysyä hetken uskollisena ennen kuin kyllästyy ja etsii jonkun naisen taas.
Ap
Siis sua ahdistaa se mahdollisuus, jos mies on löytänyt jonkun toisen sinisilmäisen höynäytettävän leikkikalukseen? Jonkun, joka alkuhuumassa tyytyy rippeisiin ja miehen aikataulujen mukaan hyppimiseen, sillä alussa sillä toisella on ensinnäkin rakkauden sumentama pää ja sitä myöten arvostelukyky ja toisekseen on toive siitä, että on parempi kuin vaimo ja mies valitsee hänet loppujen lopuksi. Mies voi vedättää uutta leikkikalua parisen vuotta, maksimissaan 4 vuotta. Niin kauan rakkauden huuma voi pysyä päällä.
Eli sä haluaisit yhä olla se höynäytettävä leikkikalu, johon tehdään tarpeet omien aikataulujen mukaisesti ja sen jälkeen sut pistetään hyllylle odottamaan seuraavaa leikkikertaa. Selvä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin tätä pitkää keskustelua tästä aiheesta.
Kaikkea hyvää sinulle.
No vaikea uskoa, että haluat mulle mitään hyvää kun tuolla tavalla mehustelit ketjun pituudella ja sillä ettei loppua näy. Harva tässä ketjussa on mulle mitään hyvää toivonut ja mua pidetään suurimpana syyllisenä koko juttuun.
Näin muuten miehen puolison tänään kaupassa, oli kassajonossa mun takana. Piti esittää tyyntä. Mies odotti puolisoaan autossa ja toivon, että mies näki mut niin sai vähän sydämentykytyksiä kun olin niin lähellä hänen puolisoaan.
Ap
Eli tän on pakko olla joku pikkupaikkakunta. Tällaista sattumaa ei voi käydä, ellei asuta tuppukylässä.
"Siis sua ahdistaa se mahdollisuus, jos mies on löytänyt jonkun toisen sinisilmäisen höynäytettävän leikkikalukseen? Jonkun, joka alkuhuumassa tyytyy rippeisiin ja miehen aikataulujen mukaan hyppimiseen, sillä alussa sillä toisella on ensinnäkin rakkauden sumentama pää ja sitä myöten arvostelukyky ja toisekseen on toive siitä, että on parempi kuin vaimo ja mies valitsee hänet loppujen lopuksi. Mies voi vedättää uutta leikkikalua parisen vuotta, maksimissaan 4 vuotta. Niin kauan rakkauden huuma voi pysyä päällä.
Eli sä haluaisit yhä olla se höynäytettävä leikkikalu, johon tehdään tarpeet omien aikataulujen mukaisesti ja sen jälkeen sut pistetään hyllylle odottamaan seuraavaa leikkikertaa. Selvä."
Mutta eihän ap:lla ollut alussa mitään rakkauden huumaa vaan kertoi lähteneensä ihan vain seksin merkeissä. Sittemmin tuli tunteet. Nyt kiduttaa, jos miehellä joku uusi. Mitenhän kiduttavaa vaimolle olisi tuo kaikki? Kannattaa keskittyä vain niihin seksisuhteen huonoihin puoliin, niin helpottaa. Jos jo vanhempi mies, niin tuskin mitään uuttakaan on, kun ei enää ap:kaan kiinnosta. Siirtynyt takaisin tasaiseen kotielämään.
Ja nyt vein mieheltä pois sen, mikä auttoi häntä jaksamaan omassa suhteessaan... Jos olisin hyväntekijä, olisin antanut tämän jatkua.
Voi luoja. Tässä meillä on äititeresa-panija. Kuule kyllä niitä huonoja parisuhteita löytyy, pääset jonnekin toiseenkin vielä pönkittämään parisuhdeonnea kun katselet ympärillesi vaan!
Älkää naiset oikeasti olko näin naiiveja. Tunnen pariskunnan, jossa miehellä on säännöllisesti joku itseään paljon nuorempi nainen koukussa, vaimon kanssa naureskelevat näille. Nainen ei enää miehelle seksiä anna, mutta nauttii suunnattomasti, kun mies juoksujensa jälkeen valitsee taas hänet ja rimpattaa kotiin.
Siellä sitten naureskelevat näille lemmenkipeille viesteille. Heillä on yhteinen talous, aikuiset lapset ja lapsenlapset. Ulospäin ovat oikein mallipariskunta, oiva tiimi.
Nainen itse avautui tästä yhdessä saunaillassa, mua ällötti niin, että lähdin kotiin. Olisi muuten mennyt rähinäksi koko ilta, en olisi voinut pitää suutani kiinni.
Takuulla sä et ollut ainut ja satavarmasti äijä jatkaa elämäänsä jännäukkona ja pitämällä aina yllä sivusuhteita.
Hänen kanssaan olisit murtunut atomeiksi, nyt vain hetkeksi. Onnittele itseäsi, olit viisas ja tajusit edes nyt viheltää pelin poikki.
Yksi tapa koukuttaa salasuhteeseen on juuri tuo, että onhan niitä muitakin. Salarakas on jossain käsittämättömässä kisassa mukana, on vaimoa, on muita ja kaikesta tuosta pitäisi selviytyä voittajana ja jotenkin saada todistusta, että onhan minustakin välitetty ja olen jonkun arvoinen.
Ja kun muuta ei saa niin jokainen seksikerta miehen kanssa muodostuu täksi todisteeksi. Siksi niitä hakee lisää ja alentaa itseään niitä pyytelemällä. Olen nyt vierestä seurannut sisareni rimpuilua, ihan turha mennä vierestä järkeä tarjoamaan, ei mene perille.
Suuttuu, kun sanon, että vaikka saisitkin sen tänne itseäsi pnemaan, samassa tilanteessa olet huomenna. Mies osaa hommansa, eli tulee aina, kun kala on livahtamassa katiskasta.
Suututtaa vierestä.
No ap onko mies ottanut yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
Tuo maksamakkarakeitto kuulostaa hyvältä kyllä.
No hyi saa tana.
Tarkoitin tätä pitkää keskustelua tästä aiheesta.
Kaikkea hyvää sinulle.
No vaikea uskoa, että haluat mulle mitään hyvää kun tuolla tavalla mehustelit ketjun pituudella ja sillä ettei loppua näy. Harva tässä ketjussa on mulle mitään hyvää toivonut ja mua pidetään suurimpana syyllisenä koko juttuun.
Näin muuten miehen puolison tänään kaupassa, oli kassajonossa mun takana. Piti esittää tyyntä. Mies odotti puolisoaan autossa ja toivon, että mies näki mut niin sai vähän sydämentykytyksiä kun olin niin lähellä hänen puolisoaan.
Ap