Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta

Vierailija
23.05.2024 |

Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde. 

Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.

Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.

Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin. 

En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.

Kommentit (1232)

Vierailija
1161/1232 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis haluaako muut salarakkaat kertoa, miten suhde päättyi ja kenen halusta?

Monestihan se aviomies hylkää sen salarakkaan ja valitsee vaimon.

Tekniikkana salarakkaan jätölle tehdään pikkuhiljaa kiduttaen, näännyttäen, jotta ei tule äkkistoppia. Äkkistopista salarakas voi kimpaantua ja paljastaa kaiken vihapäissään vaimolle. Turvallisin tapa miehen ujuttautua pois on pikku hiljaa, antaa kylmää ja kuumaa kohtelua, jotta salarakkaalla pysyy valheellinen toivo tulevaisuudesta yllä. Ja pikku hiljaa lisätä sitä kylmää kohtelua, jotta salarakkaan tunteet ja toivo kuolevat vähitellen. Tällöin suhde vain kuihtuu hitaasti eikä aiheuta raivokohtauksia, jossa salarakas menisi kertomaan kaiken vaimolle.

Taitaa olla tästä kyse. Mun mitta alkaa olla niin täynnä, että jos mies kehtaa vielä laittaa viestiä, niin sitten kyllä tulee vähemmän kaunis vastaus multa.

Käräytä se ukko. Se on parasta mitä voit tehdä.

Vierailija
1162/1232 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko jo aika laittaa poistoon tämä ketju. Ei ap pääse eroon itsesäälistä täällä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/1232 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain lauantaiksi valkkaripullon ja lisäksi aion hakea vähän olutta. En aio baariin lähteä, mutta teen hyvää ruokaa, juon valkkaria/olutta ja kuuntelen musiikkia. Saa vaikka itkeä silmät päästänsä kännissä. Purkaa oikein kunnolla ulos kaikki paska.

Ap

Vierailija
1164/1232 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tunteet aaltoilee aikansa. 

Vierailija
1165/1232 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne tunteet aaltoilee aikansa. 

Tiedän, mutta tuntuu nyt vain niin tuskalliselta. Mä haluaisin jo kokonaan eroon näistä tunteista.

Ap

Vierailija
1166/1232 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aikuinen ihminen ja vastuussa omista tunteistasi. Lopeta tunnenarkkaaminen ja varaa aika terapiaan jossa pääset käsittelemään tapahtunutta ja tunnelukkojasi. Haluatko vielä viiden vuoden päästä olla samassa tilanteessa? Et pääse tilanteesta eroon muutoin kuin katkaisemalla välit. Vaikka sinulla olisi vaikeaa välien katkaisun jälkeen niin se ei tule olemaan yhtään helpompaa tilannetta pitkittämällä.

Vierailija
1167/1232 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet aikuinen ihminen ja vastuussa omista tunteistasi. Lopeta tunnenarkkaaminen ja varaa aika terapiaan jossa pääset käsittelemään tapahtunutta ja tunnelukkojasi. Haluatko vielä viiden vuoden päästä olla samassa tilanteessa? Et pääse tilanteesta eroon muutoin kuin katkaisemalla välit. Vaikka sinulla olisi vaikeaa välien katkaisun jälkeen niin se ei tule olemaan yhtään helpompaa tilannetta pitkittämällä.

Välit on laitettu jo poikki. Mä laitoin eilen miehelle viestiä kuten kerroin jo aiemmin. En mä tämän vuoksi mihinkään terapiaan mene. Tympii tuollainen ajattelu, että kyse jostakin tunnenarkkaamisesta tai riippuvaisuudesta. Eikö nykyään voi ihmisillä olla tunteita toisia kohtaan ilman, että se on jotakin tunnenarkkaamista tai muuta paskaa? Ja mitä vatun tunnelukkoja. Ei luoja mitä kyökkipsykologiaa taas.

Ap

Vierailija
1168/1232 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen nykyään varatusta miehestä emotionaalisesti eroon päästyäni, että sen miehen kanssa jokainen nainen on yksin ja onneton. Se mies ei kykene tarjoamaan naisen janoamaa turvaa eikä rakkautta vaimolleen eikä rakastajattarilleen. Jotenkin lohdullista. 

Vierailija
1169/1232 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelen nykyään varatusta miehestä emotionaalisesti eroon päästyäni, että sen miehen kanssa jokainen nainen on yksin ja onneton. Se mies ei kykene tarjoamaan naisen janoamaa turvaa eikä rakkautta vaimolleen eikä rakastajattarilleen. Jotenkin lohdullista. 

No tämän miehen puoliso varmaan kuvittelee olevansa onnellisessa parisuhteessa. Vähänpä tietää.

Ap

Vierailija
1170/1232 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitan, mutta kaikille ei kannata tarjota kuin välttämätön. 

Vierailija
1171/1232 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämän miehen puoliso varmaan kuvittelee olevansa onnellisessa parisuhteessa. Vähänpä tietää.

Ap

Onnellinen parisuhde voi olla silti. Ethän sinä määrittele miten muut kokevat onnellisen parisuhteen. Ihan sama kun minä määrittelisin sinun olevan onnellinen.

Vierailija
1172/1232 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onnellinen parisuhde voi olla silti. Ethän sinä määrittele miten muut kokevat onnellisen parisuhteen. Ihan sama kun minä määrittelisin sinun olevan onnellinen.

No miehen puoliso tuskin olisi onnellinen enää sen jälkeen jos tietäisi miehen pettäneen. Haloo.

Ap

Vierailija
1173/1232 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
1174/1232 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No miehen puoliso tuskin olisi onnellinen enää sen jälkeen jos tietäisi miehen pettäneen. Haloo.

Ap

Onni on tunne ja sitä on niin kauan kuin sitä on. Sinä et voi päättää mitä toinen ihminen tuntee, eiköhän se ole tullut jo seksiseikkailun myötä selväksi. Tietysti tunteet muuttuu tilanteen mukaan, mutta vaimo voi aivan hyvin olla edelleen onnellisessa suhteessa tämän miehen kanssa vaikka elämänsä loppuun asti. 

Vierailija
1175/1232 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt että miehestä on tullut sinulle jonkin sortin pakkomielle?

Vierailija
1176/1232 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta mitä paskaa taas. Tunteet toista ihmistä kohtaan ei ole pakkomielle. Suhde on ohi joten mene muualle pätemään typerys.

Ap

Vierailija
1177/1232 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Onni on tunne j

Valheellista onnea koska toinen on pettänyt. 

Ap

Vierailija
1178/1232 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen valheellisesti onnellinen, mutta en tiedä mistä se johtuu

Vierailija
1179/1232 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on aloituksen perusteella ilmeistä. Ap toteaa että ei pysty lopettamaan vaikka suhde aiheuttaa ahdistusta. Lisäksi tämä lopettaminen tapahtuu niin että Ap puhuu miehestä ja suhteesta päivittäin tällä palstalla. Luultavasti Aplla ei ole sisältöä elämässään ilman suhdetta tai sen jatkuvaa vatvomista.

Vierailija
1180/1232 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on aloituksen perusteella ilmeistä. Ap toteaa että ei pysty lopettamaan vaikka suhde aiheuttaa ahdistusta. Lisäksi tämä lopettaminen tapahtuu niin että Ap puhuu miehestä ja suhteesta päivittäin tällä palstalla. Luultavasti Aplla ei ole sisältöä elämässään ilman suhdetta tai sen jatkuvaa vatvomista.

Älä typerys oleta yhtään mitään. En todellakaa ole ollut täällä päivittäin puhumassa asiasta. Lisäksi mulla todellakin on elämässä vaikka mitä. Suhde on loppu ja tuotakaa et osannut lukea.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi