Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta

Vierailija
23.05.2024 |

Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde. 

Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.

Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.

Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin. 

En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.

Kommentit (1232)

Vierailija
541/1232 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äly hoi. Missä olen kirjoittanut, että en nauti kesästä???? En yhtään missään. Mä en ole missään vaiheessa jättänyt omaa elämääni tauolle ja vain odottanut mieheh yhteydenottoa. Kyllä mulla kaikenlaista tekemistä riittää ja ulkomaillekin olen lähdössä. Pienessä mielessäsi kuvittelet mun ilmeisesti koko ajan vain ajattelevan miestä. Hoh hoijaa taas noita teidän aivopieruja.

Lopettakaa jo tuollaisten lapsellisten ja typerien oletusten tekeminen.

Ap

Miksi pitää vastatanoin inhottavasti, kun kirjoittaja selvästikin tarkoitti parastasi.

No mitäs alkoi lapsellisesti olettamaan, että mä en nauti kesästä. Kuvittelee mun vain istuvan kotona odottamassa miehen yhteydenottoa. Ei pidä olettaa tuollaisia typeryyksiä jos ei kestä palaut

Mua veetuttaa typerät ja lapselliset oletukset. Joo ahdistaa välillä, mutta ei se nyt hitto vieköön sitä tarkoita, että en tee mitään muuta kuin ahdistun. Nyt pikkuisen todellisuudentajua peliin! Mä en ole missään vaiheessa tätä salasuhdetta vain odottanut miehen yhteydenottoa vaan mun on myös ihan oma elämä.

Ap

Vierailija
542/1232 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pian kuukausi viime tapaamisesta. Välillä ajattelen, että paskanveet miehestä, mutta on tullut välillä itkettyä yksinäisyyttä ja ikävää. Tämä on ihan peestä.

Ap

Jos luovutat nyt, kun olet jo noin pitkällä niin se irtipääsy kestää taas pidempään. Ole lujana, tiedät ettei tuosta tule mitään ja vaikka nyt tuntuu pahalta, niin paluu on vielä pahempi vaihtoehto. Ansaitset oikeasti paremman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1232 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äly hoi. Missä olen kirjoittanut, että en nauti kesästä???? En yhtään missään. Mä en ole missään vaiheessa jättänyt omaa elämääni tauolle ja vain odottanut mieheh yhteydenottoa. Kyllä mulla kaikenlaista tekemistä riittää ja ulkomaillekin olen lähdössä. Pienessä mielessäsi kuvittelet mun ilmeisesti koko ajan vain ajattelevan miestä. Hoh hoijaa taas noita teidän aivopieruja.

Ap

Miksi pitää vastatanoin inhottavasti, kun kirjoittaja selvästikin tarkoitti parastasi.

No mitäs alkoi lapsellisesti olettamaan, että mä en nauti kesästä. Kuvittelee mun vain istuvan kotona odottamassa miehen yhteydenottoa. Ei pidä

Mua veetuttaa typerät ja lapselliset oletukset. Joo ahdistaa välillä, mutta ei se nyt hitto vieköön sitä tarkoita, että en tee mitään muuta kuin ahdistun. Nyt pikkuisen todellisuudentajua peliin! Mä en ole missään vaiheessa tätä salasuhdetta vain odottanut miehen yhteydenottoa vaan mun on myös ihan oma elämä.

Ap

No. Jompi kumpi meistä kuitenkin teki tänne aloituksen siitä, että ahdistaa. Ja arvaa mitä, minua ei ahdista edes välillä, kun en ole tuollaisessa tilanteessa. Mutta ei siinä. Se ahdistus on hinta siitä suhteesta. Nyt vaan alkaa näyttää, että saat pääosin ahdistusta etkä juuri muuta. 

Vierailija
544/1232 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos muuttaisit yhteen sen miehen kanssa, kyllästyisitte nopeasti toisiinne ja arkeen jota elätte, ja mies etsisi taas uuden ja jännittävämmän. Ehkä sinä myös. 

Mulla on ollut monta vuotta suhde varattuun mieheen. Pidän vapaudesta ja siitä, että tunnen olevani haluttu ja arvostettu, kun olen poikkeus miehen arkeen. Eikö hän vaadi minulta mitään. En haluaisi hänen jättävän vaimoaan, enkä halua muuttaa yhteen. 

Kun tämä suhde alkoi, olin itsekin varattu. Myöhemmin erosin 20 vuotta kestäneestä suhteestani, ja totesin, etten ikinä enää halua elää kenenkään kanssa yhdessä. Suhde varattuun sopii minulle loistavasti. 

Anna kun arvaan: bodycountisi on kolminumeroinen.

Vierailija
545/1232 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No mitäs alkoi lapsellisesti olettamaan, että mä en nauti kesästä. Kuvittelee mun vain istuva

Et sitten ymmärrä lukemaasi vaikka ratakiskosta vääntäisi. Ähise ihan itseksesi harhoissasi.

Ap

Vierailija
546/1232 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Samaa ihmettelen. Välillä vastaa todella ilkeästi ystävällisiin, hyvää tarkoittaviin viesteihin. Ehkä siellä on jotain kipukohtia takana, mitä Ap ei ole vielä valmis kohtaamaan.

Vierailija
547/1232 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä hirveä pettymys, että toinen paljastuikin tuollaiseksi. Olisin ymmärtänyt senkin, ettei se lopulta halua minua, mutta olisi sentään tunnustanut kumppanilleen ja halunnut aidosti korjata oman suhteensa. En ymmärrä sitä, että jatkaa vaan pokkana valheessa ja leikkii ettei mitään olisi tapahtunut. Se ihminen ei todellakaan ollut sitä mitä luulin. Ja sen pölvästin takia olisin uhrannut ihan kaiken.

Vierailija
548/1232 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet säälittävä. Ei tähän oikein muuta voi sanoa.

Kuin myös. Tässä sinulle moralisointi ja jeesustelu palkinto ole hyvä 🏆  Voit laittaa vaikka hyllylle. 

Ja en ole ap. Ihan vaan henkilö joka ymmärtää ihmissuhteiden monimutkaisuuden. 

Noh, naimisissa olevan miehen kanssa ei tietoisesti aleta mihinkään seksisuhteeseen ja vuosi on pitkä aika! Ihanku ei olisi tarpeeksi monimutkaista itsessään jo koko deittimaailma ja parisuhteet. Ei sitä varattuihin kannata koskea, ei varsinkaan naimisissa oleviin, joka voi herättää mahdollisesti pientä epäluottamusta, jos nainen päätyisikin parisuhteeseen tuollaisen miehen kanssa ja mieshän myös tiedostaa tästä naisesta, että taipumusta seksisuhteeseen naimisissa olevan kanssa. Ap voisi lopettaa tämän touhun, kun se on turha kärsiä tästä tyydyttämällä toisen tarpeita.

-eri

Vierailija
549/1232 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet säälittävä. Ei tähän oikein muuta voi sanoa.

Kuin myös. Tässä sinulle moralisointi ja jeesustelu palkinto ole hyvä 🏆  Voit laittaa vaikka hyllylle. 

Ja en ole ap. Ihan vaan henkilö joka ymmärtää ihmissuhteiden monimutkaisuuden. 

Noh, naimisissa olevan miehen kanssa ei tietoisesti aleta mihinkään seksisuhteeseen ja vuosi on pitkä aika! Ihanku ei olisi tarpeeksi monimutkaista itsessään jo koko deittimaailma ja parisuhteet. Ei sitä varattuihin kannata koskea, ei varsinkaan naimisissa oleviin, joka voi herättää mahdollisesti pientä epäluottamusta, jos nainen päätyisikin parisuhteeseen tuollaisen miehen kanssa ja mieshän myös tiedostaa tästä naisesta, että taipumusta seksisuhteeseen naimi

Mikä saa sut kuvittelemaan, että seksi ei tyydytä myös mua? En mä suostuisi seksiin kenenkään kanssa jos en itse saisi siitä myös tyydytystä. Kummallinen ajattelutapa, että naiset vain antaa ja miehet vain saa tyydytyksen. 

Ap

Vierailija
550/1232 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä vatun taipumusta seksisuhteisiin varattujen kanssa??? Yksi ainoa varattu mies ja heti on muka joku taipumus. Ei hyvää päivää.

Ap

Vierailija
551/1232 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan ohjeet selkänsä taakse heittäneillä, jumalattomilla, on monta vaivaa. 

Vierailija
552/1232 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalan ohjeet selkänsä taakse heittäneillä, jumalattomilla, on monta vaivaa. 

Jumalaa ei ole olemassa joten ihan turhaan pelottelet mua jollakin satuolennolla. 

Ap

Vierailija
553/1232 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kaivaisit sen itse kunnioituksen?

Sulla on tod näki lapsuudessa ollut joku trauma. Kylmä isäsuhde tms. Joka jollain tasolla selittää ja ei selitä asiaa.

Vierailija
554/1232 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä ole vastuussa siitä mitä mies tekee. Se on hänen vastuullaan. Mutta jos et näe yhteistä tulevaisuutta, kannattaisi vaan jotenkin nyt yrittää riuhtaista itsesi pois tuosta kuviosta. Tiedän että vaikeaa se on. Mutta mitä pikemmin sen teet, sen parempi. Ymmärrän millaista on olla ihastunut. Valitettavasti aina se vaan ei ole niin helppoa. Koeta vaan lähteä ja jättää hänet taaksesi. Olet ansainnut miehen joka haluaa vain ja ainoastaan sinut.

Molemmat han siinä väärin tekee.

Vierailija
555/1232 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos kaivaisit sen itse kunnioituksen?

Sulla on tod näki lapsuudessa ollut joku trauma. Kylmä isäsuhde tms. Joka jollain tasolla selittää ja ei selitä asiaa.

Voi luoja. Ei ole mitään traumaa vaan ihan tavallinen ja turvallinen lapsuus. Ei ole mitään kylmää isäsuhdetta tai muuta sontaa, joten lopeta tuollainen keittiöpsykologia.

Ap

Vierailija
556/1232 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on mennyt kuukausi ilman kontaktia? Joko helpottaa?

Vierailija
557/1232 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko on mennyt kuukausi ilman kontaktia? Joko helpottaa?

On mennyt ylikin jo. Ei ole helpottanut. Odotan miehen yhteydenottoa ja pelkään, että sitä ei tule. Itkettää ajatuskin, että emme enää tapaisi. 

Ap

Vierailija
558/1232 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehestä ei ole kuulunut mitään, hän ei välitä pätkääkään. Pidä se mielessä, kun yrität päästä eroon. 

Vierailija
559/1232 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehestä ei ole kuulunut mitään, hän ei välitä pätkääkään. Pidä se mielessä, kun yrität päästä eroon. 

Vaikeaa tämä silti on. En mä ole niin tunteeton, että saan tunteet loppumaan tuosta noin vain.

Ap

Vierailija
560/1232 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa tämä silti on. En mä ole niin tunteeton, että saan tunteet loppumaan tuosta noin vain.

Ap

Mun tunteet muuttuisi tuossa kohtaa vihaksi tai välinpitämätyömyydeksi, kun toinen ei kerran arvosta pätkääkään.