Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petolliset kausi 2

Vierailija
23.05.2024 |

Kyllähän on hyvät osallistujat!

Kurkkaa seuraavat Petolliset-lähetysajat  Iltapulu Iltapulusta

Kommentit (2297)

Vierailija
161/2297 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilma näyttää Till Lindemanilta 

Vierailija
162/2297 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kaksi osallistujaa kaatoi myrkkynsä Perälälle, ja Christoffer lisäksi kehotti kaikkia myrkynjaon jälkeen muistamaan, mitä siinä tapahtui, joten voi olla, että useampikin kilpailija alkoi epäillä Perälää (ellei epäillyt jo aikaisemmin - Peris on ehkä vähän sellainen "luihu jätkä" olemukseltaan.) Siksi olisi Cristalilta ja Jonelta hyvä veto pudottaa Peris ensimmäisenä, niin menisi epäilijöiltä pakka sekaisin.

Miksiköhän se Janne oli lähes täysin näkymätön ekassa jaksossa? Tarkoituksella leikattu kaikki repliikit pois? Vai eikö hänellä kerta kaikkiaan ole mitään sanottavaa eli tässä on tokan kauden Jade Nyström?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/2297 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsivat Cristalin petolliseksi, puheliaana tyyppinä paljastuu melko pian, varmaan tippuu melko alussa. 

Vierailija
164/2297 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, miten Sabina ekassa sohvatilanteessa kertoi oikeat petolliset, mutta sitten unohti koko jutun!

Vierailija
165/2297 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jakso 2  ei näy ruutu+  jo nyt      , kun palvelun hintakin  vaan nousee.. noo taidanpa sen taas lopettaa kun uusin Koskinen on kokonaan tullut ja jaksot katsottu..

Miten oot jo kaikki Koskisen jaksot muka kattonut? Tää Petolliset tuntuu tänä vuonna jotenkin tylsältä, onneks ei tarvii mainoksia välissä.

Eiköhän tuo kirjoittaja tarkoittanut "sitten kun" eikä "nyt kun", jos ne kerran eivät ole vielä katsottavissa.

Vierailija
166/2297 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harri on kuulemma mulqvisti. 

Vierailija
167/2297 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wilma näyttää siltä laulajalta, Pinkiltä. Samanlainen päänmuoto ja rotevuus. Ja totta, myös Cristalilla samanlainen pää.

Pink on kauniimpi ! Loukkaus Pink kiä kohtaan verrata Wilmaan.

Wilmassa näkyy huonot elämäntavat, ulkonäkö on kuin keskikalja baarin emäntä, joka kuvittelee olevansa kaunis.

Vierailija
168/2297 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cristal ei ole koskaan ollut mun suosikkihahmo missään. Mutta nyt täytyy sanoa, että käy häntä jo sääliksi. Koska siis Jone on mun ehdoton julkkis-inhokki, ollut jo vuosia!

Olen nähnyt tv:stä/kuunnellut radiosta ohjelmia, joissa hän esiintyy ja on aina yhtä kammottavan ylimielinen, muka-hauska, teennäinen, itseään täynnä oleva! Vaikka kyse onkin vaan tv-sarjasta, käy sääliksi hänen kanssaan petollisina pelaavia :(

Toivon vaan, että uskolliset tajuavat Jonen olevan petollinen ja äänestetään pihalle mahd.pian. Hän itsekin jotain pullisteli, että ei kai mun uskota olevan kun olen muutenkin tällainen pelottava tms tyyppi...

Vierailija
169/2297 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cristal ei ole koskaan ollut mun suosikkihahmo missään. Mutta nyt täytyy sanoa, että käy häntä jo sääliksi. Koska siis Jone on mun ehdoton julkkis-inhokki, ollut jo vuosia!

Olen nähnyt tv:stä/kuunnellut radiosta ohjelmia, joissa hän esiintyy ja on aina yhtä kammottavan ylimielinen, muka-hauska, teennäinen, itseään täynnä oleva! Vaikka kyse onkin vaan tv-sarjasta, käy sääliksi hänen kanssaan petollisina pelaavia :(

Toivon vaan, että uskolliset tajuavat Jonen olevan petollinen ja äänestetään pihalle mahd.pian. Hän itsekin jotain pullisteli, että ei kai mun uskota olevan kun olen muutenkin tällainen pelottava tms tyyppi...

Täysin totta. Nuorena rock-kukkona vielä ehkä hieman ymmärrettävämpää mutta tuokin jo vanha ukko, ja silti pitää olla niin olevinaan! Tai ehkä juuri siksi, tarrautuu pois lipuvaan nuoruuteen...

Vierailija
170/2297 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilma näyttää Till Lindemanilta. 

Vierailija
171/2297 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitykseni on, että kahdesta nyt tiedossa olevasta petollisesta Jone paljastuu ensimmäisenä. Jämpti sanavalmis ihminen paljastaa itsensä paljon helpommin jäätymällä yllättäen, lipsauttamalla jotakin tai muuttamalla käytöstään joko tahattomasti tai tarkoituksella. Cristal on niin höpsähtävä (vaikka on fiksu), ettei mikään sanoissa sekoaminen, ilmiselvä jännittäminen tai muukaan epälooginen käytös poikkea linjasta sillä tavalla, että enemmistön epäilys alkaisi kohdistua häneen. Paljon todennäköisempää on myös että uskollisten keskuudessa jonkun agitoima ajojahti kohdistuisi Joneen kuin Cristaliin.

Vaikka toivon, että Jone saisi jatkaa pitkään, luulen, että hän paljastuu ja putoaa kolmen ensimmäisen pois äänestetyn joukossa.

Vierailija
172/2297 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsitykseni on, että kahdesta nyt tiedossa olevasta petollisesta Jone paljastuu ensimmäisenä. Jämpti sanavalmis ihminen paljastaa itsensä paljon helpommin jäätymällä yllättäen, lipsauttamalla jotakin tai muuttamalla käytöstään joko tahattomasti tai tarkoituksella. Cristal on niin höpsähtävä (vaikka on fiksu), ettei mikään sanoissa sekoaminen, ilmiselvä jännittäminen tai muukaan epälooginen käytös poikkea linjasta sillä tavalla, että enemmistön epäilys alkaisi kohdistua häneen. Paljon todennäköisempää on myös että uskollisten keskuudessa jonkun agitoima ajojahti kohdistuisi Joneen kuin Cristaliin.

Vaikka toivon, että Jone saisi jatkaa pitkään, luulen, että hän paljastuu ja putoaa kolmen ensimmäisen pois äänestetyn joukossa.

Mä taas luulen, että snown käy Porkat. Jone ja uusi valittu uhraa Snown hyvin pian ja se on helppoa kun Snow on ihan liian en mä tiä mitä mä nyt teen, päätä sä en mä tiä.

Vierailija
173/2297 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas luulen, että snown käy Porkat. Jone ja uusi valittu uhraa Snown hyvin pian ja se on helppoa kun Snow on ihan liian en mä tiä mitä mä nyt teen, päätä sä en mä tiä.

En jaksa uskoa, että Jone haluaisi puukottaa toista petollista selkään. Sitan päätös pohjasi selvästi hyvin vahvaan henkilökohtaiseen antipatiaan.

Vierailija
174/2297 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa värväävät Uniikin, joka jo sai pariltakin myrkkyä lasiin, ja Uniikki äänestetään ulos. Tiedä näistä, mitä ihmisten pään sisällä tapahtuu, mut hauska peli on. 

Vierailija
175/2297 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan Krisu Heiskasella nähdään ensi vuonna petollisista ? 

Vierailija
176/2297 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna näkee kuka on kolmas petollinen. Cant wait... Oma veikkaus on se poliisi. 

Vierailija
177/2297 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikki oli paras

Vierailija
178/2297 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut tunnistaa Cristalia kun hän saapui linnaan! Missä vaiheessa Cristal on luopunut niistä valtavista tekoripsistä ja meikeistä?

Vierailija
179/2297 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokohan Krisu Heiskasella nähdään ensi vuonna petollisista ? 

Heiskanen

Vierailija
180/2297 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä se katsojien lempilapsi Cristal aloittelee jo toisessa jaksossa peliä Sitan jalanjäljissä, mutta Cristalin kohdalla se on varmaan hieno peliliike, vaikka Sita sai taas kuraa niskaan ihan urakalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä