Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petolliset kausi 2

Vierailija
23.05.2024 |

Kyllähän on hyvät osallistujat!

Kurkkaa seuraavat Petolliset-lähetysajat  Iltapulu Iltapulusta

Kommentit (2297)

Vierailija
181/2297 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne Porkka oli paras. Sita inhottava ämnä.

Vierailija
182/2297 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janne Porkka oli paras. Sita inhottava ämnä.

Ketjussa keskustellaan kaudesta 2.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/2297 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä se katsojien lempilapsi Cristal aloittelee jo toisessa jaksossa peliä Sitan jalanjäljissä, mutta Cristalin kohdalla se on varmaan hieno peliliike, vaikka Sita sai taas kuraa niskaan ihan urakalla. 

Todella upea peliliike Cristalilta pyöreässä pöydässä. Puukkoa Jonen selkään vaan! En ole ihan varma tajusiko Jone edes, mitä tapahtui. Jone luultavasti jää kiinni ensimmäisenä petollisista.

Mutta kuten kaudella 1, uskolliset ovat ihan pihalla siitä, kuka on petollinen.

Vierailija
184/2297 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksiikö joku mikä virka sillä Christofferin maalauksella oli myrkkysalissa, oliko vaan koristeena? Maalaus näytti turhan uudelta muihin verrattuna.

Vierailija
185/2297 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan loistava 3. petollinen

Vierailija
186/2297 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christofferin muotokuvaa tarkoittanet? Maalattu rekvisiitaksi, vähän niinkuin olisivat Christofferin suvun linnassa. "Suurmestari" - kilpailuissa on samoin aina kilpailun vetäjän muotokuva seinällä. 

Vierailija
187/2297 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Puhakka ja Nikula pelaa Cristalin ulos. Kiero äijä.

Vierailija
188/2297 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Puhakka ja Nikula pelaa Cristalin ulos. Kiero äijä.

Toivottavasti Puhakka ja Cristal pelaa Nikulan ulos, tai oikeestaan luulen et Nikula pelaa itse itsensä ulos jotenkin vahingossa. Ei oo ainakaan vielä sen jutut kauheasti vakuuttaneet. Mut kausi on vielä nuori.

Vierailija
189/2297 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Miisa on kyllä vähän raskas. Itse epäilee suurinpiirtein jokaista vuorollaan, jopa aika hyökkäävästi, mutta sitten kun epäilykset kohdistuukin häneen niin menettää hermonsa että "noi ei tajuu että mähän oon uskollinen". Mistä ne muut voisi sen varmaksi tietää, kaikkienhan tuolla kuuluu sanoa olevansa uskollisia. 

Vierailija
190/2297 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Miisa on kyllä vähän raskas. Itse epäilee suurinpiirtein jokaista vuorollaan, jopa aika hyökkäävästi, mutta sitten kun epäilykset kohdistuukin häneen niin menettää hermonsa että "noi ei tajuu että mähän oon uskollinen". Mistä ne muut voisi sen varmaksi tietää, kaikkienhan tuolla kuuluu sanoa olevansa uskollisia. 

Vähän niinku Elina viime vuonna, petolliset antoi mellastaa rauhassa

Vierailija
191/2297 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei samaa työtä tekevien titteli voi olla yhteneväinen alkutunnarissa? On siis Sisällöntuottaja, Vaikuttaja, Mediapersoona ja Somevaikuttaja. Kaikki hankkii tulonsa sosiaalisen median yhteistöillä. 

Ja eikö Juha perälä ole radiojuontaja/toimittaja? Henen tittelinsä on Viihdyttäjä.

Vierailija
192/2297 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on järjen riemuvoitto tuo Pinja Punkku mikä lie... Suomen talveen suurinpiirtein kesävaatteissa. No en ole minään nerona pitänyt aiemminkaan. 

Vierailija
193/2297 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miisa eräänlainen Ellu kakkonen? 

Vierailija
194/2297 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on järjen riemuvoitto tuo Pinja Punkku mikä lie... Suomen talveen suurinpiirtein kesävaatteissa. No en ole minään nerona pitänyt aiemminkaan. 

En ollut kuullutkaan koskaan tästä Punkusta, mutta se pitää videoblogia, jossa esiintyy ihan pirteästi. Tekee myös "seurantavideoita" Petollisista.

Vierailija
195/2297 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cristal on ok niin kauan kun pysyy hiljaa. Luoja miten raskas ulosanti.

Vierailija
196/2297 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miisa alkaa vetämään vertoja jo Ellugeen vouhkaamiselle. Ja vasta toinen jakso menossa.

Vierailija
197/2297 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei samaa työtä tekevien titteli voi olla yhteneväinen alkutunnarissa? On siis Sisällöntuottaja, Vaikuttaja, Mediapersoona ja Somevaikuttaja. Kaikki hankkii tulonsa sosiaalisen median yhteistöillä. 

Ja eikö Juha perälä ole radiojuontaja/toimittaja? Henen tittelinsä on Viihdyttäjä.

Mä ihmettelin kans tuota Perälän titteliä, miksei ole radiojuontaja tai ihan vaan juontaja? Ja millä periaatteella Miisa on vaikuttaja ja Pinja on somevaikuttaja, eikö nuo molemmat tee ihan samoja somejuttuja? Ja Nikulalla lukee radiokanavankin nimi tittelin perässä. Ovatkohan itse saaneet päättää nuo tittelinsä? 

Vierailija
198/2297 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noille ei ilmeisesti kerrota lähtiessä minkälainen tehtävä on edessä. Ei tuolla kovin monella ollut sellainen vaatetus, jolla itse lähtisin talvella 45 minuutin kävelyretkelle, esim. Marialla oli se neulemekko päällä. 

Vierailija
199/2297 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sabina on fiksu. Tuo tv ohjelmista kysely on nerokasta. Petolliset ovat osan illasta pois huoneista

Vierailija
200/2297 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sabina on fiksu. Tuo tv ohjelmista kysely on nerokasta. Petolliset ovat osan illasta pois huoneista

Joo, narauttivat melkein Jonen sillä tavalla. Mutta eihän kikka toimi kuin kerran kun petolliset voivat tsekata ohjelmatiedoista, mitä jatkossa vastaavat. Eivätkä he omassa murhamiitissään muutenkaan tuntitolkulla viivy, joten hyvin voivat ehtiä töllönkin ääreen.