Petolliset kausi 2
Kurkkaa seuraavat Petolliset-lähetysajat
Iltapulusta
Kommentit (2297)
Jos petolliset eivät voita yhdessä niin voittaja on Janne. Tosi outo tyyppi ihan teflon.
Voi olla, että Christal häädetään ensi jaksossa, koska hänen maljapuheensa herätti niin paljon epäilyksiä.
Toivoisin kuitenkin, että jos petolliset voittaa niin voiton veisi Christal. Hän on vetänyt enemmän yhtä köyttä muiden petollisten kanssa ja ollut reilumpi ja inhimillisempi.
Janne on vaikuttanut ainoastaan oman edun tavoittelijalta sarjassa. Hän on valmis uhraamaan kenet vaan eikä pelaa edes petollisten kanssa samaan pussiin.
Ihmettelen vähän, että Jannea ei enää juurikaan epäillä vaikka jossain vaiheessa hänen nimi oli koko ajan esillä.
Jos Christal haluaisin voittaa niin hänen ehkä kannattaisi alkaa syöttää vikassa jaksossa Jannen nimeä uudestaan uskollisille ja lisäksi uskotella, että petollisissa täytyy olla yksi nainen, esim. Noora.
Petollisena ei kannattaisi olla liian uskollinen Jannelle, koska Janne ei ole uskollinen kenellekään.
Käyttäjä37561 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Dan sanoo että hän on alunperin uskollinen. Harmi kun karkotettiin. Eikö Jannekaan yrittänyt pelastaa?
Ei. Kumpikaan ei olisi halunnut pudottaa nyt Dania, mutta kun he pöydässä huomasivat, että Danin nimi on tulossa moneen tauluun, eivät he oikein muuta voineet kuin kirjoittaa itsekin. Olisi ollut turhan epäilyttävää puolustaa tai äänestää jotakuta muuta. Ja sitäpaitsi olihan se kuitenkin sitä mihin he pyrkivät, vähentämään petollisten määrää omasta joukostaan. Cristalkin lopussa kameralle sanoi, että hänen oli tarkoitus Dan pudottaa viimeisessä pöydässä, mutta nyt ei vielä pitänyt.
Kaikki kirjoittavat epäillyn nimen ennen kuin yksikään näyttää omansa. Jannella ei ollut vaihtoehtoa koska olis jääny kiinni, christalkin kai oli saanu hajun Danin lähdöstä.
Tietysti, mutta kävihän se pöytäkeskustelusta varsin selväksi, että suurin osa uskollisista tulee juuri Danin nimen kirjoittamaan, ei se pelkkä vieno haju ollut. Kenenkään muun nimeä ei oikein jäänyt jäljelle, kun niihin ehdotuksiin ei keskustelussa tartuttu.
Kummallisia toivomuksia! Itse haluan,että paras ja kieroin petollinen voittaa TAI uskollisten voittaessa joukossa olisi Miisa.
Muu ei oikein kiinnosta minua. :D
Vierailija kirjoitti:
Kummallisia toivomuksia! Itse haluan,että paras ja kieroin petollinen voittaa TAI uskollisten voittaessa joukossa olisi Miisa.
Lisään vielä kommenttiini,että kieroin ei välttämättä ole Janne, koska peliä on vielä yksi jakso käymättä. Cristal voi ansaita arvostukseni, jos umpikatalasti puukottaa Jannea selkään. Miisasta tykkään, koska hän on pelannut uskollisista parhainta peliä.
Oliko se tikari pakko käyttää juuri nyt? Vai miksi Noora nosti sen turhaan pöydälle?
Vierailija kirjoitti:
Jos Christal haluaisin voittaa niin hänen ehkä kannattaisi alkaa syöttää vikassa jaksossa Jannen nimeä uudestaan uskollisille ja lisäksi uskotella, että petollisissa täytyy olla yksi nainen, esim. Noora.
Petollisena ei kannattaisi olla liian uskollinen Jannelle, koska Janne ei ole uskollinen kenellekään.
Eikö Jonen kohtalo opettanut, että kenenkään petollisen ei kannata olla uskollinen toisiin petollisiin? Petollinen voi luottaa ainoastaan uskollisiin ja heihinkin vain hetkellisesti taktisista syistä, kuten Cristal on tehnyt liittoinensa.
Uskon myös että Noora tulee saamaan paljon epäilyjä "petollisuudestaan". Hän saattaa tulla karkotetuksi seuraavana tai ainakin finaalin aluksi "kiintiöpetollisena" sukupuolensa vuoksi. Jos Cristalia ei karkoteta ensimmäsienä [Nooran sijasta] niin petollisilla alkaa olemaan hyvät saumat kahdella äänellään ratkaista äänestyksiä edukseen.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin toivon, että paras/parhaat voittavat. Petollisista siellä on jäljellä parhaat, koska he ovat siellä. Kumpikin on edennyt vähän eri tavoin, mutta en esim. näe Cristalia vapaamatkustajana, hän on itsensä niin monta kertaa puhunut tukalasta tilanteesta ulos ja ollut uskottava. Janne taas on ottanut sen "kieromman" pelityylin ja minä kyllä hyväksyn sellaisenkin pelin, koska sekin kuuluu tähän ja petollisuuteen. En siis ole itkemässä, että paha Janne hyi. Paras siis voittakoon, vaikka henkilökohtainen suosikki ehkä onkin. Eniten tykkään kuitenkin yllättävistä käänteistä, niitä tässä on riittänyt ja toivottavasti vielä loppupöytäänkin.
Ja jos uskolliset vielä onnistuvat kaiken tähänastisen taapertamisensa jälkeen pääsemään jutun juonesta kiinni ja pudottamaan molemmat petolliset, niin sekin olisi oikein hieno ja yllättävä loppuratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin toivon, että paras/parhaat voittavat. Petollisista siellä on jäljellä parhaat, koska he ovat siellä. Kumpikin on edennyt vähän eri tavoin, mutta en esim. näe Cristalia vapaamatkustajana, hän on itsensä niin monta kertaa puhunut tukalasta tilanteesta ulos ja ollut uskottava. Janne taas on ottanut sen "kieromman" pelityylin ja minä kyllä hyväksyn sellaisenkin pelin, koska sekin kuuluu tähän ja petollisuuteen. En siis ole itkemässä, että paha Janne hyi. Paras siis voittakoon, vaikka henkilökohtainen suosikki ehkä onkin. Eniten tykkään kuitenkin yllättävistä käänteistä, niitä tässä on riittänyt ja toivottavasti vielä loppupöytäänkin.
Ja jos uskolliset vielä onnistuvat kaiken tähän
Hyvä kommentti. Itselläni ei suosikkia ole henkilöistä, vaan pelilliset taidot ratkaiskoon voittajan(t). Olen kuitenkin alkanut uskomaan, että uskolliset voittavat tällä kertaa ja joukko voisi olla: Miisa, Ramses ja Sabina.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se tikari pakko käyttää juuri nyt? Vai miksi Noora nosti sen turhaan pöydälle?
Tuskin sitä kannattaa tikari taskussaan itsekään kotiin lähteä. Nooran sanoille tuli sen kautta painoarvoa muiden silmissä ja koska ei kuitenkaan voi tietää kuinka monta ääntä itse tulee saamaan (Dan ilmoitti epäilevänsä Nooraa ja tuli sitten Pinjaltakin ääni), niin onhan se riski jättää käyttämättä lisä-ääni jollekulle muulle nimelle.
Siihen en osaa vastata olisiko tikarin voinut säästää enää loppupöytään. Ei Christoffer puhunut mitenkään, että JOS se käytetään nyt.
Ehkä tulevaisuudessa tommoset hahmot niinku äijämies Nikula ja ihmemies christal jäävät pois kun ovat niin ilmeisiä ettei kukaan epäile, tai sit niitä on vaan enemmän jatkossa? Seuraavalle kaudelle pesäpallomies ja jokeriäijä Selviytyjistä! Ois hauskaa. Ja Juha Mieto ois kyllä ihan paras.
Janne pokkana valehtelee ja gaslaittaa kameralle. Ihan tosi epärehellinen tyyppi. Väittää Sabinan keksineen juonen vaikka HÄN JANNE syötti kahdelle porukalle Cristalin pitämän puheen, kellekään ei tullut se mieleen itsestään LOL. Pitääkö ihmisiä ihan tyhmänä. Kylmä tyyppi.
Cristalin olisi pitänyt ehkä kieltäytyä maljapuheen pitämisestä. Tietenkin se herättää epäilyjä. Janne on saattanut raivata tiensä kierolla pelillä kohti voittoa?
Käyttäjä37561 kirjoitti:
Ehkä tulevaisuudessa tommoset hahmot niinku äijämies Nikula ja ihmemies christal jäävät pois kun ovat niin ilmeisiä ettei kukaan epäile, tai sit niitä on vaan enemmän jatkossa? Seuraavalle kaudelle pesäpallomies ja jokeriäijä Selviytyjistä! Ois hauskaa. Ja Juha Mieto ois kyllä ihan paras.
Ai että ku mä rakastuin omaan ideaani, urheilijaksi, Jutila, Jauhojärvi yms. No kansainvälinen formaatti ei kai sallisi, Äkkijyrkkä ehkä sekaan...
Vierailija kirjoitti:
Cristalin olisi pitänyt ehkä kieltäytyä maljapuheen pitämisestä. Tietenkin se herättää epäilyjä. Janne on saattanut raivata tiensä kierolla pelillä kohti voittoa?
Janne esitti asian niin päin, että jos et Cristal tee mitään/pidä puhetta, niin voi olla, ettei enää katsella sua. Jannelle hän ei sitä tietenkään olisi saanut laitettua, koska Janne on tehnyt niin paljon ja näkyvää jo. Danille korkeintaan, jos olisivat molemmat niin sanoneet, että uutena saat tehdä.
Cristal halusi kieltäytyä, koska pelkäsi itse asiassa vääriä asioita eli paljastumista uskollisille, kun todellinen vaara tuli muiden petollisten taholta ja sitä hän ei nyt riittävästi aavistanut. Vaikka sen olisi sanonut ekana Sabina, olisi Janne/Dan halutessaan voinut vähätellä, että ei siinä varmaan mitään erityistä ole.
Ehkä ja mitä todennäköisimmin siihen palataan vielä, mutta nyt se ei (taaskaan) Jannelta onnistunut, ei yhtään ääntä Cristalille nytkään.
En tiedä oliko järjestetty juttu, että juuri Samuel istui Cristalin vieressä. Varmaankin Cristal oli sen itse noin miettinyt. Se sentään tarjosi aika uskottavan selityksen, että oli luonnollinen aloituskohta, muutoin Cristal olisi paljon pahemmassa pulassa.
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun tulin tälle palstalle. En olisi halunut tietää kuka karkotetaan. Taas meni jännitys.
mitä järkeä on tulla palstalle, ennen kun on itse nähnyt jakson? Tottakai täällä keskustellaan tämän päivän tapahtumista avoimesti, sen takia tällainen keskustelu on luotu. Oma mokasi
Täytyy sanoa, että jos ensi kerralla kävisi niin, että alkajaisiksi putoaisi joko Janne tai Cristal, olisi toisella näistä todellakin hyvät mahdollisuudet jäädä loppuun asti. Silloin olisi pudonnut jo kolme miespetollista ja ei varmasti yritettäisi pudottaa enää yhtään enempää. Ramses olisi turvassa myös ja naiset joutuisivat pitämään mahdollisimman hyviä puolustuspuheita, että minä se en ole ainakaan.
Voi tietysti käydä niinkin, että jos Janne ja Cristal kovin kiivaasti alkavat syytellä toisiaan (tai vaikka vain Jannekin), niin ihmetellään taas miksi tuo niin kiihkeästi haluaa taas juuri tuosta eroon.
Mutta eipä tässä vielä tiedä mihin suuntaan asiat alkavat edetä. On tämä kyllä mielenkiintoista!