Petolliset kausi 2
Kurkkaa seuraavat Petolliset-lähetysajat Iltapulusta
Kommentit (2297)
Mun mielestä pitäis olla sääntö, ettei petolliset saa äänestää toisiaan. Janne, hiton kakara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Mä luulin, ettei petollinen saa äänestää toista petollista!
Siis mistä noin luulit?
Mäkin luulin, että petollisten vala kieltää toisen petollisen kavaltamisen. Ehkä tästä tulee seuraamuksia Jannelle?
Viimekaudellakin Sita ja Heikki molemmat äänesti Jannea, eli ihan sääntöjen sallimaa on.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä pitäis olla sääntö, ettei petolliset saa äänestää toisiaan. Janne, hiton kakara.
Toiset toivoo että petollisten äänestämistä säädeltäisiin, toiset toivovat että petollisia ei paljastettaisi katsojille... kyllä täällä tosiaan joskus menettää uskon ihmiskuntaan näitä lukiessa, huoh...
Tippui pisteet Fatin kohdalla täydellisesti huonon käytöksen ja ylimielisyyden vuoksi. Kenellekään ei puhuta rumasti, vaikka kuinka itse innostuisikin pelin melskeessä. Herää epäilys millaisia ihmisiä siellä eduskunnassa tosiaan on?
Ja mitä Janneen tulee, niin vähän liian aikaisin alkoi omaa jengiään syömään. Taitaapi olla ahneella p..nen loppu.
Fati lyllertää vielä ens jaksossa näkihän sen mainos teaseristä.
Toivottavasti Cristal ei ole täysin Jannen vedettävissä. Cristalina ehdottaisin uudeksi värvättäväksi Rosaa, joka juuri epäili häntä. Rosa on saanut jo jonkin verran ääniä ja näin ollen voisi olla hyvä mahdollinen värvättävä petollisten kannalta. Olisi hauskaa, jos eivät valitse Dania (jos värväävät) vaan jonkun muun.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein parasta oli kun Fati selitti miten "peli ei voi edetä jos ihmiset alkavat pelätä että joku loukkaa tunteensa ja alkaa itkeä"... niiiin, mihinkähän tämä Fatin, Rosan ja kumppanien ajama nykymaailman woketus oikein perustuukaan, ei kai vain siihen että sitä tai tätä ei saa sanoa koska "turvallinen tila" rikkoutuu ja joku voi, hui kamalaa, loukkaantua! Suhteellisen ironista ;DD
Just niin! 😆
Näiden emäntien f&r ajatusmaailma on sitä mitä se on.....
Jospa tämä kausi olisi: uskolliset voittoon petollisten (Janne) avulla. Viime kaudellahan petolliset voittivat uskollisten (etenkin Elinan) avulla.
Pahaa teki tää uusin jakso Miisan puolesta. En yhtään tykkää siitä, että ollaan heti sähisemässä toiselle "ei liity suhun" tai "ei puhuttu sulle" jos toinen sanoo jotain.
Miisalla oli hyvä ajatus siinä aamupalapöydässä, mutta Rosa oli heti sähisemässä Miisalle - ja lopulta toinen itkee. Itkisin mäkin.
Ramses vaiko Samuel(?) yritti sanoa Rosalle siitä, että aamupalapöydän käytös oli huonoa, niin vastaus oli "pyhh" ja silmien pyörittelyä.
Ei kaikista tarvii tykätä ja pelissä saa mennä hermo, mutta jos toinen alkaa itkemään niin silloin mennään ja kysytään et hei sanoinko mä jotain väärää.
Hienoa, että Fatim pyysi anteeksi käytöstään.
Tällä kaudella on älykkäämmät pelaajat kuin viimeksi. Siksi uskon että saavat yoisennin petollisen kiinni. Uskolliset osaavat hyvin käänteis-ajattelun, esim. kun petolliset ajattelivat uskollisten väkisinkin luulevan että yksi kuolemantuomituista olisi petollinen uskolliset hoksasivat nopeasti että tällä oli yritetty hämätä ja kaikki valitut ovat uskollisia.
Jonea ei olisi kyllä ulos saatu vielä, jos Janne ei olisi ollut mestarina siinä. Janne osaa kyllä taitavammin tuon epäilyksien kylvämisen kuin viime vuonna Sita, jonka piti suoraan hyökätä Porkkaa kohtaan useita kertoja pyöreässä pöydässä :D
Eiköhän tän kauden uskolliset tuosta voitonhuumasta selvittyään tajua nopeastikin alkaa ihmetellä, miten Janne oli niin varma ja sai masinoitua porukan Jonea kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sita pilasi ensimmäisen kauden juonimalla Jannen ulos ja näköjään Janne ajattelee että on "hyvän pelaajan" merkki saada yksi petollinen ulos, vaikka helpompaa tapaa selvittää petollinen ei liene toista.
Katsojan kannalta jännempää kun selkeästi petolliset vastaan uskolliset eikä mitään petollisten hyökkäyksiä toisia petollisia vastaan.
Toivottavasti uskolliset tajuaisivat laskea 1+1 ja miettiä kuka nosti Jonen nimen pöydälle hyvin varmana tämän petollisuudesta. Janne. Miten Janne oli niin varma Jonesta, ellei hänellä ollut ensikäden tietoa, koska on itsekin petollinen.
No jaa, onhan tuolla yksi jos toinenkin ollut "ihan varma petollisesta" ja on sitten tullut hitti tai (useimmiten) huti. Pitäisikö kaikki oikean petollisen löytävät karkottaa "kiitoksena" seuraavassa pöydässä pois?
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta: miksi alapeukutat sitä, että joku pyysi anteeksi? Eikö sinusta huonoa käytöstä pidä pyytää anteeksi? Omituista.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että pyysi, mutta ehti paljastaa todellisen ruman luonteensa. Entä Rosa, yhtä lailla hän äyski miisalle.
Kun ajattelee sääntöä uuden petollisen värväämisestä, niin sehän on täysin typerä. Periaatteessa uskollisten ei edes kannata yrittää äänestää petollisia pois ennen kuin puolet sakista on tippunut, jos kerran pois äänestetyn tilalle tulee aina uusi.
On todella vaikeaa narauttaa petollinen joka suurimman osan ajasta on ollut uskollinen, koska pienet vihjeet eivät kumuloidu pelin kestäessä.
Käytännössä rekrytoitavan on myös erittäin kannattavaa ryhtyä petolliseksi, koska hän pelkää kieltäytymisestä aiheutuvan murhatuksi tulemisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset toivoo että petollisten äänestämistä säädeltäisiin, toiset toivovat että petollisia ei paljastettaisi katsojille... kyllä täällä tosiaan joskus menettää uskon ihmiskuntaan näitä lukiessa, huoh...
Jos uskosi ihmiskuntaan lepää edes joiltakin osin AV:n televisioviihdettä koskevan kommentoinnin varassa, niin eipä se kovin kummoisissa kantimissa sitten ole. Mutta kiva, että usko kuitenkin tulee aina takaisin, kun sen joskus menettää. 😊
Vierailija kirjoitti:
Fatima luule kai olevansa vaalitaistelussa, kun on äärimmäisen röyhkeä ja häijy.
Veikkaanpa, että äänimäärä laskee seuraavissa vaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Tippui pisteet Fatin kohdalla täydellisesti huonon käytöksen ja ylimielisyyden vuoksi. Kenellekään ei puhuta rumasti, vaikka kuinka itse innostuisikin pelin melskeessä. Herää epäilys millaisia ihmisiä siellä eduskunnassa tosiaan on?
Ja mitä Janneen tulee, niin vähän liian aikaisin alkoi omaa jengiään syömään. Taitaapi olla ahneella p..nen loppu.
No mulle ei kyllä ollut yhtään yllätys tämä Fatiman käytös, vaikka en ihmistä tunne henk.kohtaisesti. Ei kansanedustajuus tee ihmisestä yhtään parempaa, vaikka puhuu paljon suuvaahdossa ihan turhia juttujaan jotka eivät pitkälle kanna. Äänestämällä....vie maan rappiotilaan.
Vierailija kirjoitti:
Pahaa teki tää uusin jakso Miisan puolesta. En yhtään tykkää siitä, että ollaan heti sähisemässä toiselle "ei liity suhun" tai "ei puhuttu sulle" jos toinen sanoo jotain.
Miisalla oli hyvä ajatus siinä aamupalapöydässä, mutta Rosa oli heti sähisemässä Miisalle - ja lopulta toinen itkee. Itkisin mäkin.
Ramses vaiko Samuel(?) yritti sanoa Rosalle siitä, että aamupalapöydän käytös oli huonoa, niin vastaus oli "pyhh" ja silmien pyörittelyä.
Ei kaikista tarvii tykätä ja pelissä saa mennä hermo, mutta jos toinen alkaa itkemään niin silloin mennään ja kysytään et hei sanoinko mä jotain väärää.
Rosahan vielä kehtasi jollekin selittää, että häntä tultiin läksyttämään! Oli aivan tuohtunut.
Aamiaispöytäkohtaus oli kauhea. Itsellekin tuli kyyneleet silmiin miisan takia. Mä tiedän tunteen, kun 2 röyhkeää ja ylimielistä haahkaa yksissä tuumin alkavat dissata joka käänteessä.
Viime vuonna Sita äänesti Janne Porkkaa.