Petolliset kausi 2
Kurkkaa seuraavat Petolliset-lähetysajat Iltapulusta
Kommentit (2297)
Hyppään nyt hieman asiasta toiseen. Oliko niin että Petollisista tulis vielä uusi kausi tämän jälkeen? Olin näkevinäni siitä maininnan täällä?
Vierailija kirjoitti:
Fatima luule kai olevansa vaalitaistelussa, kun on äärimmäisen röyhkeä ja häijy.
Juuri tuon takia en voi äänestää vasemmistoa tai vihreitä, vaikka heillä olisikin hyviä pointteja vaalitastelusa. Ovat vaan niin kammottavia ihmisiä, että ei voi heitä äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni Janne viime jaksossa toivoi, että pääsisi pelaamaan Danin kanssa petollisena.
Sen perusteella veikkaan, että Dan valitaan petolliseksi ja yrittävät Jannen kanssa pudottaa Christalin.
Kiinnostavaa nähdä, kuinka käy.
Jospa Dan yllättäisi ja päättäisikin petollisena ruveta pelaamaan Jannea vastaan. Jotain sellaista ylläriä nyt kaivattaisi, ettei kävisi niin, että tämän kauden voittaja on nähty jo tässä vaiheessa..
Miten niin on nähty?? Minusta alkaa vaikuttamaan, että petollisia epäillään hyvin, ja uskolliset voittavat lopulta kolmen joukolla. Viimeisenä petollisena Cristal roikkuu kalkkiviivoille, mutta karkotetaan sitten.
Toivokaamme että niin käy, tähän asti vaan on mennyt pelottavan paljon Jannen pelikirjan mukaan. Ja jos hän nyt vielä saa Dsnin värvättyä petolliseksi ja puhuttua "kahden kimppaan" kanssaan, niin kyllä pahoin pelkään, että Cristal on uhattuna.
Vierailija kirjoitti:
Hyppään nyt hieman asiasta toiseen. Oliko niin että Petollisista tulis vielä uusi kausi tämän jälkeen? Olin näkevinäni siitä maininnan täällä?
Näin joku tiesi kertoa, että kautta 3 oltais kuvaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Musta on aika hirveää miten tollaset työkseen paljon puhuvat ihmiset vaan yrittää jyrää Miisan yli. Luulisi noilla olevan äidillinen asenne Miisaa kohtaan, mutta ovat ihan hirveitä. Poliitikkona eivät anna hyvää vaikutelmaa itsestään. Arvot, miten käyttäydytään muita kohti on olemattomat.
Fatim on syntynyt 86. Miisa on syntynyt 92. Ei niillä kovin suuri ikäero ole. :D
Jone oli kyllä paras, harmi kun tippui
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on aika hirveää miten tollaset työkseen paljon puhuvat ihmiset vaan yrittää jyrää Miisan yli. Luulisi noilla olevan äidillinen asenne Miisaa kohtaan, mutta ovat ihan hirveitä. Poliitikkona eivät anna hyvää vaikutelmaa itsestään. Arvot, miten käyttäydytään muita kohti on olemattomat.
Fatim on syntynyt 86. Miisa on syntynyt 92. Ei niillä kovin suuri ikäero ole. :D
Täh. Luulin, että fati 50 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Jone oli kyllä paras, harmi kun tippui
Harmi, olisi voinut olla vähän äänekkäämpi, nyt tuo hyssyttely kävi omaan nilkkaan. - Janne oli kyllä petollisista petollisin.
Ja Miisa, kun hänen puheistaan en saa mitään selvää, onko hän puhunut jotain sellaista, että Fatima ärsyyntyy syystä. Vai mikä juttu tuossa on ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin on nähty?? Minusta alkaa vaikuttamaan, että petollisia epäillään hyvin, ja uskolliset voittavat lopulta kolmen joukolla. Viimeisenä petollisena Cristal roikkuu kalkkiviivoille, mutta karkotetaan sitten.
Toivokaamme että niin käy, tähän asti vaan on mennyt pelottavan paljon
Itse en sitä toivo, vaan olen kieroimman petollisen puolella. Tällä hetkellä heidän pelitilanne ei kuitenkaan ole kovin kestävällä pohjalla, koska molemmat jäljelle jääneet petolliset ovat epäiltyinä. Oletan heidän pudottaneen Fatimin yöllä, koska Janne sanoi sitä haluavansa jo tämän päivän jakson aluksi. Cristal tuskin sitä vastustaa, koska hän oli selvästi kauhuissaan, kun Fatim häntä pyöreässä pöydässä paineisti.
Vierailija kirjoitti:
Voi Miisa, aww. Niin suloinen nainen!
Todella sulotar minustakin! Mutta muistankojoskus kuulleeni sanonnan: joka leikkiin lähtee se leikin kestäköön.
Fat on INHOTTAVA kiusaaja 😡 Siinä se vaan syö ja syö, sekä mulkoilee kun muut keskustelee.
Fatim ja Rosa, Inhottavia, Fatim aina äänessä, tietävinään kaikesta. On siinä kansanedustaja.
Hitto mitä mulkkuja nuo kaksi vanhaa eukkoa!!! Mun uudet inhokit varsinkin Fatu!
Vierailija kirjoitti:
Lihavat vanhat naiset on usein tosi häijyjä se on huomattu työyhteisössä tuollaisia Fatimeja ja Roosia 😟
On muuten täysin totta ainakin naisvaltaisilla aloilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin joku tiesi kertoa, että kautta 3 oltais kuvaamassa.
Mun puolesta näitä sais tulla jatkuvalla syötöllä, on niin viihdyttävää, selviytyjät toinen formaatti, muita tositeeveitä en ole vielä osannut kattoo. Ai niin farmi on kiva, miksei missään ole 1. kautta? Onko joku tekijänoikeusjuttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei uskos.
Vierailija kirjoitti:
Hitto mitä mulkkuja nuo kaksi vanhaa eukkoa!!! Mun uudet inhokit varsinkin Fatu!
Ovathan he ilkeitä olleet, mutta tiedoksesi että Fatu ei ole enempää kuin 38v, en tiedä voiko vielä vanhaksi eukoksi sanoa, ellet sitten itse ole 16.
Miisakaan ei ole mikään aikuisten kiusaama pikkutyttö, hänellä ikää on 32v, eli Miisalla ja Fatulla ei todellisuudessa ole paljoa ikäeroa.
Risa toki on vanhempi.
Ilkeys ja tantta vartalo vanhentaa, tässä sen nyt näkee
En ymmärrä miksi Fatim on noin tyly Miisaa kohtaan? Eikö sitä voi kuunnella toista ihan rauhassa ja kertoo sitten oman mielipiteensä, mutta toinen tyrmätään heti ensi sanomisiltaan?
Kyllä, meillä on 2 samanlaista emäntää, jotka terrorisoivat koko työyhteisöä. Esihenkilöt tietävät tilanteen, mutta ovat voimattomia. Nämä tyypit kiusaavat just nuorimpia ja kilttejä ihmisiä.