Onko ok jättää sukkahousut pois hautajaisissa?
Asuna musta-valkoinen mekko, lämmintä 25 tai 26 astetta.
Kommentit (381)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ymmärtänyt sitä sukkahousupakotusta. Ihan kuin joku kesähelteilläkin katselisi naisten paljaita nilkkoja tai sääriä hautajaisissa.
Ei kyse ole siitä katseleeko joku. Kyse on asiallisesta, tilaisuuteen sopivasta pukeutumisesta. Ei miehetkään mene hautajaisiin shorteissa sääret paljaana.
Eivät nämä ymmärrä, ovat kuin ikuisia uhmaikäisiä. Kasvatuksen puutetta, näkee millaista malliaon kotona annettu. Jotkut oikein haluavat rehvastella sivistymättömyydellään.
Pukeutumistako varten sukkahousuja näyttämään sinne hautajaisiin mennään?
Sinä ilmeisesti menet sinne vain sääriäsi esittel
Usko tai älä, hautajaisissa pointtina ei ole sääret.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi tullut mieleenkään laittaa sukkahousuja mummon hautajaisiin. Ihan sama mitä vieraat miettivät. Jos joku niin kovasti paljaita sääriäni paheksui niin menköön itseensä.
Juntti on juntti vaikka voissa paistaisi. Mutta ei sitä nyt varta vasten kannattaisi korostaa, että on juntti, jolla ei ole mitään käytöstapoja.
Miksi sitten korostat, juntti? Onko sulla ongelmallisia kiihottumisia naisten paljaista nilkoista hautajaisissa? Hankipa lääkitys.
Sullako on nilkat polven kohdalla? Vai miksi jankkaat nilkoista?
Ettekö te sukkahousumiehet ja -mummelit saa tarpeeksi pillua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pois vaan. Mitäpä sitä säädyllisuudestä kunhan ei ole kuuma.
Mitä tekemistä niillä sukkahousuilla on säädyllisyyden kanssa?
Paljas pinta ei kuulu kirkkoon, eikä etenkään hautajaisiin.
Pitääkö myös ranteet peittää ja kaula, ehkä naamakin?
Ei tietenkään, älä nillitä.
Vierailija kirjoitti:
Kunnioituksesta vainajaa ja omaisia varten: sukkahousut kyllä
Entäs sitten kun on itse lähiomainen?
Ja mitä kunnioitusta sillä on onko niitä sukkahousuja. Hame kuitenkin puoleen sääreen muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatta huomioida, että kappeleissa on monesti hyvinkin viileää vaikka ulkona olisi lämmin.
Tai sitten läkähdyttåvän kuuma, kuten esimerkiksi isäni hautajaisissa.
Ja sukkahousut olivat siinä kuumuudessa ratkaiseva tekijä?
Kokeile itse, mulkunjatke.
Minulla on aina ollut sukkahousut hautajaisissa, jos olen pukeutunut mekkoon. Mikä sun ongelma tässä asiassa on?
Varmaan kaltaisesi mulkunjatke.
Katsokaapas mammat, kun Veeti on oppinut uuden sanan. Annetaanpa nyt yhdessä raikuvat aplodit Veetille 👏👏👏👏👏
Järjestä pikimmiten omat hautajaisesi niin sama miten.
Opetelkaa jotain käytöstapoja, pliis.
Ja opettajaa ne myös omille jälkeläisillenne. Opetelkaa myös arvostamaan tapoja ja perinteitä ja ihan perus pukeutumisetikettejä.
Joku roti ja kunnioitus tapahtumaa ja ihmisiä kohtaan on hyvä osata.
Helteellä ei ole pakko yhtään mitään ja jokainen pukeutuu miten osaa ja voi. Kohtahan puolet kansasta kulkee tynnyri uumilla kun perskokkareet pöllii rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pois vaan. Mitäpä sitä säädyllisuudestä kunhan ei ole kuuma.
Mitä tekemistä niillä sukkahousuilla on säädyllisyyden kanssa?
Paljas pinta ei kuulu kirkkoon, eikä etenkään hautajaisiin.
Pitääkö myös ranteet peittää ja kaula, ehkä naamakin?
Ei tietenkään, älä nillitä.
No miksi ne sääret sitten pitäisi peittää niillä sukkahousuilla?
Enemmän paljasta ihoa näkyy esimerkiksi käsissä, kaulassa ja kasvoilla, ja paljon näkyvämmillä paikoilla vieläpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ymmärtänyt sitä sukkahousupakotusta. Ihan kuin joku kesähelteilläkin katselisi naisten paljaita nilkkoja tai sääriä hautajaisissa.
Ei kyse ole siitä katseleeko joku. Kyse on asiallisesta, tilaisuuteen sopivasta pukeutumisesta. Ei miehetkään mene hautajaisiin shorteissa sääret paljaana.
Eivät nämä ymmärrä, ovat kuin ikuisia uhmaikäisiä. Kasvatuksen puutetta, näkee millaista malliaon kotona annettu. Jotkut oikein haluavat rehvastella sivistymättömyydellään.
Pukeutumistako varten sukkahousuja näyttämään sinne hautajaisiin mennään?
S
Ei niin. Ja siksi ei ole mitään ongelmaa laittaa sukkahousuja. PAITSI, jos menee hautajaisiin vain esittelemään sääriään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatta huomioida, että kappeleissa on monesti hyvinkin viileää vaikka ulkona olisi lämmin.
Minulla on aina ollut sukkahousut hautajaisissa, jos olen pukeutunut mekkoon. Mikä sun ongelma tässä asiassa on?
Hauskaa jos näin, mutta mikä saa sut kuvittelemaan, että sun asuvalinnalla olisi jotain merkitystä muiden kohdalla? Ääliö
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te sukkahousumiehet ja -mummelit saa tarpeeksi pillua?
Miksi mä pillua haluaisin? Olen kuitenkin ihan heteronainen.
t. sukkahousumummeli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeutumistako varten sukkahousuja näyttämään sinn
Ääliö
Ai jos ei laita sukkahousuja niin menee hautajaisiin vain esittelemään sääriään.
Kuulostaa jostain käytösopas naisille wuodelta 1909 kappaleelta.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaapas mammat, kun Veeti on oppinut uuden sanan. Annetaanpa nyt yhdessä raikuvat aplodit Veetille
Mulkunjatke-mummolle tiedoksi: SUKKAHOUSUPAKKOA, KORKOKENKÄPAKKOA JA RINTALIIVIPAKKOA EI OLE.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa jos näin, mutta mikä saa sut kuvittelemaan, että sun asuvalinnalla olisi jotain merkitystä muiden kohdalla? Ääliö
En mä mitään sellaista kuvittele. Sä keksit tuon ihan itse. Ihmeen paljon sua kiukuttaa asia, jonka väität olevan merkityksetön. Miksiköhän.
Minusta kyllä mustat nylonia on rivommat kuin paljaat sääret kesähelteellä.
Vierailija kirjoitti:
Opetelkaa jotain käytöstapoja, pliis.
Ja opettajaa ne myös omille jälkeläisillenne. Opetelkaa myös arvostamaan tapoja ja perinteitä ja ihan perus pukeutumisetikettejä.
Joku roti ja kunnioitus tapahtumaa ja ihmisiä kohtaan on hyvä osata.
Mullakin on kohta hautajaisten järjestäminen edessä ja voin kertoa, että sen paremmin minua ja muita hautajaisvieraita, vainajasta nyt puhumattakaan, ei tarvitse mitenkään erityisesti kunnioittaa sukkahousuilla.