Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinulle tarkoittaa se, että mies on mies

Vierailija
23.05.2024 |

Mitä siihen miehuuteen kuuluu? Mitkä on kriteerit, että on mielestäsi aikuinen mies? Palstalla ei riitä mieheksi ikä eikä se, että elättää itsensä, vaan pitää olla sitä ja tätä ja tuota. Kiinnostaa, että mitä sitten pitää olla tehdä ja miten pitää käyttäytyä, että on mies?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehellä tarvi olla sen erikoisempia ominaisuuksia kuin täysi-ikäisillä ihmisillä yleensäkään. Meillä esim. tehdään aika pitkälti samoja kotitöitä yhdessä ja erikseen, mutta ihan osaamisen ja/tai mielenkiinnon pohjalta on muutama työ sitten eriytynyt toisen erikoisalaksi. En usko perinteisiin rooleihin, olin jo kakarana sellainen poikatyttö, että ärsytti, jos minulta odotettiin tietynlaista käytöstä, enkä vastaavasti ole myöhemminkään odottanut miehiltä mitään erikoisia ritarin elkeitä. Ei me olla kaikki samasta muotista, ei miehet eikä naiset.

Mies pitempänä ottaa tavaroita ylähyllyiltä ja voimakkaampana kantaa isommat kauppakassit, yms. Mutta jos itse olisin se isompi ja voimakkaampi, niin kyllä mulle passaisi myös päin vastoin. Minä puolestani teen esim. sellaisia hienosäätöhommia, joihin tarvitaan pienemmät näppärät sormet. Ei ole sukupuolikysymys tämäkään, fyysisiä ominaisuuksia vain. Ja jos joku nyt epäilee, miten meidän sänkyhommat toimii, niin kiitos, oikein hyvin.

Vierailija
42/43 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen wauwa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehellä tarvi olla sen erikoisempia ominaisuuksia kuin täysi-ikäisillä ihmisillä yleensäkään. Meillä esim. tehdään aika pitkälti samoja kotitöitä yhdessä ja erikseen, mutta ihan osaamisen ja/tai mielenkiinnon pohjalta on muutama työ sitten eriytynyt toisen erikoisalaksi. En usko perinteisiin rooleihin, olin jo kakarana sellainen poikatyttö, että ärsytti, jos minulta odotettiin tietynlaista käytöstä, enkä vastaavasti ole myöhemminkään odottanut miehiltä mitään erikoisia ritarin elkeitä. Ei me olla kaikki samasta muotista, ei miehet eikä naiset.

Mies pitempänä ottaa tavaroita ylähyllyiltä ja voimakkaampana kantaa isommat kauppakassit, yms. Mutta jos itse olisin se isompi ja voimakkaampi, niin kyllä mulle passaisi myös päin vastoin. Minä puolestani teen esim. sellaisia hienosäätöhommia, joihin tarvitaan pienemmät näppärät sormet. Ei ole sukupuolikysymys tämäkään, fyysisiä ominaisuuksia vain. Ja jos joku nyt epäilee, mite

Naiset ovat tavallisesti tunnollisempia kuin miehet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi