Onko naisilla peniskateuteen verrattavaa kateutta rinnoista?
Miehet mittailee ja vertailee peniksiään, se on kaikkien tiedossa. Mutta miten naiset suhtautuvat toisten naisten rintoihin? Tuleeko vertailtua ja tuleeko kateutta?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sitä mutta en ole huomannut että naiset liiemmin kadehtisivat ainakaan isoja rintoja. Niiden tiedetään aiheuttavan selkävaivoja ja muutakin epäkäytännöllisyy"ttä
"Tiedetääjn aiheuttavan"
Voin isorintaisena sanoa, että ei mitään harmeja. Käyn salilla ja lihakset ovat kunnossa. Tuo on ihan itsestään kiinni. Ja jos joku terveyslääkäri puhuu isojen rintojen vaivoista, niin ehkä ensin tulisi kiinnittää huomiota siihen, että ihminen on kunnossa ja liikkuu. T. H-kuppi
Tätä olen miehenä miettinyt, että missä määrin on kyse siitä että selkälihaksia pitäisi vaan vähän treenata. Olen itsekin salilla "parantunut" entinen vaivainen, tosin kysymys ei manboobseista kuitenkaan :D
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin yllä, jos olen jostain kateellinen muille naisille niin tiimalasivartalosta, muodokkaasta lantiosta ja kapeasta vyötäröstä. Omaa tasapaksua ruumiinrakennetta on vaikea muokata edes treenillä. Rintsikoita voi aina, vaikka topata jos siltä tuntuu.
Sama! Mutta en usko, että naisilla on sellaista kateutta mitä miehillä toisten peniksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sitä mutta en ole huomannut että naiset liiemmin kadehtisivat ainakaan isoja rintoja. Niiden tiedetään aiheuttavan selkävaivoja ja muutakin epäkäytännöllisyy"ttä
"Tiedetääjn aiheuttavan"
Voin isorintaisena sanoa, että ei mitään harmeja. Käyn salilla ja lihakset ovat kunnossa. Tuo on ihan itsestään kiinni. Ja jos joku terveyslääkäri puhuu isojen rintojen vaivoista, niin ehkä ensin tulisi kiinnittää huomiota siihen, että ihminen on kunnossa ja liikkuu. T. H-kuppi
Tätä olen miehenä miettinyt, että missä määrin on kyse siitä että selkälihaksia pitäisi vaan vähän treenata. Olen itsekin salilla "parantunut" entinen vaivainen, tosin kysymys ei manboobseista kuitenkaan :D
Joo itse salilla olen saanut nivelkivut pienemmäksi. Tukilihakset toimivat. Tuo suuririntaisuuden panetteleminen alkaa olla mielenkiintoinen ilmiö. Ja niin, olen mies ja uhkeat naiset ovat parhaan näköisiä, luonteesta saa selvän, jos menee juttusille.
Naisilla on tietty komplekseja ulkonäöstään! Meidät on koulutettu siihen jo monta sukupolvea!
80-90-luvulla naisen piti olla langanlaiha. Vartalon piti olla suora, laiha riuku ilman kurveja ja erottuvia lihaksia, lantio ei saanut erottua ja pepun piti olla kuin 10v. pojalla. Yleisin kauneuskirurginen toimenpide oli pepun rasvaimu.
Mitä peniksiin tulee, niin penis ei ole esteettisesti ikinä "kaunis". Se on ihana jos se on osa rakastamaasi miestä mutta jos mies on vastenmielinen m' lkku, on silloin myös hänen peniksensä. Naiset ei kulje mittanauha kädessä. Miehet voi vertailla peniksiä pukukopissa ja voi kadehtia toistensa varustuksia mutta nainen ei siitä piittaa.
Olet peniksesi suhteen "turvattomassa tilassa" siellä miesten pukukopissa muiden miesten vertailevien katseiden alla. Kun pääset peniksesi kanssa naisen kanssa "vällyjen väliin" olet huomattavasti turvallisemmassa tilassa. Naisella saattoi olla ennen sinua, joku "jättilerssi-poikaystävä", mutta totuus on, että hän ei edes syvällä sielussaan piittaa siitä sen enempää kuin exänsä kengännumerosta. Kyse on siitä että sillä ei ole merkitystä. Fiksut miehet ovat tämän älynneet eivätkä lähettele naisille kikkelikuviaan.
Jos näille nykyteineille jotain sanoisi, niin älkää muutelko itseänne kirurgisesti. 80-luvun huippumallit vedätyttivät pois takahampaansa saadakseen lommoposket ja ottivat rasvaimun yläposkiin saadakseen "suuret roikkuvat silmät". Nykyään poskia täytetään ja nostetaan mesolangoilla kun havitellaan täyteläisiä poskia ja silmien pitää olla vinot, ketunsilmät ja poskien pitää alkaa silmien alapuolelta kuten pikkutaaperoilla.
Vierailija kirjoitti:
Kadehdin pienirintaisia. Omat tissini ovat suuret ja aiheuttavat niska-hartiakipuja.
Hei, oletko sinkku ja lähdetkö treffeille? Kuulostat kauniilta kedon kukkaselta!
Tuskin. Se ehkä jotakuta vaivaa, että rinnat on eri paria, mutta se on erittäin yleinen ja triviaali ongelma, minkä tietäisit, jos olisit nähnyt naisia alasti. Joillain on vain yksi rinta ja toinen täysin kehittymätön ja sehän korjataan plastiikkakirurgisesti omalla kustannuksella, jos itseä nyppii.
Isot rinnat on painavat, kivuliaat ja muhkuraisemmat sekä syöpäalttiimmat kuin pienet, joten tuntemani pienirintaiset ovat hyvin tyytyväisiä kokoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan koon suhteen. Itse olen lihonut 10 kiloa ja niistä 2 on ilmeisesti mennyt rintoihin. Tunnen itseni läskiksi tisseistä. Kiinteät roikkumartomar pienet rinnat on se mitä minä haluan, en mitään läskipusseja. Nämä on jo käsienkin tiellä.
Eihän semmoisia ole. Suomalaisen rinnan malli on pieni, mutta roikkuva. Kiinteät, pienet ja roikkumattomat ovat mallia aa eli pelkkä nänni.
Siinä tapauksessa olen erittäin tyytyväinen nänneihini, sinä nauta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö peniskateus ole sitä kun naiset ovat kateellisia miehille.
Miksi olisivat? Se on aikansa elänyt freudilainen termi ja sen ajan kulttuurin tuote. Tänä päivän Seta sekoilee lukuisilla sukupuolillaan lapsille joita se ei edes kiinnosta vaan lähinnä ällöttää, mutta kun sekavat puheet jatkuu niin lapsi ei enää olekkaan niin varma siitä että tytöillä on pimppi ja pojilla pippeli. Kun sitten päikkärissä sukupuoli sekoilu jatkuu niin lalpsi on vakuuttunut siitä hän on itseasiassa väärässä kehossa ja ahistuu. Sittemmin joku lasten psyko diagnosoi jotain latinaksi ja suosittaa sukupuolen "korjaus" leikkausta lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin yllä, jos olen jostain kateellinen muille naisille niin tiimalasivartalosta, muodokkaasta lantiosta ja kapeasta vyötäröstä. Omaa tasapaksua ruumiinrakennetta on vaikea muokata edes treenillä. Rintsikoita voi aina, vaikka topata jos siltä tuntuu.
Sama! Mutta en usko, että naisilla on sellaista kateutta mitä miehillä toisten peniksestä.
Merkillinen väite, olen mies eikä minulle ole koskaan edes tullu mieleen toisten miesten vehkeet, olen aina kiinnostunut naisten pilluista outo kun olen.
Eihän semmoisia ole. Suomalaisen rinnan malli on pieni, mutta roikkuva. Kiinteät, pienet ja roikkumattomat ovat mallia aa eli pelkkä nänni.