Sanni ja Shirly muuttivat erilleen
Shirly vakuuttaa että kyse ei ole erosta. ei kuitenkaan halunnut enempää kommentoida asiaa. Tuliko arki vastaan...
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/sanni-ja-shirly-karvinen-muuttivat…
Kommentit (116)
Liittyykö eroon kaksikon seurassa nähty tummahipiäinen komea hyvin varusteltu mies
Kun vähättelette naisten välisiä suhteita, vähättelette yleisesti naisia ja siten olette naisvastaisia.
Eli onko kaikki suhteesta valittajat miehiä,vai ampuvatko naiset itseään jalkaan väittämättä kahden naisen suhteen olevan olematonta/vähäpätöisempää verrattuna mies-nais suhteeseen?
Kaikki naissuhteet eivät ole lesbosuhteita, ellei molemmat ole lesboja. Ovatko kertoneet mitä ovat, vaiko bi-seksuaaleja? Muuten turha väittää muuta.
Shirly on ihan jees, siihen asti ku avaa suunsa.
No päättyyhän niitä heterosuhteitakin yhtenään.
Vierailija kirjoitti:
Kun vähättelette naisten välisiä suhteita, vähättelette yleisesti naisia ja siten olette naisvastaisia.
Eli onko kaikki suhteesta valittajat miehiä,vai ampuvatko naiset itseään jalkaan väittämättä kahden naisen suhteen olevan olematonta/vähäpätöisempää verrattuna mies-nais suhteeseen?
Kaikki naissuhteet eivät ole lesbosuhteita, ellei molemmat ole lesboja. Ovatko kertoneet mitä ovat, vaiko bi-seksuaaleja? Muuten turha väittää muuta.
Mitä sitten, jos on tietyllä tapaa naisvastainen? Siis mainitsemallasi tavalla. On oikeus ajatella omilla aivoillaan ja pitää kahden naisen suhdetta vähäpätöisenä.
Olen itse nainen ja pettynyt naisiin tuhannen kertaa. Ei mitään sukupuoltani puolustavaa asennetta ole kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa nuo lesbosuhteet päättyä yleisesti muutaman vuoden jälkeen (viimeistään)
Kuten monet hetskujulkkisparitkin.
Katsotaan kuinka kauan Saara ja Meri jaksavat. Ovathan he vain n.10 vuotta olleet vasta.
Jos olisin rikas, ja ei olis lapsii, niin ilman muuta hankkisin useamman asunnon puolison kanssa. Ei tarvis aina nysvätä samas mestassa, olis tilaa olla elellä. Silti vakaasti toisiimme sitoutuneina, ja varmasti usein samassa paikassakin, mutta just noin että olis mahku olla muuallakin, yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten, jos on tietyllä tapaa naisvastainen? Siis mainitsemallasi tavalla. On oikeus ajatella omilla aivoillaan ja pitää kahden naisen suhdetta vähäpätöisenä.
Olen itse nainen ja pettynyt naisiin tuhannen kertaa. Ei mitään sukupuoltani puolustavaa asennetta ole kyllä.
Mitä tarkoittanet? Ollessasi naisten kanssa suhteessa, mikä niissä on aina mennyt vikaan? Mitenkä miesten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ikävä takaisku wokelle aina kun nämä lepsottelijat muuttavat erilleen.
Agenda ei käynytkään lopullisesti toteen...
Persukin löysi ketjun.
"Me ei olla enää me,
ostetaan joululahjat jollekin toiselle, sä et kuulu enää mulle".
Vierailija kirjoitti:
Liittyykö eroon kaksikon seurassa nähty tummahipiäinen komea hyvin varusteltu mies
A-haa, jompikumpi saa mustaa magiaa...
Voi ei...
Mä olen hirveän surullinen tästä uutisesta. Toivottavasti shirlyn psyyke kestää tämän tragedian. Sanni varmaan jo skriivaa laulua erilleen kasvamisesta, jota bauer monopoli sitten pakkosyöttää meille 24/7. Luoja armahda niitä joilla soi bauerin kanavat työpaikoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu. Haukkumisketju. Ilmoitan kaikki herja viestit perästä
Painu jo h.....tiin täältä!
Vierailija kirjoitti:
Miten minulla oli kuva, että Shirly tykkäisi miehistäkin. Ja olisi siis ilmeisesti vapaa nyt myös miesmarkkinoille?
Eikös hän aiemmin ollutkin miehen kanssa suhteessa ? Hauskan oloinen nainen.
Jos minun pitäisi veikata niin Sanni kyllä on vahvasti naisiin päin, preferoi heitä kumppanina. Kun taas Shirley, Sannin levoton tyttö, preferoi lopulta kuitenkin miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A-haa, jompikumpi saa mustaa magiaa...
Tai miksei molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimustiedon mukaan lähes kaikki naiset ovat spektrillä, eli sekä miehet ja naiset kiinnostavat.
Käänteisesti miehet ovat lähes kaikki binäärisiä, eli joko vain miehet tai naiset kiinnostavat.
Miksi? Koska biologia.
Shirly ja Eve narskuilivat kanssakilpailijat terapiaan
Pistikö Sanni rahahanat kiinni?