Sanni ja Shirly muuttivat erilleen
Shirly vakuuttaa että kyse ei ole erosta. ei kuitenkaan halunnut enempää kommentoida asiaa. Tuliko arki vastaan...
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/sanni-ja-shirly-karvinen-muuttivat…
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko Shirley lepakkuuteen. Katsotaan vaan niin löytää vielä miehen.
Voi olla myös bi.
On, koska seurusteli ainakin Vertti Harjuniemen kans pari vuotta. Keitä muita lie ollut.
Sanoi jossain haastattelussa, että miehet haisee pahalle. Voi olla vähän vaikea löytää parisuhdetta edes siksi aikaa, että lapsen saa alulle. Raskauden aikana hajuaisti voimistuu, joten ero onkin sitten taattu.
Mistä te nyt keksitte että kukaan olisi lasta haluamassa
Ja jos haluaa niin sen kun menee lääkäriin. Ei sitä varten tarvi miestä iskeä
Helpompaa se on parisuhteessa. Shirleyllä ei ole kovin isot tulot. Oli ulosotossakin.
Sehän on selvää, miksi he asuivat eri osoitteissa. Samaan aikaan Sannilla oli televisiossa paksut nahkahaskat kädessään ja muutoinkin paksu suojaava vaatetus. Siis: syyhypunkki. Vahva veikkaus.
Ärsyttää tämmöset kiirakorvet ja shirlykarviset ja muut typerät julkkikset, jotka seurustelee naisen kanssa vaan, koska se on muotia vassaripiireissä. Toivottavasti tää muoti-ilmiö loppuu kohta. Ehkä nää tuli järkiinsä ja hommaa nyt miehen.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää tämmöset kiirakorvet ja shirlykarviset ja muut typerät julkkikset, jotka seurustelee naisen kanssa vaan, koska se on muotia vassaripiireissä. Toivottavasti tää muoti-ilmiö loppuu kohta. Ehkä nää tuli järkiinsä ja hommaa nyt miehen.
Tai sitten Sanni palaa Eveliinan kanssa yhteen. Olivat hyvä pari, sointuivat yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Kiira seurustele miehen kanssa nykyään?
Maittaiskohan heille kummallekin parru pitkästä aikaa? Reissun, pari voisin ajella ja vaikka molempia yhtaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Maittaiskohan heille kummallekin parru pitkästä aikaa? Reissun, pari voisin ajella ja vaikka molempia yhtaikaa.
Ei, kun miehet haisee pahalta meidän mielestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten minulla oli kuva, että Shirly tykkäisi miehistäkin. Ja olisi siis ilmeisesti vapaa nyt myös miesmarkkinoille?
No mitenköhän, jos hän on miesten kanssa seurustellut 🙄
Ja sanonut ettei kiinnosta pätkääkään. Miehet välittävät vain itsestään, omasta laukeamisestaan, omasta sukunimestään, omista pojistaan. Mitään ei korkkiruuvi voi tehdä toiselle. Minä minä minä minä. Miehet ovat vieläpä vaarallisia. Ja ei, pilipalitutkimuksenne lesbojen "väkivaltaisuudesta" ei vakuuta, kun ne ovat miehiä jotka naisten oikeuksia vievät. Tekevät sitä nytkin. Vai lesbonaisetko ne äänestää Trumpia ja ihailee Andrew Tatea? :) Lesbojako ovat? Ovatko jokaviikottaiset ja päiväiset raiskausuuutiset lesbojen tekosia? :) Niinpä.
Sanni virtsasi suihkuun ja Shirly haistoi sen.
Shirly on pilannut ulkonäkönsä ja ehkä myös minuutensa ja sielunsa.
Ovatkohan eronneet? Shiry ei seuraa enää Sannia Instassa. Kumpikaan ei ole 5 päivään tykännyt toistensa julkaisuist Instassa, aina ennen ovat. Lisäki Shirly ilmoitti joku päivä heti Sannin pitkän Australian reissun jälkeen että "Tänään ei ollut kyllä mikään paras päivä" instan stoorissa. Lisäksi Shirly poustaa videoita omalta asunnolta jatkuvasti..
Siis OU MAI GAAD IHAN HIRVEETÄ SIIS O-M-G
Vierailija kirjoitti:
Onko nää eronneet??
On.
Shirly