Uusi suhde ja miehen pieni penis
Olen alkanut tapailemaan uutta miestä, joka on aivan ihana kaikinpuolin, mutta seksissä minua vähän häiritsee hänen pieni penis. Exäni penis oli taas valtava ja vaikka hän oli muuten kusipää ja perseestä, niin silti nautin seksistämme ja hänen peniksensä tuntui todella hyvältä. Minua vähän harmittaa, etten saa enää samanlaista seksiä. Onnistuukohan tämä uusi suhde, jos haaveilen edelleen exäni isosta? Mitä minun kannattaisi tehdä?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Kunpa voisi muutamasta miehestä ottaa jokaisesta parhaat palat: yhdeltä luonteen, toiselta älykkyyden, kolmannelta seksitaidot, neljänneltä ulkonäön. Mutta harvoinpa ne yhdistyvät samassa henkilössä!
Tule meille, saat tuon kaiken! Asumme neljän miehen kommuunissa, missä kaikki on yhteistä!
Se siis on miehen vika, että sun pillu on kuin messuhalli?
Ehkä vähän tyhmä kysymys mut minkä kokoinen penis sit on pieni? Erektiossa jos on? Lähinnä siinä koossa mun mielestä on kyse paksuudesta mut siis ihan kiinnostaisi tietää minkä kokoisia peniksiä väki pitää pienenä?
Minä olen vain hyväksynyt sen, että vaginaorgasmit eivät ole osa elämääni, koska pituus ei siihen riitä.
Ei kelpaa naisille 10cm penis . Ihmisarvo määräytyy peniksen koon perusteella. Se sitten vaikuttaa koko elämään kun aina joutuu olemaan yksin ilman seksiä .
Päätin mitata kokoni.. 😀 Päältä mitattuna pituus 19cm paksuus 4,5cm halkaisija ja tasaisesti ylöspäin käyristyen..
Vaimo meillä tuntuu todella tykkäävän mut monesti miettii et mitä vois jollekkin salarakkaalle vaikka tuottaa mun isommalla koolla.. liiankin kiihottava ajatus.. 😅
Jos naimisissa oleva naisena kiinnostaa iso niin voidaanko jutella aiheesta..? 🤔 Mun posti ois aidosti@yahoo.com 😊
Vierailija kirjoitti:
Päätin mitata kokoni.. 😀 Päältä mitattuna pituus 19cm paksuus 4,5cm halkaisija ja tasaisesti ylöspäin käyristyen..
Vaimo meillä tuntuu todella tykkäävän mut monesti miettii et mitä vois jollekkin salarakkaalle vaikka tuottaa mun isommalla koolla.. liiankin kiihottava ajatus.. 😅
Jos naimisissa oleva naisena kiinnostaa iso niin voidaanko jutella aiheesta..? 🤔 Mun posti ois aidosti@yahoo.com 😊
jeesus mikä pelle
Taas naiset valittaa pienestä peniksestä!
Ettei vaan ex-poikaystävä olisi polkenut koneen väljäksi...
Nyt Tallinnaan kirurgin juttusille, voit samalla kiristää luomet että saat rypyt pois, rasvaimu ja puoli desiä silikonia kumpaankin rintaan...
Mars mars
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa naisille 10cm penis . Ihmisarvo määräytyy peniksen koon perusteella. Se sitten vaikuttaa koko elämään kun aina joutuu olemaan yksin ilman seksiä .
Kun siihen kokoon ei voi itse vaikuttaa, niin eikö pituudella kerskailu ole lainahevosella kerskailua.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vähän tyhmä kysymys mut minkä kokoinen penis sit on pieni? Erektiossa jos on? Lähinnä siinä koossa mun mielestä on kyse paksuudesta mut siis ihan kiinnostaisi tietää minkä kokoisia peniksiä väki pitää pienenä?
No siis tämä on ihan vain mun henkilökohtainen mielipiteeni, mutta jos vehje on erektiossa alle 12 cm pitkä ja halkaisijaltaan alle 4 cm, niin se on pienehkö. Sit jos pituus on 10cm tai alle ja halkaisija alle 3.5 cm, niin se on pieni.
Itse joskus yritin seurustella miehen kanssa kenellä oli pieni, mutta se vain johti siihen että en halunnut enää seksiä lähes yhtään. Päätin sitten että en halua olla platonisessa suhteessa, jossa mies todennäköisesti miettii miksi mä "pihtaan" ja kärsii siitä, samalla kun itse elä jossain turhautuneen ja haluttoman välimaastossa.
Tuommoista se on niin usein homojen sodomiasuhteissa. En voi sanoa että otan osaa.