Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi suhde ja miehen pieni penis

Vierailija
22.05.2024 |

Olen alkanut tapailemaan uutta miestä, joka on aivan ihana kaikinpuolin, mutta seksissä minua vähän häiritsee hänen pieni penis. Exäni penis oli taas valtava ja vaikka hän oli muuten kusipää ja perseestä, niin silti nautin seksistämme ja hänen peniksensä tuntui todella hyvältä. Minua vähän harmittaa, etten saa enää samanlaista seksiä. Onnistuukohan tämä uusi suhde, jos haaveilen edelleen exäni isosta? Mitä minun kannattaisi tehdä?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän kyllä näitä naisia täysin, vaikka olen mies. kyllä se seksi on niin tärkeää, että jos penis on vähänkin liian pieni, niin mies vaihtoon. olen itsekkin jättänyt monta naista, joilla ollut löysä pillu, ruma pillu, haiseva pillu, pienet rinnat, roikkuvat rinnat, luinen takapuoli tai selluliitiä hirveästi jokapuolella.

Vierailija
42/72 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettääkö sinua kun miehen entiset tietää millaista nakkia saat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunpa voisi muutamasta miehestä ottaa jokaisesta parhaat palat: yhdeltä luonteen, toiselta älykkyyden, kolmannelta seksitaidot, neljänneltä ulkonäön. Mutta harvoinpa ne yhdistyvät samassa henkilössä! 

Juuri tämä on palstalla parjatun polyamorian idea. Mutta mammat ottaa mieluummin turpaan isomunaiselta ja jatkavat liittoa vaikka parempaakin olisi.

Ei vaan tuo ei kaikille olisi ratkaisu. Minä en vastusta polyamoriaa, mutta se ei omalla kohdallani toimi, koska haluan sellaisen suhteen, jossa kaikki osa-alueet toimivat. Jos yhden kanssa toimii seksi, toisen kanssa henkinen puoli ja vain kolmatta kohtaan tunnen vetoa, niin käytännössä en kolmen kanssa suhteessa ollessani saisi kaikkea haluamaani, vaan sitten minulla olisi vain kolme toimimatonta suhdetta. Minulle ihminen on kokonaisuus, ja kaipaan suhteelta juuri toimivaa kokonaisuutta.

Mutta toki joillekin voi ollakin ratkaisu.

t. Eri

Vierailija
44/72 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta mitää koskaan tule. T: positiivari

Vierailija
45/72 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se niin vaan on että kun kerran saa isoa niin paluutta pienempään ei enää ole. Iso on merkki vahvemmasta dominanssista ja sitä naiset arvostaa. Kokemusta tästä paljon.

T. Isokullinen

Omasta puolestani voisin naisena sanoa, että tuollainen ulosanti ei kuvasta dominamssia vaan nimenomaan epävarmuutta, jota koittaa paikata isolla kullilla. Useimmat kokemani isokaluiset ovat olleet juuri tuollaisia ja seksi kokonaisuutena korkeintaan menettelevää.

Vierailija
46/72 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle tuo oli kynnyskysymys, ja erosimme. Seksi oli ihan toivotonta.

Voi sinua onnetonta! Hyvässä parisuhteessa saa aina tyydyttävää seksiä, ihan riippumatta erogeenisten alueiden koosta tai muodosta. Opettele ihmeessä keskustelemaan kumppanisi kanssa myös siitä minkälaista seksiä kumpainenkin haluaa, kyllä se siitä rakentuu.

Vierailija
47/72 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienehkön, mutta ei varsinaisesti pienen omaavana miehenä kiinnostaisi tietää, minkä kokoinen sitten tämän alkuperäisen kirjoittajan miehen penis on? Onko se siis oikeasti pieni vai pieni verrattuna isoihin? Ajan tällä takaa sitä, että keskimäärinhän penikset on melko vaatimattoman kokoisia, jos sattuu oma kokemus olemaan poikkeuksellisen isoista.

Vierailija
48/72 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienehkön, mutta ei varsinaisesti pienen omaavana miehenä kiinnostaisi tietää, minkä kokoinen sitten tämän alkuperäisen kirjoittajan miehen penis on? Onko se siis oikeasti pieni vai pieni verrattuna isoihin? Ajan tällä takaa sitä, että keskimäärinhän penikset on melko vaatimattoman kokoisia, jos sattuu oma kokemus olemaan poikkeuksellisen isoista.

Tämä sama kiinnostaisi minuakin. Peniksissä on oikeasti valtavat kokoerot ja jos sattuu olemaan poikkeuksellisen isosta kokemusta, tuntuu normaalikokoinen kyllä oikeasti aika pieneltä. Esim. itse tiedän, että omalla miehelläni on hyvin keskimääräisen kokoinen penis, mutta exään verrattuna se on hyvin pieni.

Vierailija
49/72 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heille, ketkä eivät usko kokoerojen olevan totta, suosittelen tätä:

https://calcsd.info/

Syötä tuonne vaikkapa mitat 14/11 (se keskivertopenis) ja 19/16 (se iso) ja vertaile. Ja Yllätyt. Kenties jopa järkytyt. Etkä takuulla tuon jälkeen enää väitä, että nainen ei tuota eroa huomaisi.

Vierailija
50/72 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ihastunut mieheen jos koet sen häiritsevänä. Jos on kunnolla ihastunut, on ihan sama millainen sieltä housuista löytyy, se on ihana joka tapauksessa etkä miettisi, että olisipa se toisenlainen. Sanon tämän kokemuksesta.

Ei se ihan niinkään ole. Itse olen yhdyntäkeskeinen nainen, ja jos penis ei esim yletä tiettyihin paikkoihin sisälläni, on se aika kurjaa, koska suuri osa nautintoa jää puuttumaan. Lisäksi monet kivat asennot, kuten ihan tavallinen lusikka, ei onnistu liian pienellä. Kyllä se jäytää suhdetta, jos seksi ei ole tyydyttävää. 

Vierailija
51/72 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit otsikon väärin. Oikea olisi: Uusi suhde ja "miehen" pieni penis.

Vierailija
52/72 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on taas ongelma, jota ei itse pystytä ratkaisemaan. Jos se vehje on sulle liian pieni, niin ala etsimään isompaa. Ihan turhaa täältä neuvoja kyselet.

Vierailija
53/72 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siihen tottuu, psyykkisesti ja fyysisestikin emätin mukautuu pienempään, varsinkin jos treenaat lantionpohjan lihaksia. Sitten voi etsiä mukavia asentoja, lisätä suuseksiä tai käyttää vaikka apuvälineitäkin. Ei kannatta hyvää miestä jättää koon takia. Mun paras ei oo ollut isoin, väliä silläkin miten mies sitä käyttää, kuten tietenkin tunteilla toista kohtaan ym. 

Ei totu, eikä naisen fysiologia muuksi muutu vaikka mies olisi miten ihana ja vaikka miten lantionpohjan lihaksia treenaisi. Yhtä hyvin voisi mies treenata peniksensä isommaksi.

Oliko sinulla tuosta peniksen isommaksi treenaamisesta läheistä kokemusta ?  Onko esimerkiksi joku mies, josta tiedät pitemmältä ajalta sen , onko erektio pysynyt ? 

Vierailija
54/72 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja. Missä on lämpö, läheisyys ja rakkaus vai oletko jokin kone?

Lämpöä, läheisyyttä ja rakkautta löytyy heti, kun vaginassa on riittävä täyteyden tunne seksissä.

Vierailija
55/72 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin vähätellä näitä koosta ja tilavuudesta jankkaavia. Nainenkin on kokonaisuus, aivan kuten mieskin. Te elätte kurjassa ja pinnallisessa maailmassa, jos ajattelette penikseen koon merkitsevän liikaa. 

Vierailija
56/72 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sinua onnetonta! Hyvässä parisuhteessa saa aina tyydyttävää seksiä, ihan riippumatta erogeenisten alueiden koosta tai muodosta. Opettele ihmeessä keskustelemaan kumppanisi kanssa myös siitä minkälaista seksiä kumpainenkin haluaa, kyllä se siitä rakentuu.

Miten se siitä keskustelemalla rakentuu, jos nainen nauttii eniten tulevansa täyteen ja hieman venytetyksikin miehen peniksestä eikä mistään dildosta tms. ja jos miehellä on pieni. Itse "keskikokoisena" miehenä en kaipaa mitään tiukkoja pilluja, vaan ihan tavallisen vaginan pehmeys, lämpö ja kosketus on nautinnollista, en runkatessakaan mitenkään purista kovaa vaan päin vastoin. Keskusteluista saa käsityksen että kaikki miehet haluavat mahdollisimman tiukkaa, ei välttämättä niin ole. Eli ihmisillä on erilaisia preferenssejä mikä tuntuu fyysisesti parhaalta. Jos nämä eivät tietyillä värkeillä kohtaa ei siinä keskustelu sitten auta.

Vierailija
57/72 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se siitä keskustelemalla rakentuu, jos nainen nauttii eniten tulevansa täyteen ja hieman venytetyksikin miehen peniksestä eikä mistään dildosta tms. ja jos miehellä on pieni. Itse "keskikokoisena" miehenä en kaipaa mitään tiukkoja pilluja, vaan ihan tavallisen vaginan pehmeys, lämpö ja kosketus on nautinnollista, en runkatessakaan mitenkään purista kovaa vaan päin vastoin. Keskusteluista saa käsityksen että kaikki miehet haluavat mahdollisimman tiukkaa, ei

Itse lisäisin tuohon vielä sen, että kokonaisuudessa ei suinkaan merkitse vain "fyysinen tuntemus". Itse kiihotun suunnattomasti hieman väljemmästä vaginasta, vaikka se ei fyysisesti tunnukaan niin hyvältä. Eli jos saisin itse valita, ottaisin mieluummin keskivertoa väljemmän vastinkappaleen. 

Vierailija
58/72 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ap.n henkilökohtainen harmi juuri tällä hetkellä. Ei sitä pidä yleistää, että tuo olis kovinkaan yleinen ongelma. Käsittääkseni olette kovin nuoria viellä ja peniksen kehitteleminen voi olla riskialtista, mutta mahdollista jossain märin. Ainakin paksuutta on mahdollista saada, sillä kyllä verisuonet toki  laajenevat,  Siinä voi sitten käydä niin, että erektiolääkkeitä joutuu käyttämään. 

Vierailija
59/72 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penisvenytin 24h vuorokaudessa käyttöön.

Onhan niitä tekojuttujakin; sellainen lisukkeeksi.

Vierailija
60/72 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä jauhetaan asiasta,mutta minkä kokoinen miehellä on/tai on ollut suurinpiirtein .Harva ny oikeesa elämässä naisista mittaa kalun,mutta kuvailkaapa minkä pituinen se on sitte ollu vaikkapa ku ootta kädessä pitäny,jääkö nyrkin sisään paljonko nyrkistä tulee pihalle