Tulin vauvan kanssa synnäriltä kotiin ja äitini, joka oli lapsenvahtina, oli kännissä
Ojensi käsiään että saako pidellä vauvaa, silmät kiiltäen ja valkoviiniltä löyhkäten. En tiedä onko vienyt esikoisen tänään kerhoon kännissä (tai hakenut) tai muutenkaan onko ollut kännissä lapsen kanssa täällä.
Surettaa, ahdistaa ja tuntuu että koko oma äitiys murtuu. Miten alkoholi voi mennä KAIKEN MUUN edelle? Ja en tiennyt edes että ongelma on tätä luokkaa ettei pärjää päivää ilman.
Kommentit (23)
No jos olet tiennyt, että ongelmia on, niin aika edesvastuutonta myös sinulta jättää lapsi hänen kanssaan yksin.
Juoppo on juoppo.
Missä on lapsen tai lasten isät ap?
Miten sun äitiys voi murtua jos sun äiti dokaa?
Mun äiti juo, ei se mun äitiyteen ole vaikuttanut millään tavalla. Tai no silleen, että en ainakaan halua juoda.
Ootapa kun olet tilanteessa, että läheisesi maksa sanoo poks ja olet siinä vieressä katsomassa, kun askitesnesteestä pöhöttyneestä, iholtaan keltaisen ihmisen vartalosta otetaan elämää ylläpitävät laitteet irti ja todetaan, että valitettavasti emme voi auttaa enempää ja on aloitettava saattohoito.
Vierailija kirjoitti:
Miten sun äitiys voi murtua jos sun äiti dokaa?
Mun äiti juo, ei se mun äitiyteen ole vaikuttanut millään tavalla. Tai no silleen, että en ainakaan halua juoda.
Ohiksena, mutta itsellä se kolahti siinä, kun tiesin, ettei äitini ole sellainen mummo kuin minun mummoni oli. Ei tuo juoppo juuri näe lapsenlapsiaan.
Vierailija kirjoitti:
Missä on lapsen tai lasten isät ap?
Dokattu pois
Viina menee kaiken edelle. Ihan kaiken.
Onpa ikävää toimintaa äidiltäsi. Mutta eihän se sinun äitiyttäsi murra, vaikka hormonimyrskyssä siltä saattaa tuntua. Ei kannata jättää lapsia enää äitisi hoitoon.
Ja et muka tiennyt, että hän on alkoholisti? Ja olit tekemisissä?
Joku tulee synnäriltä ja avaa vauvapalstan? Niin niin.
Vierailija kirjoitti:
höpöhöpö ny taas
Onkon sinullakin vähän ongelmaa alkon kanssa, kun on noin kova kieltäminen päällä?
Oliko äitisi teatraalisen hössöttävässä kunnossa touhuamassa ja esittämässä huolehtivaa? Oliko?
Kyllä vauvan syntymää kuuluu juhlistaa! Nyt sitä woketuspipoa vähän höllemmälle!
Kakaroita ei vaan jaksa selvinpäin.
Addiktiossa se päihde menee aina kaiken edelle, siitä juuri on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Ja et muka tiennyt, että hän on alkoholisti? Ja olit tekemisissä?
Useimmat alkoholistit pystyvät hoitamaan sopimansa asiat selvin päin. Minun äitini on alkoholisti, mutta tiedän että hän ei juo silloin kun hoitaa lapsiani tai ollaan siellä käymässä.
Kyllä nyt lasillisen kuplivaa voi ottaa isoäitikin, ei se ole lumihiutaleelta pois!
höpö höpö
0/5