Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mummot etuilee?

Vierailija
22.05.2024 |

Kävin kaupassa ja muuallakin asioilla aamupäivällä. Kolmessa paikassa joku mummo tunki eteen ja etuili. Mikä kiire niillä on minnekään ja miksei ne voi jonottaa niinku muutkin? Ja tää ei oo todellakaan eka kerta. Sitte ollaan kans hamstraamassa kaikkia tarjouksia kaupasta. Kerrankin oli Marimekon liikkeessä tarjous että sai jotain juttuja tosi edullisesti ja oli rajattu erä. Nii siellä ollu jono mummoja jo pari tuntia ennen ja mulle eri riittänyt niitä tarjoustuotteita kun mummot vei kaikki!

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten keskinäinen nokkimisjärjestys, nuoret odottakoot vuoroaan, kokeneemmat ensin?

Vierailija
22/120 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boomerit ottaa kaiken irti myös. vanhuuden päivillä. ei sotasukupolvi ollut läheskää niin röyhkeä.

-Milleniaali

Et tunne esim mun anoppiani. S 1020-luvulla. Minä, minä minä ja ollut aina kuulema tällainen.

Aika vanhaksi elänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, käykääpä katsomassa Aasian jättikaupungeissa, mikä on meno siellä. Esim Pekingissä tungetaan härskisti kaikkien ohi. Siellä on pakko. Muuten ei välttämättä pääse metroon sisään koko illan aikana, jos ei käytä kyynärpäitä. 

Vierailija
24/120 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boomerit ottaa kaiken irti myös. vanhuuden päivillä. ei sotasukupolvi ollut läheskää niin röyhkeä.

-Milleniaali

Et tunne esim mun anoppiani. S 1020-luvulla. Minä, minä minä ja ollut aina kuulema tällainen.

1020-luvulla?

Vierailija
25/120 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummot ei jaksa kauaa seisoa ja rahaa on niin vähän että kamikset on pakko saada tarjouksesta jos jotain meinaa ostaa. Vähän ymmärrystä ja sympatiaa, kiitos.

Vierailija
26/120 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, käykääpä katsomassa Aasian jättikaupungeissa, mikä on meno siellä. Esim Pekingissä tungetaan härskisti kaikkien ohi. Siellä on pakko. Muuten ei välttämättä pääse metroon sisään koko illan aikana, jos ei käytä kyynärpäitä. 

Inhottavaa. Vaikka enemmistöllä ei olisi käytöstapoja, ei se tee asiasta mitenkään hyväksyttävää. 

Vierailija
27/120 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoilla on kiire hautaan

Vierailija
28/120 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on minä-minä-minä-tyyppi itse.

Vierailija
29/120 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummot ei jaksa kauaa seisoa ja rahaa on niin vähän että kamikset on pakko saada tarjouksesta jos jotain meinaa ostaa. Vähän ymmärrystä ja sympatiaa, kiitos.

Kuule minulta meinasi tippua ostokset tollasen itsekkään lehmän takia tänään. Mulla on vaikea reuma käsissä ja olin jo laskemassa tavaroitani siihen linjalle kun joku persläpimummo kaahaa rollallaan (jossa voi muuten istua jos ei jaksa seistä), tönäisee mut pois ja alkaa latomaan omia kamppeitaan siihen. Minä olen sairas ihminen ja se ei anna mulle oikeutusta käyttäytyä huonosti. Miksi vanhuus antaa oikeutuksen?

Vierailija
30/120 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoilla sisäinen kello ilmoittaa tik tok, tik tok, loppusuoralla ollaan.

Vierailija
31/120 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*ttumaisen ihmisen v*ttumaisuus vain pahenee vanhetessa. Ja varmaan ajattelevat että eihän nyt "vanhalle mummorassulle" kukaan uskalla valittaakaan etuilemisesta. 

Vierailija
32/120 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Milleniaali

Kyllä oli mammat nimenomaan röyhkeitä, vetosivat ties mihin sotaleskeyteen. Boomerit ovat pikku juttu näiden rinnalla, mutta sinähän olet niin nuori, ettet ole nähnyt sitä touhua ollenkaan.

t N60+

Vierailija
33/120 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit huomata, että mummo tai joku muu etuilee, kun räpläät koko ajan kännykkääsi?

Vierailija
34/120 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huonosti  kävelevä mumno, aina ne matalammat ostoskärryt.    Ihmiset juoksujalkaa ohittaa minut että ehtivät ennen minua jonoon.  Usein myös sattuu että joku tulee pokkana sieltä sivusta ja asettuu eteen jos jonossa pitää huomioida kulkuväylän jättäminen poikittain kulkeville.

En niin hätäinen ole, tehkööt, mutta en ota syytteitä etuilemisesta vastaan.  Koska en sitä tee.    En liioin kalkata kaksien  lastenvaunujen, viiden juoksevan tenavan ja neljän aikuisen kanssa en maito/leipä/mitään käytävää.

Vierailija
35/120 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa aina kovaan ääneen jotain kuten "ROUVA NYT KYLLÄ ETUILI AIKA TÖRKEÄSTI, EIKÖ TEILLÄ ROUVA HYVÄ OLE KÄYTÖSTAPOJA OLLENKAAN?" Ei tuo mulqvistiuteen auta, tai siihen että etuili, mutta kyllä ne selvästi nolostuu yleensä 😁

Vierailija
36/120 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ikänaisten röyhkeys on vielä pientä jos vertaa Etelä-Eurooppaan. Italialainen tai espanjalainen nonna ajaa ihan pokkana vierellesi bensa-aseman jonossa ja koukkaa siihen väliin kun edelläoleva lähtee liikkeelle.

Yritä siinä sitten protestoida niin tämä lyö ikkunat ja ovet lukkoon ja pui nyrkkiä auton sisällä solvaten sinua kunnes poistut.

:DD 

Vierailija
37/120 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan jo aikaa, kun pääsen eläkkeelle.

Lopetan kohteliaan ja ystävällisen käytöksen, rääyn asiakaspalvelijoille, tönin ja etuilen kaupoissa.

Ooh, ihana tulevaisuus! 

Vierailija
38/120 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämää on niin vähän jäljellä että on pakko elää täysillä

Pakko elää kuin mulkku. Eikö niitä pelota että päätyvät helvettiin tolla käytöksellä?

Monelle jo vanhuus on yhtä helvettiä. 

Vierailija
39/120 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
40/120 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ne puristelee kaikki tomaatit

Olin tyttönä kauppatorilla apulaisena. Yks mies puristeli persiljaa. Kysyin siltä miksi?  Mies vastasi että vaimo käski

puristella kaikkea ennekuin ostaa!

Mitä alapeukuttelit! Tosi juttu!