Ystävällinen pyyntö koirien omistajille: voisitteko viedä koiran sisälle jos se ei lopeta räksyttämistä?
Joo, se ei ehkä ole tottunut siihen että naapureissa ollaan näin paljon pihalla tai että kissatkin on nyt ulkona (omilla pihoillaan). Mutta ei tuossa ole mitään järkeä että terrorisoitte muiden oikeutta nauttia näistä lämpimistä päivistä.
Kommentit (64)
Meillä auttaa, kun raja-aidan pensaisiin tulee lehdet, niin näkyvyys naapuriin on nolla. Sitä ennen koiran on ihan pakko ilmoittaa, että naapurin pihalla on ihmisiä. Koira on yleensä sisällä ja ulkoilu on enimmäkseen lenkillä käymistä.
Kotona naapureilla on 1-2 koiraa. Miten nyt kelläkin. Osa haukkuu koko ajan ulkona ollessa. Mökillä ei ole ollut koiria lähellä. Nyt naapurin mökkiin muutti heidän poika ja otti koiran kaveriksi. Koira haukkuu tauotta, kun on ulkona. Kuljen reissutöissä ja olen alivuokralainen talossa, jossa on useampi koira. Juoksevat irti ja haukkuvat ihan tauotta. Ulkona en voi istua, kun ne koirat tulee viereen haukkumaan. Olen aina ollut eläinrakas, mut nyt alkanut tuntua.... liika on liikaa.
Eihän sille mitään mahda, kun naapurit itse pilasivat koulutuksen tuloksia. Meillä harjoiteltiin ja ohjattiin aina, kun molemmilla pihoilla oleskeltiin samaan aikaan. Koirien oppiminen oli hidasta ja ne olivat selvästi epäluuloisia ja vahtihaukku herkässä. Uskoin tilanteen kuitenkin helpottavan. Kerran näin, että naapurit säikyttelevät koiria ja ärisevät niille, kun luulivat etten ole pihalla. Tarkkailin tilannetta ja tämä olikin toistuva kuvio. Koirat olivat oikeassa, epäilyttäviä koko sakki. Varoittavat nykyään kadullakin, kun naapuritalon asukkaat tulevat vastaan.
Mene sisälle ryyppäämään jos koirien ääni häiritsee.