Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nää tasot totta treffailussa?

Vierailija
22.05.2024 |

Oon niin kyllästynyt tutustumaan aina uusiin ihmisiin kun edellinen ei halua mitään romanttista kanssani. 

Haluan ettei miehellä ole partaa, sänki voi olla. Ei isoja tatuointeja, hiukset siistit ei pitkät, voi olla mahaa mutta pitää silti huolta itsestään.puleutuu siististi, on minua pidempi eli yli 170cm. Onko nää nyt ihan liian korkea tasoisia itselleni

170/79 pitkät hiukset, pukeudun siististi, ei tatuointeja

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä vaatia ja toivoa mitä haluaa. Tosin jotkut noista mainitsemastasi tyypistä saattaa haluta taas jotain muuta kumppanilta ja sinä et sovi siihen kategoriaan. 

Vierailija
2/56 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää laihduttaa ensin 20kg ja menet sitten vasta treffeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasot on jännä juttu, kun sama ihminen voi olla toiselle turn-off ja ja toisen unelmienkumppani. Tee siinä jotain johtopäätöksiä jostain myyttisestä tasosta. Lisäksi vaikka toinen olisi paperilla miten täydellinen tahansa, niin kohdatessa voi olla ettei ole mitään kiinnostusta.

Vierailija
4/56 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

bimbo

Vierailija
5/56 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasot on jännä juttu, kun sama ihminen voi olla toiselle turn-off ja ja toisen unelmienkumppani. Tee siinä jotain johtopäätöksiä jostain myyttisestä tasosta. Lisäksi vaikka toinen olisi paperilla miten täydellinen tahansa, niin kohdatessa voi olla ettei ole mitään kiinnostusta.

Tasot kertoo siitä miten moni väestöstä tykkää jostain ei yksittäisen ihmisen tykkäämisistä. Jos 90%  vastakkaisesta sukupuolesta pitää susta olet korkeammalla tasolla kuin silloin jos 10%.

Vierailija
6/56 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasot kertoo siitä miten moni väestöstä tykkää jostain ei yksittäisen ihmisen tykkäämisistä. Jos 90%  vastakkaisesta sukupuolesta pitää susta olet korkeammalla tasolla kuin silloin jos 10%-eä

Eli mitä tylsempi ja keskinkertasempi, sitä tasokkaampi xD

Vierailija
7/56 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla vatsaa jos pitää huolta itsestään. Keskivartalolihavuus on vakava terveysriski.

Vierailija
8/56 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasot ovat totta, mutta ei niin kuin esitetään. Olin eron jälkeen sinkkuna vuosia, en edes etsinyt seuraa. Nykyisen mieheni tapasin sattumalta. Me olemme onnellisia. Kommentteja on kuulunut iästä, ulkonäöstä ja varallisuudesta. Meidän vaatimuksemme liittyivät yhteiseen huumorintajuun ja arvopohjaan. En olisi huolinut kumppaniksi alkoholistia ta sovinistia, mieheni olisi löytänyt helposti nuoremman ja nätimmän. Minun tasovaatimukseni poikkeavat Ap:n vaatimuksista, omista vaatimuksistaan voi hieman tinkiäkin, mutta vain hieman.

Vierailija
9/56 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasot kertoo siitä miten moni väestöstä tykkää jostain ei yksittäisen ihmisen tykkäämisistä. Jos 90%  vastakkaisesta sukupuolesta pitää susta olet korkeammalla tasolla kuin silloin jos 10%-eä

Naiset siis pitää tylsistä ja keskinkertaisista miehistä?

Vierailija
10/56 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasin ex, poltin. Hänen kanssa lopetin, vähän ajan päästä tosin.

Nykyinen miesystäväni ensimmäisenä aamuna ihmetteli mulla ei ole tatuointeja. Kerron en tykkää, hän ihmeteli ja sanoi ei hänkään. 

Sattuu ja tapahtuu

Vierailija
11/56 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasot kertoo siitä miten moni väestöstä tykkää jostain ei yksittäisen ihmisen tykkäämisistä. Jos 90%  vastakkaisesta sukupuolesta pitää susta olet korkeammalla tasolla kuin silloin jos 10%.

Kukaan ei voi mittauttaa omaa tasoansa koskaan koko väestön osalta, joten tulos on aina harhaanjohtava. Koskee vain niitä, kenen kanssa on tekemisissä. Ei ole mitään universaalia tapaa määrittä tasoja.

Vierailija
12/56 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasot on totta ja sitten ei. Tinderissä ym katsotaan miltä tyyppi näyttää paperilla ja siinä tasot lienee merkittävä tekijä. Kohdatessa tilanne on eri. Kerron oman tarinani.

Minä matchasin tinderissä naisen kanssa joka oli ylipainoinen ja ei mitenkään hirvittävän hot. Mutta kun olin puutteessa ja sinkku niin lähdin seksitreffeille kun kutsu kävi. Sängyssä kemiat toimi. Sitten puhuttiin ja jotenkin meille kehittyi hyvä henkinen yhteys. Yhdessä oltu 9kk.

Ja minä olen statusmies aseman ja varallisuuden osalta paitsi olen vaan 170. Mutta en ole kehenkään ollut ennen näin rakastunut kuim tähän naiseen.

Vierailija
13/56 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoo soveliasuudestasi kanssani patisuhteen mitään, mutta painosi ei mahdollista niitä yhteisiä harrastuksia joita minä haluan harrastaa. 

Vierailija
14/56 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti löydän juuri tuollaisia. Olen vain itse joutunut karsimaan, koska innokkaita on liikaakin.  Tosin olen 170/65. 

Ulkoisesti siis tuollaisia kyllä löytyy, mitä kuvaat. Eri juttu on sitten se heidän henkinen maailmansa, mikä taas usein työntää minut loitommalle. Tai sitten ne jotkut helmet asuu ihan liian kaukana (en pysty muuttamaan, lapset ja työt).

Vierailija
15/56 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoo soveliasuudestasi kanssani patisuhteen mitään, mutta painosi ei mahdollista niitä yhteisiä harrastuksia joita minä haluan harrastaa. 

Nyt on pakko kysyä että mitä nää harrastukset on?

Sivusta 

Vierailija
16/56 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pinnallisia vaatimuksia. En halua noin pinnallista naista. Kiitos, mutta ei kiitos.

Vierailija
17/56 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ote sanakirjasta

Tasoteoreetiko = vanhapoika tai vanhapiika

Vierailija
18/56 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tasot kertoo siitä miten moni väestöstä tykkää jostain ei yksittäisen ihmisen tykkäämisistä"

Juuri niin mutta ongelma on siinä että tasot kuitenkin aina kuvataan sellaisina että jos olet tasoa 4 niin et voi saada tason 8 kumppania. Mutta niinhän ei ole vaan kuten sanoit, se kertoo vain kuinka moni sinusta tykkää. Siltikin voi löytyä se tason 8 ihminen joka silti tykkää sinusta, niitä ei vain ole niin monia.

Vierailija
19/56 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset siis pitää tylsistä ja keskinkertaisista miehistä?

Katso isääsi.

Vierailija
20/56 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasot on totta ja sitten ei. Tinderissä ym katsotaan miltä tyyppi näyttää paperilla ja siinä tasot lienee merkittävä tekijä. Kohdatessa tilanne on eri. Kerron oman tarinani.

Minä matchasin tinderissä naisen kanssa joka oli ylipainoinen ja ei mitenkään hirvittävän hot. Mutta kun olin puutteessa ja sinkku niin lähdin seksitreffeille kun kutsu kävi. Sängyssä kemiat toimi. Sitten puhuttiin ja jotenkin meille kehittyi hyvä henkinen yhteys. Yhdessä oltu 9kk.

Ja minä olen statusmies aseman ja varallisuuden osalta paitsi olen vaan 170. Mutta en ole kehenkään ollut ennen näin rakastunut kuim tähän naiseen.

Minulla kävi vähän samoin, paitsi että olen nainen ja tapasin miehen. Ihastuin todella paljon, meillä oli hyvä henkinen ja fyysinen yhteys.

Mutta niin kävi että minä ihastuin enemmän, eikä mies tiennyt mitä tunsi, joten päätin suhteen.

Sattui aika paljon.