Onko nää tasot totta treffailussa?
Oon niin kyllästynyt tutustumaan aina uusiin ihmisiin kun edellinen ei halua mitään romanttista kanssani.
Haluan ettei miehellä ole partaa, sänki voi olla. Ei isoja tatuointeja, hiukset siistit ei pitkät, voi olla mahaa mutta pitää silti huolta itsestään.puleutuu siististi, on minua pidempi eli yli 170cm. Onko nää nyt ihan liian korkea tasoisia itselleni
170/79 pitkät hiukset, pukeudun siististi, ei tatuointeja
Kommentit (56)
Kaikki parisuhteissa olevat ja olleet on sitten korkeampitasoisia kuin alustan inkeliluuserit.
Ja kaikki naiset, jotka mieluummin sinkuttaa.
Kertomasi kriteerit koskevat vain ulkoisia asioita eikä niistä voi hirveästi sanoa minkälainen ihminen on. Lähtisin miettimään henkisiä kriteerejä. Minulla oli ennen hyvin tarkka mielikuva siitä minkä näköinen kumppanini on ja kiinnostuin tietyn näköisistä miehistä. No eihän se henkinen puoli sitten kolahtanut koskaan. Tapasin mieheni, joka on oikeastaan melkein vastakohta sille mitä ulkoisesti hain, ja jalat lähti lopulta alta ja lujaa, koska mies on henkisiltä ominaisuuksiltaan sellainen että wau.
Vierailija kirjoitti:
Tasot kertoo siitä miten moni väestöstä tykkää jostain ei yksittäisen ihmisen tykkäämisistä. Jos 90% vastakkaisesta sukupuolesta pitää susta olet korkeammalla tasolla kuin silloin jos 10%-eä
Eli mitä tylsempi ja keskinkertasempi, sitä tasokkaampi xD
Karkeasti katsoen kyllä :D
Mitä enemmän herätät persoonallisella olemuksella (ulkoinen tai luonne) huomiota, sitä todennäköisemmin se ei miellytä. Toisaalta juuri siksi se voi miellyttää taas jotain sellaista, jonka ihanteeseen tällainen soveltuu, ja eikös se ole tärkeintä, että löytää vähemmällä etsimisellä itselleen sopivan henkilön.
Itse olen aika keskiverto ja pidetty, mutta en minä koskaan ole halunnut kelvata monelle parisuhdetta ajatellen, kun yksi on riittänyt kerrallaan vallan mainiosti ;) Joten antaa nyt jokaisen mennä just sellaisena kuin on niin nappaa nopeammin sellainen, kuka kiinnostuu.
Olisit ihan lupaava mutta tuo 79 tekee sen, ettei me voida harrastaa yhdessä mitä mä harrastan eli juoksua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoo soveliasuudestasi kanssani patisuhteen mitään, mutta painosi ei mahdollista niitä yhteisiä harrastuksia joita minä haluan harrastaa.
Nyt on pakko kysyä että mitä nää harrastukset on?
Sivusta
Harrastan ratsastusta ja kaikkea siihen liittyvää
Vierailija kirjoitti:
Olisit ihan lupaava mutta tuo 79 tekee sen, ettei me voida harrastaa yhdessä mitä mä harrastan eli juoksua.
Aika moni 79 kiloa painava ihminen juoksee, mukaan lukien minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoo soveliasuudestasi kanssani patisuhteen mitään, mutta painosi ei mahdollista niitä yhteisiä harrastuksia joita minä haluan harrastaa.
Nyt on pakko kysyä että mitä nää harrastukset on?
Sivusta
Harrastan ratsastusta ja kaikkea siihen liittyvää
Jos oikeasti harrastaisit ratsastusta niin ymmärtäisit ettei paino ole esteenä ratsastuksekselle ap:n tapauksessa. Mitä luulet, että parissa metrissä huiteleva Ludger Beerbaum tai Kevin Staut tai Daniel Deusser painaa? 70 kiloako? Juu ei.
Tietysti tasot on olemassa:
A) Pirjo 56 v, pitkäaikaistyötön yksinhuoltaja
B) Janne, 28 v, arkkitehti jalkapalloilija
Kumpi mahtaa mielestäsi olla korkeammalla tasolla parisuhdemarkkinoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasot on jännä juttu, kun sama ihminen voi olla toiselle turn-off ja ja toisen unelmienkumppani. Tee siinä jotain johtopäätöksiä jostain myyttisestä tasosta. Lisäksi vaikka toinen olisi paperilla miten täydellinen tahansa, niin kohdatessa voi olla ettei ole mitään kiinnostusta.
Tasot kertoo siitä miten moni väestöstä tykkää jostain ei yksittäisen ihmisen tykkäämisistä. Jos 90% vastakkaisesta sukupuolesta pitää susta olet korkeammalla tasolla kuin silloin jos 10%.
Toki useimpien kohdalla suurinta osaa ei kyseinen ihminen parisuhdemielessä kiinnosta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa. Kummallekin löytyy ottajia omasta viiteryhmästä. Miksi sinusta jokin ryhmä olisi vähemmän arvokas kuin toinen, objektiivisesti ei näin ole.
Vierailija kirjoitti:
Joo, onhan ne tasot olemassa kun ottaa esimerkiksi kaksi ääripäätä. Kukaan ei vain osaa enää sanoa missä ne menevät kun otetaan "vastakkain" ihan taviksia.
Vierailija kirjoitti:
Vain typerys kuvittelee että ihmisarvoa voi mitata iän tai muun perusteella.
Vierailija kirjoitti:
No koska olen mies ja hetero niin Pirjo on minulle huomattavasti korkeammalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa. Kummallekin löytyy ottajia omasta viiteryhmästä. Miksi sinusta jokin ryhmä olisi vähemmän arvokas kuin toinen, objektiivisesti ei näin ole.
Ei puhuttu ihmisen arvosta.
Hei,
kävimme treffeillä 12.4. tänä vuonna Helsingin keskustan kahvilassa. Meillä oli tosi mukavaa ja tulimme juttuun hyvin. Valitettavasti täytit 9/10 vaatimuksesta, joten emme voi tavata enään. Mukavaa kesän jatkoa!
terv, Heikki
Vierailija kirjoitti:
Janne saattaa olla seinähullu ja Pirjo taas mukavista mukavin. Noin vähällä informaatiolla vertailu ei onnistu.
Jos AP:n palkka on pienempi kuin omani niin ei yllä koskaan vaatimalleni tasolle. 100 000 euroa on vuodessa siis minimitasoni.
Miten kukaan voi enää oikeasti löytää kumppania, kun näin hirveitä juttuja on koko ajan?
Pisteytyksiä ja kaikenlaista törkeää juttua.....
En ikinä mene enkä menisi Tinderiin. En edes enää aio etsiä ketään.
Me tapasimme tosielämässä, mieheni on 'status' muuten paitsi oli tavatessamme 61v, vuotta minua vanhempi. Nyt jo vuosia yhdessä. Olen sivusta kuullut yllättyneitä kommentteja iästäni ja ulkonäöstä. Vain vääräleukaveljeni on kommentoinut miestäni: kyllähän, minä arvasin, että köyhä ei kelpaa. Veljeni ei tiedä, että hylkäsin mieheni lähes 25 vuotta sitten liian varakkaana.