Tokmannin tulos oletettua heikompi - voi kyynel!
Sydämeni vuotaa verta Tokmannin johdon ja omistajien puolesta.
Kommentit (14)
Halpa roinaa halvalla. Onpa ihme jos tuotto on heikkoa.
Haen Tokmannilta vain olutta ja luikkaria.
Olen vahvasti sitä mieltä, ettei Tokmannin Klubi-systeemi toimi kunnolla. Sen voisi lopettaa ja jakaa tarjoukset kaikkien asiakkaiden kesken. Ei ole pakko ottaa Klubi-jäsenyyttä, ellei halua. Ostoksia voi tehdä myös muualla, äänestän lompakollani.
Noniin kyllä on ihan nollasummapeliä tämä kun söi sitten tämä paska nokian renkaiden nousun kätevästi. Miksen myynyt silloin kun oli plussalla vähän, no tyhmä pää ja kroppa ja silleen.
Mitä!!! Jääkö Tokmannin omistajien ja johtajien osingot tänä vuonna edellistä vuotta pienemmiksi? Olen pöyristynyt.. Heti keräys pystyyn!!
No ylläri. Huonolaatuista bulkkia kalliilla. Hinnoitteli itsensä pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Olen vahvasti sitä mieltä, ettei Tokmannin Klubi-systeemi toimi kunnolla. Sen voisi lopettaa ja jakaa tarjoukset kaikkien asiakkaiden kesken. Ei ole pakko ottaa Klubi-jäsenyyttä, ellei halua. Ostoksia voi tehdä myös muualla, äänestän lompakollani.
Jokaisella kaupalla on nykyään "klubi", plussakorttia ja s-etukorttia et myöskään omista?
Vierailija kirjoitti:
Noniin kyllä on ihan nollasummapeliä tämä kun söi sitten tämä paska nokian renkaiden nousun kätevästi. Miksen myynyt silloin kun oli plussalla vähän, no tyhmä pää ja kroppa ja silleen.
Sulla on skill issue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella kaupalla on nykyään "klubi", plussakorttia ja s-etukorttia et myöskään omista?
Jokaisella kaupalla?? Ihan jokaisellako?? Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella kaupalla?? Ihan jokaisellako?? Ei ole.
Kerro, millä ei ole. Minulla on kortteja Lidl, S-kortti, K-plussa, Tokmanni, Clas Ohlsson, Tallink, Viking, VR, PullaPirtti
Niin! Omistajahan oli se, joka haukkui työttömiä loisiksi! Sen jälkeen olen boikotoinut paikkaa.
Nii miksi sitä pitää täällä ihmetellä? Niinhän se on monesti jokaisella kaupalla. Lidl s-ryhmä samaan joukkoon kuuluvia.
Koittakaas mummot vähän skarpata, Tokmannilla menee huonosti! Mars ostamaan niitä kiinalaisia sisutusesineitä ja vaatteita sekä puolalaisia keksejä!!