Amazing race suomi 2024
Uuden kauden kisaajat julki:
juontaja Mikko Kekäläinen ja kummitätinsä Mervi Levänen, juontaja Tinni Wikström ja ystävänsä Antti Savinainen, näyttelijäystävykset Leea Klemola ja Kaarina Hazard, jalkapalloilija Paulus Arajuuri ja näyttelijäsiskonsa Adeliina Arajuuri, ex-uimari Jani Sievinen ja vaimonsa Maria Nyqvist, somepersoona Metti Forssell ja ystävänsä Hanna Launonen, näyttelijä Mimosa Willamo ja isänsä Patrick Willamo, räppäri ja näyttelijä Deogracias "Gracias" Masomi ja ystävänsä ex-jalkapalloilija Jeremie Malolo, näyttelijä Aku Sipola ja ystävänsä Wille Komulainen, Leijonan luolasta tuttu sijoittaja Elias Aaltoja veljensä Matias Pietilä sekä artisti Tuure Boelius ja siskonsa Saana Boelius.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f6d9b4d1-c327-4b9f-8332-a5593da…
Katso lähetysajat : Amazing Race Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3553)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten toi Metti voi vaan olla ärsyttävä.
Ei toi selittely jälkeenpäin paranna kuvaa, vaan jos mahdollista, niin rouva ottaa päähän vielä enemmän. Jännä ettei muista kuoriudu kilpailutilanteessa tuollaisia??
Lopettaisitko sarjan katsomisen ja samalla täällä kommentoinnin. Et todellakaan ole täyspäinen vaan sekopäinen, jos viihteellinen sarja ottaa päähän.
Tämä Metin ritarihaarniskainen puolustelija on kyllä sisukas sissi.
Itse täällä maalittaa joka toisen kommentoijan. Ensinnäkin kukaan ei jaksa sua, toisekseen oletko kuullut että _muitakin sanoja on_?
Race across The world Suomi ( esitettiin kolmosella)
ja Amazine Race Suomi ( esitetään nelosella) on kuin olisi samasta ohjelmasta veistetty.
Sekoitin ne jotenkin hetkeksi toisiinsa ja luulin että tämäkin ohjelma on siirtynyt kolmoselta neloselle. Niinkuin kävi, kaappaus keittiössä.
Vierailija kirjoitti:
Race across The world Suomi ( esitettiin kolmosella)
ja Amazine Race Suomi ( esitetään nelosella) on kuin olisi samasta ohjelmasta veistetty.
Sekoitin ne jotenkin hetkeksi toisiinsa ja luulin että tämäkin ohjelma on siirtynyt kolmoselta neloselle. Niinkuin kävi, kaappaus keittiössä.
Reality ohjelmia on nykyään pilvin pimein, vähemmästäkin menee sekaisin. Ja joka kanavalla tietysti täytyy olla omansa. Osanottajalistoja aina kritisoidaan, valitetaan että tylsempi kattaus kuin viime vuonna, miksi taas jne. Itse ihmettelen, että näihin kaikkiin ylipäätään riittää. Pienessä maassa ollaan ja kun näitä kuvataan jatkuvasti useampaa formaattia päällekkäinkin. Kyllähän se varmaan niinpäin alkaa olla, että ne on otettava, jotka suostuu mukaan lähtemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toi selittely jälkeenpäin paranna kuvaa, vaan jos mahdollista, niin rouva ottaa päähän vielä enemmän. Jännä ettei muista kuoriudu kilpailutilanteessa tuollaisia??
Lopettaisitko sarjan katsomisen ja samalla täällä kommentoinnin. Et todellakaan ole täyspäinen vaan sekopäinen, jos viihteellinen sarja ottaa päähän.
Metti ei ole koko sarja, jos olisi, en katsoisi. Mutta onneksi mukana on muita aidosti hauskoja, kiinnostavia ja hyviä tyyppejä, joiden kisaamista on kiva katsella. Ylimielisesti käyttäytyvä Metti ei kuulu heihin.
Missähän vaiheessa Paulus ryhdistätyy ja alkaa tekemään jotain? Pikkuisiko joutuu tekemään kaiken.
Taidan olla outo, mutta sarjan edetessä Metti ärsyttää minua vähemmän. Olen nyt neljännenkin jakson katsonut. Aika tylsä kausi olisi, jos ei yhtään hermoilevaa tyyppiä olis mukana. Vaikka Hanna on hoitanut tehtävät paremmin, niin Metti näyttää olevan aktiivisempi siirtymillä. Kyselee reitit, taksit, pyytää ihmisiltä kännyä lainaan.
Tänään oli aika arpapeliä, saiko sellaisen taksin, joka osaa englantia ja löytää perille ja ei juutu ruuhkiin.
Kaarina ja Leea valitsi oikein viimeisen tehtävän ja nousivat huimasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metti ei ole koko sarja, jos olisi, en katsoisi. Mutta onneksi mukana on muita aidosti hauskoja, kiinnostavia ja hyviä tyyppejä, joiden kisaamista on kiva katsella. Ylimielisesti käyttäytyvä Metti ei kuulu heihin.
Mahtaa ahdistaa alemmuudentuntoista reppanaa, kun yksi ja sama henkilö pitää kerta toisensa jälkeen mainita negatiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Missähän vaiheessa Paulus ryhdistätyy ja alkaa tekemään jotain? Pikkuisiko joutuu tekemään kaiken.
Paulushan teki ensimmäisen jakson tasapainottelutehtävän. Yhdessä he mielestäni vetävät ja mahtava kemia keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Metti on tosi raskas ja hermoherkkä ihminen, säälin hänen pariaan.
Yhtä ja samaa henkilöä maalitetaan jatkuvasti samoilla valheilla.
YLE:n uutisjutussa lukee näin:
"Tehtävä tulee myös Mimosa Willamolle. Hänellä ja kilpakumppanillaan Patrick Willamolla on käytössään etu, jonka avulla he saavat ohitettua tehtävän.
- Tätä pyykkilautaa voi piiskata vaikka kuinka paljon, mutta ei niin, että vegaani lähtee kokeilemaan kahta isoa liha-annosta, hän sanoo ohjelmassa ja taputtaa vatsaansa."
Ehdinkö jo viikossa unohtaa tapahtumat? Eikös tuo tehtävä tulllut Patrickille (joka myös vegaani) ja Mimosa taputteli isäpappansa "pyykkilautaa", ei omaansa.
Ei mikään ylläri että mummut jäi rannalle
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla outo, mutta sarjan edetessä Metti ärsyttää minua vähemmän. Olen nyt neljännenkin jakson katsonut. Aika tylsä kausi olisi, jos ei yhtään hermoilevaa tyyppiä olis mukana. Vaikka Hanna on hoitanut tehtävät paremmin, niin Metti näyttää olevan aktiivisempi siirtymillä. Kyselee reitit, taksit, pyytää ihmisiltä kännyä lainaan.
Tänään oli aika arpapeliä, saiko sellaisen taksin, joka osaa englantia ja löytää perille ja ei juutu ruuhkiin.
Hei sinä, joka olet nähnyt neljännen jakson! Tekiko Metti siinä VIIMEINKIN sen yksilötehtävän?
Kolmosjakson lopussa olevassa mainoksessa näytti siltä, että Hanna olisi taas tarttunut puikkoihin ja Metti olisi jatkanut vapaamatkustajana olemista? Niin sano minulle, että olen väärässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä, joka olet nähnyt neljännen jakson! Tekiko Metti siinä VIIMEINKIN sen yksilötehtävän?
Kolmosjakson lopussa olevassa mainoksessa näytti siltä, että Hanna olisi taas tarttunut puikkoihin ja Metti olisi jatkanut vapaamatkustajana olemista? Niin sano minulle, että olen väärässä?
Nelosjaksossa ei ollut yhtään yksilötehtävää, vaan oli se megapitkä päivä, joka jatkui kolmosjaksosta. Yhdessä tekivät kaikki, joten ei Metti päässyt vapaamatkustamaan.
Tuo Mimosan ja Patin taksikuski oli kyllä hauska!
Spoiler
Ennakkojaksosta:
Saiko viimeinen pari jatkaa siksi, ettei superetapilla putoa kukaan, vai siksi, että yksi pari joutui louvuttamaan? Hyvä päätös kaiken kaikkiaan. Seuraavaksi sitten Bogotaan.
Miksi Matiaksella ja Eliaksella on eri sukunimi, jos kerran veljeksiä ovat vai ovatko vain velipuolia?
Vierailija kirjoitti:
Spoiler
Ennakkojaksosta:
Saiko viimeinen pari jatkaa siksi, ettei superetapilla putoa kukaan, vai siksi, että yksi pari joutui louvuttamaan? Hyvä päätös kaiken kaikkiaan. Seuraavaksi sitten Bogotaan.
Siksi että yksi pari joutui luovuttamaan, Mikko ja Meikka, jälkimmäisen polvi kipeytyi niin, että tuotannon lääkintämies ei antanut lupaa jatkaa, näin kertoivat.
Tämä on valhetta. Sama tyyppi maalittaa yhtä henkilöä koko aja.