Amazing race suomi 2024
Uuden kauden kisaajat julki:
juontaja Mikko Kekäläinen ja kummitätinsä Mervi Levänen, juontaja Tinni Wikström ja ystävänsä Antti Savinainen, näyttelijäystävykset Leea Klemola ja Kaarina Hazard, jalkapalloilija Paulus Arajuuri ja näyttelijäsiskonsa Adeliina Arajuuri, ex-uimari Jani Sievinen ja vaimonsa Maria Nyqvist, somepersoona Metti Forssell ja ystävänsä Hanna Launonen, näyttelijä Mimosa Willamo ja isänsä Patrick Willamo, räppäri ja näyttelijä Deogracias "Gracias" Masomi ja ystävänsä ex-jalkapalloilija Jeremie Malolo, näyttelijä Aku Sipola ja ystävänsä Wille Komulainen, Leijonan luolasta tuttu sijoittaja Elias Aaltoja veljensä Matias Pietilä sekä artisti Tuure Boelius ja siskonsa Saana Boelius.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f6d9b4d1-c327-4b9f-8332-a5593da…
Katso lähetysajat : Amazing Race Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3553)
Minua ihmetyttää miksi Metti sai kesken sukellustehtävän levätä veneessä, kun taas Matias joutui joko ajan pärjäämään omillaan ja väsyttämään itseään naamiota etsiessään. Eikö kyseisen tehtävän säännöissä sanottu, että kilpailija saa olla tehtävän suorituksen ailana vain sup-laudalla tai vedessä. Metin levähdyshetket veneessä oli vastoin sääntöjä ja parille olisi pitänyt laittaa tästä hyvästä vaikkapa 5 min aikasakko. Olisi ollut kohtuullista.
Vierailija kirjoitti:
Uusintana vieläkin tulee finaali ja pahaa tekee tuon lentoparkin hakeminen edelleen.
Toisille neuvottiin perusteellisesti, toisille vain tuosta ovesta ulos.
Ratkasivin oli kuitenkin muistelupalapeli ja autoajelu maaliin.
Jos et asu seudulla, sinulla ei olisi mitään mahdollisuuksia osata perille.
Ei vaan toisille kerrottiin myös jo ensimmäisellä kerralla, että ulosmenon lisäksi laiturille 42, mutta eivät kuunnelleet kunnolla loppuun asti. Asian voi tarkastaa Ruudusta.
Minua ei niinkään haittaa se, että tietty pari voitti, vaan se, että tämä spoilattiin palstalla jo kauan sitten. Halveksin suunnattomasti näitä vatipäitä, joilla on tarve päteä ja pilata muiden ilo ja jännitys vuotamalla tieto voittajasta. Kiitos ihan *sti, että piti pilata koko kausi kertomalla voittajapari ennakkoon. Toivottavasti paljastaja sai hyvän mielen.
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää miksi Metti sai kesken sukellustehtävän levätä veneessä, kun taas Matias joutui joko ajan pärjäämään omillaan ja väsyttämään itseään naamiota etsiessään. Eikö kyseisen tehtävän säännöissä sanottu, että kilpailija saa olla tehtävän suorituksen ailana vain sup-laudalla tai vedessä. Metin levähdyshetket veneessä oli vastoin sääntöjä ja parille olisi pitänyt laittaa tästä hyvästä vaikkapa 5 min aikasakko. Olisi ollut kohtuullista.
Taisi olla Metiltä teeskentelyä, että ei jaksa, halusi vain huilata veneessä. Hirveen etova ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Mut Metti yllätti positiivisesti. Olen aina pitänyt häntä ärsyttävänä olmina, joka on laiska. Mutta hän onkin sisukas tyyppi, joka antoi kaikkensa kilpailuun. Ihan ok, että voitti.
Voitti röyhkeydellään ja etuiluillaan
Metti on rutinoitunut henkilöautoilija Stadissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut Metti yllätti positiivisesti. Olen aina pitänyt häntä ärsyttävänä olmina, joka on laiska. Mutta hän onkin sisukas tyyppi, joka antoi kaikkensa kilpailuun. Ihan ok, että voitti.
Voitti röyhkeydellään ja etuiluillaan
Se kaiketi on tälläisen nopeuskilpailun tarkoitus. Juosta ohi, jos rahkeet riittää.
Vierailija kirjoitti:
Se turvahenkilöhän määräsi Metin sinne ja sanoi, ettei päästä takaisin, jos tämä ei rauhoitu. Aikaahan tuossa menikin hukkaan.
Minuakin ärsytti Metin kilpailuhenkisyys ja hermoilu, mutta tässä tehtävässä symppasin. Voitti itsensä ja meni takaisin veteen. Itse en pelkää vettä, mut kyllä vaikka ahtaita paikkoja, ja olisi hirveää joutua uudelleen suljetuksi siihen arkkuun, jos olisi jo kerran panikoinut siellä.
Vierailija kirjoitti:
2 tuntia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla Metiltä teeskentelyä, että ei jaksa, halusi vain huilata veneessä. Hirveen etova ihminen.
Ei ja joo.
Vierailija kirjoitti:
Metti on rutinoitunut henkilöautoilija Stadissa.
Mutta sanoi että käyttää AINA navia eli navigaattoria, eli se siitä rutinoitumisesta.
Jäi mieleen taksikuskien merkitys kilpailussa pärjäämisen suhteen sen verran hyvin, että tämän ohjelman voisi uudelleennimetä Amazing Taxi Race.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmitti lukea voittajat täältä palstalta jo aikaa sitten. Voi kun salaisuus pitäisi loppuun saakka.
Tiedätkö mitä, salaisuus pitäisi kun itse malttaisi pysyä pois näiltä kommentointipalstoilta. Nyt on 2 kautta menty ja molemmilla kausilla sama homma, koko finaalikolmikon maaliintulojärjestys on spoilattu täällä.
Hyvin pysyi yllätyksenä voittajapari. Katsoin finaalin vasta tänään ja pysyin palstalta pois. Ei tosiaan kannata tulla aiheeseen liittyvään keskusteluun jos ei halua spoilauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmitti lukea voittajat täältä palstalta jo aikaa sitten. Voi kun salaisuus pitäisi loppuun saakka.
Tiedätkö mitä, salaisuus pitäisi kun itse malttaisi pysyä pois näiltä kommentointipalstoilta. Nyt on 2 kautta menty ja molemmilla kausilla sama homma, koko finaalikolmikon maaliintulojärjestys on spoilattu täällä.
Hyvin pysyi yllätyksenä voittajapari. Katsoin finaalin vasta tänään ja pysyin palstalta pois. Ei tosiaan kannata tulla aiheeseen liittyvään keskusteluun jos ei halua spoilauksia.
Sehän hyvä. Itse katsoin sarjan tallenteilta melko lyhyessä ajassa ja finaalinkin seuraavana päivänä lähetyksestä enkä lukenut keskusteluja. Spoilaannuin kuitenkin, koska iltapäivälehti oli liittänyt otsikkoonsa kuvan voittajista ja selailin muuten heidän nettisivuaan. Ei tosin niin haitannut, koska omat mieluisemmat kilpailijat oli jo pudonneet.
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto olisi voinut antaa muille myös tuollaiset levähdys tauot. Oli meinaa aika typerästi tehty.
Voittaja on Metti!
Hyvää uutta vuotta!
Jos tulee joku allstars-homma, voisiko Metti ja Elias olla pari XD
Joko sitä on arvuuteltu että kenen parina Eliaksen piti olla alun perin?
Outoa, että Willamot oli jo ruudussa parkissa, kun metti&hanna kaarsivat pihaan. Miksei he vaan lähteneet juoksemaan? Mua niin ärsyttää. Hannalle onnea voitosta ansaittu voitto, kun parinakin raskas rapidorapido hahmo.
Epätoivon kiukkuisena aloin jo miettiä tuotannon kätyröintiä. Oliko kiukkupussin siis sovittu voittavan? ;D