Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Amazing race suomi 2024

Vierailija
22.05.2024 |

Uuden kauden kisaajat julki: 

juontaja Mikko Kekäläinen ja kummitätinsä Mervi Levänen, juontaja Tinni Wikström ja ystävänsä Antti Savinainen, näyttelijäystävykset Leea Klemola ja Kaarina Hazard, jalkapalloilija Paulus Arajuuri ja näyttelijäsiskonsa Adeliina Arajuuri, ex-uimari Jani Sievinen ja vaimonsa Maria Nyqvist, somepersoona Metti Forssell ja ystävänsä Hanna Launonen, näyttelijä Mimosa Willamo ja isänsä Patrick Willamo, räppäri ja näyttelijä Deogracias "Gracias" Masomi ja ystävänsä ex-jalkapalloilija Jeremie Malolo, näyttelijä Aku Sipola ja ystävänsä Wille Komulainen, Leijonan luolasta tuttu sijoittaja Elias Aaltoja veljensä Matias Pietilä sekä artisti Tuure Boelius ja siskonsa Saana Boelius.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f6d9b4d1-c327-4b9f-8332-a5593da…

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Amazing Race Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (3553)

Vierailija
2521/3553 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä palstahullu joka teeskentelee olevansa Metti ja vastailee siten että nolaa Metin?

Vai voisiko näiden tiettyjen kommenttien takana olla itse Metti?

Kovin saman kuuloista tekstiä mitä ohjelmassa ja podcastissä.

Se on kyllä tiedetty, että täällä on vainoharhaista, persoonallisuushäiriöistä ja kateellista sakkia, mutta tämä kirjoitus on varmaan paras esimerkki tässä ketjussa, kuinka henkilön henkinen ja älyllinen tila on hälyttävän heikko, kun ainoa sivistäjä on seiska ja tiedonlähteenä alatyyliset nettikeskustelupalstat. Vähemmästäkin aivot mätänee.

Vastaaja nolaa nyt jo Forsellin rouvankin, ehkä tämä onkin tarkoitus!

Esittää puolustajaa, mutta tämä kirjoitus paljasti sinut!

Vierailija
2522/3553 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivoista mätä valuu kirjoituksia,  ota lääkkeesi, olet psykopaatti ja vastaavaa!

Mielestäni ylläpito päästänyt tämän aivan liian pitkälle!

Mielipiteiden vaihto mitä ilmeisimmin on palstan idea!

Täällä joku todella sekopäinen pilaa kaikki keskustelut näillä törkeyksillään.

Hän myöskin ohjaa keskusteluja näyttämään siltä että ohjelmassa esiintyvä henkilö olisi ne kirjoittanut!  Lainaa / varastaa keskustelussa keskeisen henkilön identiteetin!

Mitä ilmeisimmin hän saa tästä tuplana tyydytyksen! Esiintymällä Mettinä hän nolaa Mettiä ja hänen nimissään ikäänkuin hsukkuu muita! Miettikää mikä vaikutus tällä on keskustelijoihin!

Suosittelen ilmiantamaan näitä törkeilyitä sillä perusteella että epäilet kirjoittajan esiintyvän toisena henkilönä.

Se vaste mikä tiettyihin kirjoituksiin tulee, puhuu tämän puolesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2523/3553 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa pysyttäisiin vaan aiheessa Amazing race Suomi !

Olisihan se kiva jos pysyttäisi AR ssa, mutta tämä palsta on - sivusta kaksi,  jauhanut yhdestä ihmisestä.

Ja jotku varmaan koittavat viedä keskustelua uusille raiteille. Jos saataisiin vähän jotain hupia. Tämä ketju on niin synkkä ja ikävä.

Vierailija
2524/3553 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa pysyttäisiin vaan aiheessa Amazing race Suomi !

Olisihan se kiva jos pysyttäisi AR ssa, mutta tämä palsta on - sivusta kaksi,  jauhanut yhdestä ihmisestä.

Ja jotku varmaan koittavat viedä keskustelua uusille raiteille. Jos saataisiin vähän jotain hupia. Tämä ketju on niin synkkä ja ikävä.

Nimenomaan Metti osallistujana on saanut muuallakin kuin täällä kuittia asennoitumisestaan, sikäli tämä on oikea foorumi.

Vierailija
2525/3553 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, reppanat pääsee amikseen, kun äly ei riitä edes lukioon. 

Tässä kohtaa sanoisin, että tämän kirjoittaja on alittanut kaikki normaalin ihmisen käytöstavat! Jopa sana moukka on liian ystävällinen kuvaamaan ihmistä joka lähtee tällä tavalla alentamaan muita ihmisiä. Edes nuori ikä ei ole puolustus tälläiselle törkytekstille. Tämä on vain ja ainoastaan kirjoittajan oman itsensä häpäisy ja paljastaa paremmin kuin mikään muu, että tekemisissä ollaan säälittävän surkimuksen kanssa, joka ei osaa muuten kommunikoida kuin solvaamalla muita ihmisiä.

Ihan vaan tiedoksi: Mun veljenpoika on maailman fiksuin kaveri ja hän kävi amiksen saadakseen ammattipätevyyden. Tulisitpa joskus mua vastaan livenä, niin näyttäisin sulle minne voit nuo kommenttisi tunkea! Jos Amazing Race kisan sijaan aletaan täällä retostella muiden keskustelijoiden käymiä kouluja, niin pahasti on menty metsään. Valitettavasti tälläinen ihminen ei osaa edes hävetä. Samaa sarjaa ihailemansa Metin kanssa. Kaikkien ammattikoulun käyneiden puolesta sanon vaan, että elämä vielä rankaisee tuollaista ihmistä! Mieti vähän jatkossa mitä tänne oikein kirjoitat. Jos on sen verran edes aivokapasiteettia.

Vierailija
2526/3553 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivoista mätä valuu kirjoituksia,  ota lääkkeesi, olet psykopaatti ja vastaavaa!

Mielestäni ylläpito päästänyt tämän aivan liian pitkälle!

Mielipiteiden vaihto mitä ilmeisimmin on palstan idea!

Täällä joku todella sekopäinen pilaa kaikki keskustelut näillä törkeyksillään.

Hän myöskin ohjaa keskusteluja näyttämään siltä että ohjelmassa esiintyvä henkilö olisi ne kirjoittanut!  Lainaa / varastaa keskustelussa keskeisen henkilön identiteetin!

Mitä ilmeisimmin hän saa tästä tuplana tyydytyksen! Esiintymällä Mettinä hän nolaa Mettiä ja hänen nimissään ikäänkuin hsukkuu muita! Miettikää mikä vaikutus tällä on keskustelijoihin!

Suosittelen ilmiantamaan näitä törkeilyitä sillä perusteella että epäilet kirjoittajan esiintyvän toisena henkilönä.

Se vaste mikä tiettyihin kirjoituksiin tulee, puhuu tämän puolesta!

Et sä tiedä, mitä aivomätä tarkoittaa? On Oxfordin sanakirjan vuoden sana ja sopii tänne kuin nakutettu.  Lue esim. Hesarista, tekisi pieni sivistys täällä meuhkaamisen sijaan hyvää nupille.

Kukaan ei ole esiintynyt Mettinä, täysin harhaista väittää tuollaista.  Hae apua, jos tuollaista kuvittelet.

Vierailija
2527/3553 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoo voisi hiljentyä agressioineen!

Vierailija
2528/3553 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2526 Hanki elämä!

Osaat vain pilata keskustelut, tullut hyvin selväksi! Sinussa ei ole mitään hyvää! Oletko kuullut ertä sydämen kyllyydestä suu puhuu! Tässä tapauksessa tekstisi on mitä sinä edustat!

Vierailija
2529/3553 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaatko espanjaa? joo  rapido rapido rapido :D

Vierailija
2530/3553 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metti "Rapido Rapido" Forssell

Amazing rage Metti

Vierailija
2531/3553 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että Leea ja Kaarina putosivat. Olivat tosi ärsyttäviä jatkuvine kiroiluineen.

Leea ja Kaarina, herkullisimmat tyypit. Kukapa meistä ei kiroilisi ?

Makuja on erilaisia. En tykännyt yhtään Leeasta ja Kaarinasta. Ei myöskään mukavaa katsoa kisassa, kun he vain tallustelivat paikasta toiseen ja kaksi kertaa säästyivät pudotukselta.

Vierailija
2532/3553 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2526 Hanki elämä!

Osaat vain pilata keskustelut, tullut hyvin selväksi! Sinussa ei ole mitään hyvää! Oletko kuullut ertä sydämen kyllyydestä suu puhuu! Tässä tapauksessa tekstisi on mitä sinä edustat!

Harmittaako, että teidän on ollut hieman hankala jatkaa harhaisia aivomätäkirjoituksia täällä, kun ne usein ei edes liity ohjelmaan. Voi, voi.

Vierailija
2533/3553 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä Metin haukkujilla ole yhtään suhteellisuudentajua? Käytös liittyy aina ympäristöön, jossa ollaan ja kanssaihmisiin. Tämä Hanna ei selkeästikään loukkaantunut Metin käytöksestä, niin miksi teidän pitäisi? Olisi eri asia, jos Metin kilpakumppani ahdistuisi hänen käytöksestään. Nyt ei ahdistunut, niin kaikki on hyvin. On ilkeää jatkaa itse Metin haukkumista ja kertoo teistä ihmisinä, että olette häntä alempina ihmisinä. Jos tarkoituksenne ei olisi vain haukkua Mettiä olisitte hiljaa, koska no damage done here. 

Minä taas ihailen tätä Hannaa, koska ei tosiaan loukkaannu. Se myös kertoo paljon ihmisestä, minkälaisia ystäviä hänellä on, teidän on siis täysin turha tuomita Mettiä, koska hänellä on tuollainen ystävä kuin Hanna. Hanna on kypsä, mitä ei teistä voi sanoa ja osaa asettaa Metin käytöksen oikealle paikalle, eikä ota sitä itseensä! 

Taidatte olla kateellisia Metille, kun ette itse voi tiuskia ystävillenne, koska tulisitte heti hylätyiksi, kun ystävänne eivät ole niin kypsiä ihmisiä (valinneet seuransa itsensä mukaan).  

Ja ei, en ole Metti, Miklu enkä tämä Hanna ja tämä oli ensimmäinen kommenttini koko ketjuun ikinä.

Vierailija
2534/3553 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä Metin haukkujilla ole yhtään suhteellisuudentajua? Käytös liittyy aina ympäristöön, jossa ollaan ja kanssaihmisiin. Tämä Hanna ei selkeästikään loukkaantunut Metin käytöksestä, niin miksi teidän pitäisi? Olisi eri asia, jos Metin kilpakumppani ahdistuisi hänen käytöksestään. Nyt ei ahdistunut, niin kaikki on hyvin. On ilkeää jatkaa itse Metin haukkumista ja kertoo teistä ihmisinä, että olette häntä alempina ihmisinä. Jos tarkoituksenne ei olisi vain haukkua Mettiä olisitte hiljaa, koska no damage done here. 

Minä taas ihailen tätä Hannaa, koska ei tosiaan loukkaannu. Se myös kertoo paljon ihmisestä, minkälaisia ystäviä hänellä on, teidän on siis täysin turha tuomita Mettiä, koska hänellä on tuollainen ystävä kuin Hanna. Hanna on kypsä, mitä ei teistä voi sanoa ja osaa asettaa Metin käytöksen oikealle paikalle, eikä ota sitä itseensä! 

Taidatte olla kateellisia Metille, kun ette itse v

Olipa virkistävää lukea asiallinen kirjoitus.

Vierailija
2535/3553 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat sanat kulttuuritädeiltä tippumisen jälkeen

https://www.instagram.com/amazingrace_suomi/reel/DDAbo6-CNzd/?hl=fi

Vierailija
2536/3553 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla tavallaan mielenkiintoista, miten Leea Klemolaa nimiteltiin Sohvaperunoissa lempeästi mummeliksi. Kun ottaa huomioon Klemolan taustan.  Oli aikoinaan kovismimmi, todella kovakuntoinen ja Jussi Parviaisen lempioppilas Teatterikorkeakoulussa. 

Vierailija
2537/3553 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan Metin, Sitan, Hennyn johonkin samaan realytyyn, katsotaan kuin siinä käy.

Olisiko se Farmi, selviytyjät vai AR ?

Vauvapalsta siinä räjähtäisi, palstatila menisi tukkoon. 

Ehkä uusi formaatti nimeltä "kuulento" tai oikeasti nimen mukaisesti "shark tank"

Vierailija
2538/3553 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä palstahullu joka teeskentelee olevansa Metti ja vastailee siten että nolaa Metin?

Sitähän mä just sanoin.

Vierailija
2539/3553 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän mä just sanoin.

Lopeta jo nämä harhaiset kuvitelmat ja niiden toistaminen täällä.  Täysin pimeä tyyppi hekumoi ajatuksella, joka kertoo vain kirjoittajista ja näiden persoonallisuushäiriöstä.

Tässä yritetään vanhaa temppua: kun toistetaan yhtä asiaa, siitä tuleekin  ns. totuus.  Tyypillistä  tämä on salaliittoteorioissa. Toivottavasti ohjelmaa seuraavat ymmärtävät tämän.

Vierailija
2540/3553 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidatte olla kateellisia Metille, kun ette itse v

...paitsi että näytti loukkantuvan ainakin kahdesti, Hanna siis, kun toinen vain komensi häntä tekemään jonkun tehtävän "hei voistzä, etzä vois hei, joo tää on sulle eikz vaa hei" ja se nolotus näkyy naamalta kun toinen vaan huutaa "rapido, rapido" kun Hanna itse yritti selvittää kuskilta asiallisesti jotain. Metti ei olisi päässyt tuolla etenemään metriäkään ilman Espanjaa puhuvaa lehmänhermoista kaveriansa.