Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amazing race suomi 2024

Vierailija
22.05.2024 |

Uuden kauden kisaajat julki: 

juontaja Mikko Kekäläinen ja kummitätinsä Mervi Levänen, juontaja Tinni Wikström ja ystävänsä Antti Savinainen, näyttelijäystävykset Leea Klemola ja Kaarina Hazard, jalkapalloilija Paulus Arajuuri ja näyttelijäsiskonsa Adeliina Arajuuri, ex-uimari Jani Sievinen ja vaimonsa Maria Nyqvist, somepersoona Metti Forssell ja ystävänsä Hanna Launonen, näyttelijä Mimosa Willamo ja isänsä Patrick Willamo, räppäri ja näyttelijä Deogracias "Gracias" Masomi ja ystävänsä ex-jalkapalloilija Jeremie Malolo, näyttelijä Aku Sipola ja ystävänsä Wille Komulainen, Leijonan luolasta tuttu sijoittaja Elias Aaltoja veljensä Matias Pietilä sekä artisti Tuure Boelius ja siskonsa Saana Boelius.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f6d9b4d1-c327-4b9f-8332-a5593da…

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Amazing Race Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (3553)

Vierailija
2501/3553 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo! Ja niin tyhmä ettei itse tajua sitä!

Kaikki ympärillä häpeää, itse sankari kuvittelee vielä itsestään jotain!

Tietäjät tietää!

Vierailija
2502/3553 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusnegatiivisuus syö kyllä kaiken kauneuden.  Samoin huonot käytöstavat. Tässä parit eroavat rajustikin.

Tämä on totta. Kaunis ihminen muuttuu omissa silmissä vastenmielisen näköiseksi, jos hänen käytöksensä on hirveää.

Ainoat vastenmieliset ovat täällä mellastavat häiriköt, jotka kirjoituksillaan kertovat itsestään ja omasta ulkonäöstään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2503/3553 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietäjät tietää!

Kirjoititpa hyvin täällä valheita kirjoittavista typeryksistä. Näitä kirjoittajia kaikki häpeävät, vaikka kuvittelevat kirjoituksillaan itsestään jotain. Kirjoittavat vain itsestään.

Vierailija
2504/3553 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta räjähtää, jos Metti ja Hanna voittaa. 

Ei siitä seuraa kuin että huudan "rapido! Rapidoo!" tai "voisiks joku selittää tolle että mulla on kiire!" kun näen forssellin jossain kassajonossa ränkkäämässä. On juuri sitä sorttia joka mokuttaa aspoja. 

Reppana, oot  vissiin päässy amikseen aspaa opiskelemaan ja unelmoit pääsystä osa-aikakassaksi merkonomipapereilla.  Siinähän sitä tulevaisuuden haavetta riittävästi ton sortin moukalle.

Noo, sarjan tähdellä ei taida olla vielä maksullisia kursseja koossa edes merkonomin tutkintoa varten

Vierailija
2505/3553 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä seuraa kuin että huudan "rapido! Rapidoo!" tai "voisiks joku selittää tolle että mulla on kiire!" kun näen forssellin jossain kassajonossa ränkkäämässä. On juuri sitä sorttia joka mokuttaa aspoja. 

Reppana, oot  vissiin päässy amikseen aspaa opiskelemaan ja unelmoit pääsystä osa-aikakassaksi merkonomipapereilla.  Siinähän sitä tulevaisuuden haavetta riittävästi ton sortin moukalle.

Mikäs itse olet muuta kuin forsellin leveää ja laiskaa elämää turhaan ihaileva pąskapää? :D

Ootko kateellinen jos joku tajuaa jo nuorena naida rahaa?

Vierailija
2506/3553 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noo, sarjan tähdellä ei taida olla vielä maksullisia kursseja koossa edes merkonomin tutkintoa varten

Niin, reppanat pääsee amikseen, kun äly ei riitä edes lukioon.  Vaikka puhuttaisiin pelkästään avoimen yliopiston kursseista, ne ovat hieman eri levelillä kuin sun amiskurssit, joissa tarvittaessa talutetaan kurssit läpi eli tehdään  niin paljon helpotuksia, että se viimeinenkin saa suoritettua. Yliopistossa ei.

Vierailija
2507/3553 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietäjät tietää!

Kirjoititpa hyvin täällä valheita kirjoittavista typeryksistä. Näitä kirjoittajia kaikki häpeävät, vaikka kuvittelevat kirjoituksillaan itsestäänjotain. Kirjoittavat vain itsestään.

Noh noh Metti menepäs nukkumaan, vastarinta ei nyt auta olemme nähneet todellisen luontosi.

Vierailija
2508/3553 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä taas siis. Tarkoitan, että Hanna nyrkkeilemässä ja tämä Metti vieressä. Yritän suhtautua kaikkiin tasapuolisesti, mutta miksi Hanna tekee kaikki vaikeimmat ja ylipäätään suurimman osan? Mette: rabido, rabido! 

Hanna sanoi, että on käynyt joskus sparraamassa nyrkkeilysalilla.  Etkö kuullut tätä? Hanna näytti tosi hyvältä, kun tanssahteli kehässä ihan oikeaoppisesti.  Hanna on tehnyt yhden enemmän. Seuraavassa jaksossa taas Metti tekee vuorostaan oman osuutensa. 

Milloin tää älytön valehteleminen tästä kilpaparista loppuu?  Just tän takia toivon vilpittömästi Metin ja Hannan voittoa.

Katso kaikki jaksot niin silmäsi avautuvat ! Viimeisimpään jaksoon näyttää saaneen ohjeistusta, nyt osaa jo

Kommenttini liittyi valehtelemiseen ! 

Vierailija
2509/3553 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan Metin, Sitan, Hennyn johonkin samaan realytyyn, katsotaan kuin siinä käy.

Olisiko se Farmi, selviytyjät vai AR ?

Vauvapalsta siinä räjähtäisi, palstatila menisi tukkoon. 

Vierailija
2510/3553 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan Metin, Sitan, Hennyn johonkin samaan realytyyn, katsotaan kuin siinä käy.

Mettihän sanoi pelkäävänsä kaikkia eläimiä, kookoskottikärryhommissa. 

Vierailija
2511/3553 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, reppanat pääsee amikseen, kun äly ei riitä edes lukioon.  Vaikka puhuttaisiin pelkästään avoimen yliopiston kursseista, ne ovat

Viitataanko tässä Aaltoon vai Helsingin yliopistoon?

Vierailija
2512/3553 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja aivomätä valuu...

Vierailija
2513/3553 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa pysyttäisiin vaan aiheessa Amazing race Suomi !

Vierailija
2514/3553 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietäjät tietää!

Kirjoititpa hyvin täällä valheita kirjoittavista typeryksistä. Näitä kirjoittajia kaikki häpeävät, vaikka kuvittelevat kirjoituksillaan itsestäänjotain. Kirjoittavat vain itsestään.

Noh noh Metti menepäs nukkumaan, vastarinta ei nyt auta olemme nähneet todellisen luontosi.

Just, just. Aivomätä valuu...

Vierailija
2515/3553 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos tätä Miss Mettiä enää yhteenkään tv ohjelmaan, lehtijuttuun eikä mihinkään, ei jaksa katsella. 

Vierailija
2516/3553 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä palstahullu joka teeskentelee olevansa Metti ja vastailee siten että nolaa Metin?

Vai voisiko näiden tiettyjen kommenttien takana olla itse Metti?

Kovin saman kuuloista tekstiä mitä ohjelmassa ja podcastissä.

Vierailija
2517/3553 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä palstahullu joka teeskentelee olevansa Metti ja vastailee siten että nolaa Metin?

Vai voisiko näiden tiettyjen kommenttien takana olla itse Metti?

Kovin saman kuuloista tekstiä mitä ohjelmassa ja podcastissä.

Se on kyllä tiedetty, että täällä on vainoharhaista, persoonallisuushäiriöistä ja kateellista sakkia, mutta tämä kirjoitus on varmaan paras esimerkki tässä ketjussa, kuinka henkilön henkinen ja älyllinen tila on hälyttävän heikko, kun ainoa sivistäjä on seiska ja tiedonlähteenä alatyyliset nettikeskustelupalstat. Vähemmästäkin aivot mätänee.

Vierailija
2518/3553 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs itse olet muuta kuin forsellin leveää ja laiskaa elämää turhaan ihaileva pąskapää? :D

Ootko kateellinen jos joku tajuaa jo nuorena naida rahaa?

En ole kateellinen kellekään kuka rikastuu pịlluaan antamalla. Oli kyse sitten rahan naimisesta tai onlyfans "tähteydestä". Myös Susanna Penttilä kuuluu idoleihisi joiden puolesta taistelen kynsin hampain. 

Vierailija
2519/3553 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että Leea ja Kaarina putosivat. Olivat tosi ärsyttäviä jatkuvine kiroiluineen.

Vierailija
2520/3553 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että Leea ja Kaarina putosivat. Olivat tosi ärsyttäviä jatkuvine kiroiluineen.

Leea ja Kaarina, herkullisimmat tyypit. Kukapa meistä ei kiroilisi ?