Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amazing race suomi 2024

Vierailija
22.05.2024 |

Uuden kauden kisaajat julki: 

juontaja Mikko Kekäläinen ja kummitätinsä Mervi Levänen, juontaja Tinni Wikström ja ystävänsä Antti Savinainen, näyttelijäystävykset Leea Klemola ja Kaarina Hazard, jalkapalloilija Paulus Arajuuri ja näyttelijäsiskonsa Adeliina Arajuuri, ex-uimari Jani Sievinen ja vaimonsa Maria Nyqvist, somepersoona Metti Forssell ja ystävänsä Hanna Launonen, näyttelijä Mimosa Willamo ja isänsä Patrick Willamo, räppäri ja näyttelijä Deogracias "Gracias" Masomi ja ystävänsä ex-jalkapalloilija Jeremie Malolo, näyttelijä Aku Sipola ja ystävänsä Wille Komulainen, Leijonan luolasta tuttu sijoittaja Elias Aaltoja veljensä Matias Pietilä sekä artisti Tuure Boelius ja siskonsa Saana Boelius.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f6d9b4d1-c327-4b9f-8332-a5593da…

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Amazing Race Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (3553)

Vierailija
2001/3553 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Metillä silarit?

Vierailija
2002/3553 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa Metti-vihaa. Toisessa ketjussa pelottavaa Sita-vihaa. Mikä ihmisiä vaivaa ??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2003/3553 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottavaa Metti-vihaa. Toisessa ketjussa pelottavaa Sita-vihaa. Mikä ihmisiä vaivaa ??

Uskominen median levittämään kuvaan ihmisistä. Tosin osa voi sössiä kuvansa ihan oikeilla toimilla. Esimerkiksi eräs Petteri O. 

Vierailija
2004/3553 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metti pilasi minun katselukokemuksen!

Vaikka kuinka Metti itse tai joku kätyrinsä vouhottaa että ei tehnyt väärin ja höpöhöpöä kaikki palstan puheet, NIIN!! Minua loukkasi se Metin aggressiivinen kilpailuasenne. Ahdistuin niin että pelottaa aloittaa uusi jakso. Mitä hyökkäyksiä siellä odottamassa. Muiden kilpailua niin mielellään katsoisin. Ahdistukseni laukaisi se kohta missä Metti huusi Leealle ja Kaarinalle "varokaa selustaanne" tms Eihän kenenkään pitäisi joutua kuulemaan uhittelua tv kisailussa. Metin pitää pyytää minulta anteeksi! Vai pitääkö minun Metin vuoksi olla katsomatta Amazing Race Suomi formaattia?

Ottaisin asiallisia vastauksia tähän!

-Pernilla-

Vierailija
2005/3553 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnolla odotan seuraavaa jaksoa, en Metin vaan Leean ja Kaarinan vuoksi ensisijaisesti.

Vierailija
2006/3553 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bängeri-podcastit löytyy myös Youtubesta.

Vierailija
2007/3553 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskominen median levittämään kuvaan ihmisistä. Tosin osa voi sössiä kuvansa ihan oikeilla toimilla. Esimerkiksi eräs Petteri O. 

Eikö juuri insta olekin antanut aivan toisenlaisen kuvan Metistä ?

Vierailija
2008/3553 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti ja Helena Koivu vaikuttavat samankaltaisilta. Onko neuvostovirolaiset sukujuuret Metilläkin?

Vierailija
2009/3553 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kolme ensimmäistä jaksoa. Jotenkin oli tylsää katsoa jokaista kirjeenrepäisyä ja tekstin ääneenlukua. Uudestaan ja uudestaan jokaisen kohdalla.  Ehkä pitää katsoa viimeinen jakso.

Vierailija
2010/3553 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka Metti itse tai joku kätyrinsä vouhottaa että ei tehnyt väärin ja höpöhöpöä kaikki palstan puheet, NIIN!! Minua loukkasi se Metin aggressiivinen kilpailuasenne. Ahdistuin niin että pelottaa aloittaa uusi jakso. Mitä hyökkäyksiä siellä odottamassa. Muiden kilpailua niin mielellään katsoisin. Ahdistukseni laukaisi se kohta missä Metti huusi Leealle ja Kaarinalle "varokaa selustaanne" tms Eihän kenenkään pitäisi joutua kuulemaan uhittelua tv kisailussa. Metin pitää pyytää minulta anteeksi! Vai pitääkö minun Metin vuoksi olla katsomatta Amazing Race Suomi formaattia?

-Pernilla-

Sinun kannattaa hakea pikaisesti apua. .ei ole tervettä ahdistua tv- ohjelman takia. Eikö sinua ahdista Leean käytös ??

Vierailija
2011/3553 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Pernilla-

Allekirjoituksen vuoksi kysyn, onko tämä lainaus jostakin muualta ?

Teksti on totta, minuakin jännittää mitähän sieltä vielä tulee, kun kisa kiristyy.

Vierailija
2012/3553 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veit sanat suusta! Julmia-Juoninen ihan itse ilmeineen ja käytöksineen.

Eikä ollut 1 tai 2 kertaa kun tuli tätä vikaa jaksoa kattoessa mieleen noita-akka!

Moni kakku päältä kaunis, mutta silkkoa sisältä.

Sisäinen kauneus puuttuu kokonaan!

Olet varmaan niitä samoja ainakin  20 vuotta sitten parhaat päivät nähneitä naisia, jotka riekkuu omalla naamalla ja nimellä FB:ssa ihan samaa.  Vanhemmat naiset tykkää jostain syystä iänikuisista  suomalaisista sanonnoista.  Siitä nämä tunnistaa.

Nyt kun kerran otit ikäasiat puheeksi, niin Metti on alle kahden vuoden päästä virallisesti keski-ikäinen ja miehensä käy jo pitkälti viidettäkymmenettä. Ikäkriisiäkö sieltä pukkaa päälle ja siitä huono käytös? Varmasti rankkaa tajuta oma ikääntyminen kun blogi

Onko suomalainen, tulee mieleen joku postimyymtimorsian.

Vierailija
2013/3553 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa uskoa, että ohjelma olisi leikattu niin, että vain Hannan kiitokset+halaukset paikallisia kohtaan näytettiin. Ei se Metti niitä paikallisia juuri tervehtinyt tai kiittänyt, kun hyvät käytöstavat eivät näytä koskevan häntä.

Sydämen sivistystä ei näytä olevan.

No ei mitään muutakaan sivistystä.

Vierailija
2014/3553 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku täällä mutisi alentavasti jotain muiden kilpailijoiden tutkinnoista, kun Metillähän ei sellaista ole lainkaan. No muilla kyllä on. Matias on DI ja EMBA, Kaarina on filosofian maisteri, Leealla meni Teatterikorkeakoulussa vuodet 1987-1991, Adeliina valmistunut näyttelijäksi Kööpenhaminassa, Pati on fysioterapeutti, Paulus on suorittanut Huuhkajien korkeakoulun, jossa opitaan mm. yhteistyötaitoja, Elias käynyt Teknistä korkeakoulua, tutkintoa en löytänyt, Hanna ilmastoriskiasiantuntijana Granlundilla. Joten kyllä näillä kova koulutustausta. Näillä faktoilla voi miettiä sitä vertailua Metin koulutukseen. Kyynel sille.

Ei tarvi kun saa push presents.

Vierailija
2015/3553 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän ollut mukana wolttia perustamassa?

Vierailija
2016/3553 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäni kirkoitin tänne!

En ole lainannut keneltäkään tekstiä!

Voihan se olla että ahdistukseni vaatii terapiaa.

Kyseinen ohjelma alkanut tuoda ahdistavan olon, tämän yhden ihmisenkäytöksen vuoksi. Eikö muille tule ahdistava olo Metin käytöksen vuoksi?

Minulle tulee fyysisesti ahdistava olo. Haluaisin katsoa ohjelmaa, mutta koen hänen käytöksen hyökkäävänä, pelottavana.

-Pernilla-

Vierailija
2017/3553 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitä ihmettä teille wt-sakille kuuluu siviilissä oleva työpaikka. Ei liity kisaan mitenkään."

Tuo edellisen kirjoittaman linkkaama työpaikka vain todistaa, että Hannalla on oikea työpaikka. Samaa ei voi ymmärtääkseni sanoa Mettistä.

Ei niin, kun hän on CEO yrityksessä, jonka kahden uusimman tilinpäätöslukujen mukaan yrityksen liikevoitto -% olivat 89,4 % ja 58,6 %. Repikää siitä...  Ei ole ns. pikku rahasta 

Chief economic officer, onko tutan di vai ktm laskis?

Vierailija
2018/3553 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hän ollut mukana wolttia perustamassa?

Elias on yksi Woltin perustajista.

Vierailija
2019/3553 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsenäni kirkoitin tänne!

En ole lainannut keneltäkään tekstiä!

Voihan se olla että ahdistukseni vaatii terapiaa.

Kyseinen ohjelma alkanut tuoda ahdistavan olon, tämän yhden ihmisenkäytöksen vuoksi. Eikö muille tule ahdistava olo Metin käytöksen vuoksi?

Minulle tulee fyysisesti ahdistava olo. Haluaisin katsoa ohjelmaa, mutta koen hänen käytöksen hyökkäävänä, pelottavana.

-Pernilla-

Sairas reppna 🙈

Vierailija
2020/3553 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mä sain kotoa ohjeen, et pidä pää kylmänä", miten meni noin omasta mielestä? :D

Noh, hänhän jatkoi, ettei ole oikein mennyt putkeen ja sanoi heikkoutensa olevan kauhea hermoilu stressitilanteissa. Senhän me olemme huomanneet 😂

Oikeassa elämässä ceo ei voi olla heikkohermoineen stressitilanteessa.

Ketju on lukittu.