IS Janetten ruoanlaitto ihmetyttää
Ei käytä valmisruokia, silti melkein joka laatikossa on einestä maksalaatikkoa yms
https://www.is.fi/perhe/art-2000010433151.html
Kasvista näkyy vain ravintoköyhä salaatti ja rouva laskee ruoan makroarvoa
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te käytä maitoa ruuanlaitossa? Siis tee maitoon keitettyjä puuroja, kastikkeita, lettuja, pullaa? Tuolle sakille jo pelkkään riisipuuroon saa menemään kaksi litraa maitoa. Itse teen välillä myös suklaakiisseliä, siihenkin menee sama maitomäärä.
Mä teen ainakin puurot ja pullat veteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko porukalle 500g tomaatteja, yksi kurkku ja jäävuorisalaattia, lisänä pakaste wok-vihanneksia ja herne-maissi-paprikaa tms. Banaani ainoa hedelmä. Ravintosuosituksten mukaan kasviksia pitäisi kulua 3 kiloa päivässä, tuossa ei taida olla sitä edes viikoksi.
Positiivista tässä on se, että tuli itselle parempi mieli kasvisten kulutuksesta, ei aina siihen puoleen kiloon päästä, mutta tuohon verrattuna ollaan mallikansalaisia :DKolme kiloa päivässä 😂😂😂😂😂😂
Mikähän tuossa naurattaa noin kovasti? Se on se suositus, ja vaikka ei olisi, niin kyllä itsellä ainakin menee se puoli kiloa päivässä ihan heittämällä ilman suosituksiakin.
Vierailija kirjoitti:
Munat ja banaanit pois jääkaapista niin mahtuu muut paremmin.
Eihän munia eikä varsinkaan banaaneja säilytetä jääkaapissa. Ei ainakaan sellaisessa "suurperheessä", jossa ne käytetään muutamassa päivässä.
Pulla rypsiöljyllä! Yäk!
Jos mä vaivaudun tekemään pullaa, niin kyllä siihen voita laitetaan!