15cm on oikeasti iso!
Täällä nauretaan miesten 15cm kaluille. Miksi? Se on keskivertoa isompi ja vain noin yhdellä kymmenestä on isompi. Siis Suomessa.
AKI
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
No jos se on ohut 15cm niin ei se paljoa lämmitä.
4cm terskan halkaisija 15cm on ok, mutta otappa tuosta sentti pois halkaisijasta niin on vähän pieni.
Ai ei 15cm lämmitä? No huhhuh sanon minä! Kuinka iso pitää sitten olla jos keskimääräistä suurempi ei riitä? Tilastojen mukaan noin 90 prossaa kaluista on alle 15cm ja ei riitä sulle? Minkälainen vastakappale sulla oikein on?
AKI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4cm terskan halkaisija 15cm on ok, mutta otappa tuosta sentti pois halkaisijasta niin on vähän pieni.
Ai ei 15cm lämmitä? No huhhuh sanon minä! Kuinka iso pitää sitten olla jos keskimääräistä suurempi ei riitä? Tilastojen mukaan noin 90 prossaa kaluista on alle 15cm ja ei riitä sulle? Minkälainen vastakappale sulla oikein on?
AKI
Nyt Aki mielialääkkeet naamaan ennen kun sekoilet oikeen paljon. Sitten löytyy äidinkielen iltakursseja niin saat ton kirjoittamisen kondikseen. Kikkeleistä sun on ihan turha huudella kun et mitään käsitä niistä.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä 15cm ja aavistuksen keskivertoa paksumpi. Himoitsen sitä kullia jatkuvasti. Paras ikinä. Etenkin se muhkea terska, ah..
Ai täällä sä nyt hääräät. Tuu kotiin muru.
8==3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AKI
Nyt Aki mielialääkkeet naamaan ennen kun sekoilet oikeen paljon. Sitten löytyy äidinkielen iltakursseja niin saat ton kirjoittamisen kondikseen. Kikkeleistä sun on ihan turha huudella kun et mitään käsitä niistä.
Suuntautumisesi ei taida kohdistua naisiin kun tunnut olevan kikkelien asian tuntija? Se on ihan ok en tuomitse sua. Oon onnellinen sun puolesta. Eikö kikkeleitä ole alle 10cm juhla kunnossa? Ilmeisesti tunnet sellaiset hyvin!
AKI
Vierailija kirjoitti:
Piti vielä kysyä että miksi insinööri miehillä on joku mitta sängyssä mukana jos mittailet terskaasi kun pitäisi panna?
AKI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä miksi pituus on aina fokuksessa. Penishän on kolmiulotteinen. Niin monella asialla on merkitystä. Pituus, paksuus, tasaisuus, käyryys, kovuus.
Heh, just joo. Diplomi insinöörin on pakko tulla pätemään jostain ulottuvuuksista. Ei taida käydä "flaxi" naisten/miesten keskuudessa, jos tollasia "faktoja" alat puhelemaan?
AKI
En ole dippa eikä mulla ole penistä.
No, ei oo iso... vaan todella pieni :D
T. Nainen, joka on saanut todella isoa kalua!
Vierailija kirjoitti:
No, ei oo iso... vaan todella pieni :D
T. Nainen, joka on saanut todella isoa kalua!
Jos iso tuntuu pieneltä niin missä vika? Patongilla porttikongissa? Eli katso peiliin!
AKI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä miksi pituus on aina fokuksessa. Penishän on kolmiulotteinen. Niin monella asialla on merkitystä. Pituus, paksuus, tasaisuus, käyryys, kovuus.
Heh, just joo. Diplomi insinöörin on pakko tulla pätemään jostain ulottuvuuksista. Ei taida käydä "flaxi" naisten/miesten keskuudessa, jos tollasia "faktoja" alat puhelemaan?
AKI
Mutta inssi silti vai? Mittaatko sänkykumppanien käyryydet, kovuudet ja muut mitat? Onko dokumentoitu exeliin? Mitä on äijät tykänny?
AKI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AKI
Mutta inssi silti vai? Mittaatko sänkykumppanien käyryydet, kovuudet ja muut mitat? Onko dokumentoitu exeliin? Mitä on äijät tykänny?
AKI
En inssi ollenkaan. Ei tarvitse mitata kun mua ei yksittäiset numerot kiinnosta, miehiä taitaa itseään kiinnostaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AKI
AKI
En inssi ollenkaan. Ei tarvitse mitata kun mua ei yksittäiset numerot kiinnosta, miehiä taitaa itseään kiinnostaa
Etkö sä just kertonut peniksen ulottuvuuksista? Taitaa aihe kuitenkin olla lähellä sydäntä? Siis tutkimuksellisessa mielessä?
AKI
15 cm on iso, mulla on vain 13 cm.
15cm on iso
16cm on todella iso
17cm on jo valtava ja todella harvinainen suomessa
18cm on jättikyrpä
19+cm on vain 0.000000001% väestöstä
Vierailija kirjoitti:
15cm on iso
16cm on todella iso
18cm on jättikyrpä
Nyt tuli asiaa!!! Mutta harmi että naisille se iso 15cm ei kelpaa vaan pitää olla jätti kokoa! Mistä se sitten kertoo?
AKI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15cm on iso
16cm on todella iso
18cm on jättikyrpä
Nyt tuli asiaa!!! Mutta harmi että naisille se iso 15cm ei kelpaa vaan pitää olla jätti kokoa! Mistä se sitten kertoo?
AKI
Siitä, että jotkut naiset haluaa isoa. Iso on monelle naiselle maskuliinisuuden ja hedelmällisyyden merkki. Varmaan ihan geeneihin iskostettu, joten ei välttämättä edes tietoista. Mm lapsirakkaalle lypsypillun omaavalle synnyttäjävaimolleni näin. Kykenevä iso ori siittämään monta lasta. 20cm näyttää maskuliinisemmalta kuin 13cm, varsinkin kun on jo löysänä yli 15cm.
Eniten näissä keskusteluissa hämmentää se, että jotkut mittailevat peniksiään jollain mittanauhoilla. Ei naisena tulisi mieleenkään lähteä mittaamaan kenenkään ruumiinosia. Mikropenikset ovat hankala juttu, mutta standardi-kokoluokassa kyllä ihan muut jutut merkkaavat kuin sentit. Liian iso tuottaisi enemmän hankaluuksia kun pitäisi varoa, että ei satu. Antakaa niiden mittanauhojen olla.
Luulen, että monet naiset eivät oikeasti osaa tai pysty arviomaan peniksen mittoja. Ja miksi edes pitäisi? Jos tuntuu hyvältä, niin onko jollain terskan paksuudella tai peniksen pituudella merkitystä?
Joskus katsoin youtubesta jonkun jenkkitubettajan videon, jossa hän kävi kysymässä kampuksen pihalla naisilta, että mikä heidän mielestään parhaan kokoinen penis ja pyysi vielä näyttämään käsillä koon. Lisäksi kysyi, onko 5 tumaa riittävä. Yleensä yksittäisen naisen mielestä 5 tuumaa (about 13cm) oli riittävä, optimaaliseksi useimmat yksittäisvastaajat sanoivat 6 tuumaa (about 15cm). Jos oli kaveriporukka vastaamassa, niin vastaukset olivat yleensä tyyliin 8 tuumaa (about 20cm) ja käsillä saatettiin näyttää reilusti yli 20cm. Tubettajakin ihmetteli monille, että mistä he löytävät näitä 8 tuuman miehiä sänkyyn, kun keskivertomiehellä on se noin 5 tuumaa? Naiset sitten vaan yleensä näissä kaveriporukoissa sanoivat, ettei heidän kohdalleen ole osunut niin pieniä koskaan. Ehkä oli hieman paineita vastailla yläkanttiin, kun kaverit hihittelivät vieressä. Ja näissä kaveriporukoiden vastauksissa se ensimmäinen vastaus ohjasi myös kaikkia muita.
Akilla on joku kompleksi, kun peruskoulussa ei tehty muuta kuin takarivissä häiriköintiä - t.eri