Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aamuvirkku naista Joensuusta aamuseksiin huomenna

Vierailija
21.05.2024 |

Löytyisikö aamuvirkku naista Joensuusta aamuseksiin huomenna klo 5 aikoihin autoon 49v sopusuhtaisen miehen kanssa 😋 ajelen Tokmannin St1 kautta farkku Volvolla 😋 jos kiinnostaa niin kerro joku tuntomerkki mistä tunnistan 😋-S-

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotat siis ihan oikeasti että joku tulee ilmaiseksi 05 panemaan setämiehen kanssa autoon? Nyt vetää jo hiljaiseksi. 

Vierailija
2/7 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotat siis ihan oikeasti että joku tulee ilmaiseksi 05 panemaan setämiehen kanssa autoon? Nyt vetää jo hiljaiseksi. 

Nyt onkin halukkaasta naisesta kyse😋,-S-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari yrittää kaikkensa!!! Tämä on kyllä jo säälittävistä säälittävin yritys!! Eikö teltassa tarkene nukkua, jos pitää jo ennen ylösnousua lähteä ajelemaan?

Vierailija
4/7 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on huikee. Voi olla Volvon takana oikee jono halukkaita.

Vierailija
5/7 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiinnostaa! Löydät minut ajoreitiltäsi, olen se nainen joka käyttää pitkiä housuja ja ulkoiluttaa koiraa. Käy suoraan kiinni kun tavataan, tykkään kovasti siitä eikä turhat puheet ole mun juttu.

Toivottavasti nähdään huomenna!

Vierailija
6/7 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmassa on täydellistä epätoivoa.

Vierailija
7/7 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla menee ap suhun hermo. en mä jaksa tohon aikaan, nyt tulevana la annan sulle jos kelpaa, mutta kirjoita nyt tänne lopulta sun kullin mitat, en ala sun kanssa mihinkään sähköpostivaihtoon! pannaan joensuun bunkkerimuseon takana, se on nyt kiinni, niin saadaan olla rauhassa.

t. se vanhempi nainen