15cm on oikeasti iso!
Täällä nauretaan miesten 15cm kaluille. Miksi? Se on keskivertoa isompi ja vain noin yhdellä kymmenestä on isompi. Siis Suomessa.
AKI
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
15 cm on kunnon moukari! Halla-aholla on 11 cm ja häntä pidetään yleisesti ottaen iso kullisena alfa-uroksena!
Ja tikkaa kuin Singeri!
Minun näkökulmasta se on aika pieni 😄
t: 25% isomman omaava
Vierailija kirjoitti:
Ai 18,75cm tarkkaan oot mitannu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskivertoko 15 cm? No, minun miehelläni on 17 cm, aika vasta mittasin.
Miksi mittasit? Onko sillä mitalla sinulle noin helvetin suuri merkitys? Oletko joku wt-Pirre?
Kylläpä nakkikikkeli hermostui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15 cm on kunnon moukari! Halla-aholla on 11 cm ja häntä pidetään yleisesti ottaen iso kullisena alfa-uroksena!
Ja tikkaa kuin Singeri!
Tod.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai 18,75cm tarkkaan oot mitannu.
Vauva-palstalla homma on millilleen
Vierailija kirjoitti:
Olen pannessa huomannut usean naisen pillussa tulevan kuin pohja vastaan. Sitten kun työntää vaan, se kuin antaa periksi ja liukuu pohjaan. Tätä tapahtuu muutaman kerran, ehkä 4-5 kertaa. Siis eri kertaa. Sitten se menee aina yhtä soittoa pohjaan. Kalu on 20cm. Onko muut huomannut saman?
Sama havainto. Nämä naiset ovat myös silmät pyöreinä kun pääsen koko mitalta sisään. Aivan kuin portti aukenisi perimmäiseen kamariin. Sinne ei 15cm yletä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pannessa huomannut usean naisen pillussa tulevan kuin pohja vastaan. Sitten kun työntää vaan, se kuin antaa periksi ja liukuu pohjaan. Tätä tapahtuu muutaman kerran, ehkä 4-5 kertaa. Siis eri kertaa. Sitten se menee aina yhtä soittoa pohjaan. Kalu on 20cm. Onko muut huomannut saman?
Sama havainto. Nämä naiset ovat myös silmät pyöreinä kun pääsen koko mitalta sisään. Aivan kuin portti aukenisi perimmäiseen kamariin. Sinne ei 15cm yletä.
Minullapa on sellanen penis että kurkkii muija suusta kun panen sitä perseeseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullapa on sellanen penis että kurkkii muija suusta kun panen sitä perseeseen!
tota en usko, että ylettäisi perseestä suuhun asti. Vähän em. liittyen, meneekö homostelun puolelle jos yksi mies panee perseeseen, toinen suuhun, ja kalut kolahtaa yhteen naisen vatsassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneehän sinne 30+ dildokin juurta myöten niin varmaan sun 20cm tuppikullikin mahtuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PerSu (perseestä suuhun) vähän toisella tapaa.
Pitkä se ei ole, mutta voi olla iso, jos on todella paksu.
Tääl on kaikil yli 20cm ja 19cm ympärys
Mulla on 16,5cm ja ø45-50mm kalu ja seisokki on terhakka. Se on parille naiselle ollut hieman liian iso,mutta kyllä sen sisään on saanut, kun käyttää naiseen vähän enemmän esileikkejä.
Vaimolla ollut 8 muuta seksikumppania mun lisäksi. Mulla on 15cm tai hitusen yli. Ainostaan kaksi muuta miestä on päässyt suunnilleen samaan pituuteen, toisella heistä oli tosin ohuempi. Mulla paksuus sellainen et mahtuu ahtamalla juuri ja juuri WC paperi hylsyym.
Onko sopiva, kun mulla yltää napaan eikä ihan mahdu wc-rullaan?
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok. Itseasiassa se kovuus ratkaisee enemmän. Ei löysällä 18 senttisellä tee mitään. Se on se kitka ja kun on veltto, niin mitää kitkaa ei synny.
Mitäs sillä löysällä 15 senttisellä sitten tehdään?
Heh, seksin teoreetikot taas kokoontumassa. Lukekaa nyt mitä olette kirjoittaneet senteistä ja pippeleistänne? Eihän tällaista toi kukaan yli 14 vuotias kirjoittaa? Eihän?
Huomioikaa nainen, näyttäkää että oikeasti haluatte häntä ja nähkää vaivaa naisen nautinnon eteen. Kun teette tämän, niin sen jälkeen ei senteistä enää puhuta. Jos kuvittelette että hyvä seksi on tikkausta isolla kalulla, niin ehkä jonain päivänä näette valon. Ehkä. Neitsyyttä on vaikea menettää vauva.fi-palstalla.