Työpaikan tuo lemmikki töihin -päivä
Työpaikan tuo lemmikki töihin -päivä
Mitä mieltä olette? Esihenkilö päätti, että työpaikkamme osallistuu tuo lemmikki töihin -päivään. Nyt allergikko on nostanut asiasta metelin.
Kenen pillin mukaan tässä kuuluu toimia?
Kommentit (159)
Lemmikittömänä voi osallistua vain jättämällä boan vessanpönttöön.
Keksitty aloitus. Älkää usko koko juttua!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suostuisi raahaamaan kissaani työpaikalle. Sanoisin ettei lemmikkiä ole.
Mikset tahdo tuoda rakasta kissaasi työpaikallesi tuomaan iloa muillekin?
Olet kenties hieman va jaa?? Hirveä stressin paikka kissalle ja sinäkö korjaat sen jätökset?
Minä olen töissä toimistossa ja en todellakaan hyväksyisi sitä, että toimiston akat toisi rakkinsa toimistolle. M32
Vierailija kirjoitti:
Keksitty aloitus. Älkää usko koko juttua!!
Ei uskotakaan. Mikä on sellainen toimistotyö, jossa eläimet eivät häiritse, mutta etätöistä ei ole edes kuultu.
Ennemmin lemmikki kuin lapsi töihin -päivä.
Toin rottalemmikkini työpaikalle ja ne hävisivät kolosta seinän sisään.
Vierailija kirjoitti:
Eläimet mm. alentavat stressitasoa.
Niillä jotka eläimistä diggaavat. Meillä muilla ne nostavat v-käyrää.
Tuon kuppaviruksia töihin. Työpaikan naisilta ne olen alunperin saanutkin.
Meilläkin oli. Toin satiaiseni, Kaukon, Pertun ja Börjen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suostuisi raahaamaan kissaani työpaikalle. Sanoisin ettei lemmikkiä ole.
Mikset tahdo tuoda rakasta kissaasi työpaikallesi tuomaan iloa muillekin?
Olen eri, mutta mun kissa vihaa matkustamista eikä tykkää vieraista ihmisistä. Olisi stressaava päivä kissalle ja myös mulle, kun olisin huolissani kissasta.
Jos tää on provo niin annan täydet. Näin hullua pomoa saa hakemalla hakea., vaikka vikansa niissä kaikissa on.
Kerro nyt, että oliko provo ap?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen töissä toimistossa ja en todellakaan hyväksyisi sitä, että toimiston akat toisi rakkinsa toimistolle. M32
Itse haastaisin naiset oikeuteen. Tai sitten naiset siivoavat toimiston eläinpölystä työpäivän jälkeen. Siihen menee noin 5 tuntia, mutta hei, naisethan tykkää siivota.
Allergiselle palkallinen vapaapäivä. Terveyttä ei tarvitse vaarantaa!
Vierailija kirjoitti:
En minäkään toisi rakasta kissaani töihin tai osallistuisi koko päivään. Pelkään koiria ja kissani vihaa muita kissoja. Veikkaanpa, että lemmikillä tarkoitetaan vain ja ainoastaan koiraa. Kissani tekisi varmasti mielellään tuttavuutta pienten jyrsijöiden kanssa.
Samaa mieltä. Koira varmaan nauttisikin tuosta, mutta monen kissan kanssa toimisi vaan, jos olisi ainoa lemmikki siellä, tai jos voisi eristää omistajan työhuoneeseen.
Mulla on hevonen. Mites se, käykö hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Koirani sydän sanoisi poks tuollaisesta stressistä.