Työpaikan tuo lemmikki töihin -päivä
Työpaikan tuo lemmikki töihin -päivä
Mitä mieltä olette? Esihenkilö päätti, että työpaikkamme osallistuu tuo lemmikki töihin -päivään. Nyt allergikko on nostanut asiasta metelin.
Kenen pillin mukaan tässä kuuluu toimia?
Kommentit (159)
Olisi edes yksi kiva päivä töissä mutta ei. Ei missään nimessä.
Ehkä joku "ruoskitaan kaikki työntekijät puolikuolleiksi ja heitetään ne suolakylpyyn" voisi mennä läpi.
Se olisikin hyvä päivä, kaikki rästihommat ehdittäis tehdä kun koirani eivät päästäisi asiakkaita sisään :D
Iso karvainen hämähäkki vaan mukaan töihin ja vapaaksi. Tuskin tulee lemmikkipäivää toista kertaa.
Allergikkona pitäisin etäpäivän tai palkallisen vapaan.
On sekä lapsi että lemmikki, enkä ole läski. Mielummin mä koirani kun lapseni töihin ottaisin. Koira käyttäytyy varmasti hyvin ja häiritsee taatusti vähemmän niin työkavereitani kuin mun työntekoani kuin tuo 3,5 v utelias, puhelias ja joka paikkaan kerkiävä ihmislapsi. Enhän mä etätyöpäivänäkään lasta kotona samalla vahdi, mutta koira saa ihan mieluusti olla mun kanssani kotona, kun ei vähääkään häiritse työntekoani.
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän töissä tykättäisiin jos toisin käärmeeni sinne päiväksi
vällykäärmeen?
Minua ei kiinnosta muitten lemmikit pätkän vertaa. En kestä niitä taluttajiakaan, joitka seisoskelevat tien poskessa ja sitten joku toinen ihastelee sitä narun jatkena olevaa karvaturria ihan innoissaan. Siis miksi joku innostuu jonkun toisen ihmisen lemmikistä, lapsesta tai muusta niin paljon...???!!!! Se, että tuodaan lemmikki tai vaikka vastasyntynyt vauva näytille työpaikalle äitiyslomalla - ei ole todellakaan minun juttujani.
Vierailija kirjoitti:
Lemmikit ovat ihania.
Hermostuneena pyörivä stressihikoileva eläin on sinusta ihana?
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin lemmikki kuin lapsi töihin -päivä.
Ei hvetti kumpaakaan!
Muutama papukaija, jotka lähinnä pitävät kovaa ääntä ja paskovat ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos tuo miehensä?
Siitä saisivat eronneet akat kadehtimista!
Vihdoinkin kansainvälistä meininkiä suomalaiseen ruokavalioon. Ei kun reseptit kehiin.
Ehkä ei kuitenkaan kannattaisi ahnehtia makeaa mahan täydeltä. Olisi varmasti järkevää aloittaa yhdestä eläimestä, esimerkiksi koirasta.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Koiranliha
Myös täällä usein esitetty käärme olisi hyvä vaihtoehto aloittelijoille (maistuu kuulemma ihan kanalta).
Madventuresilla on muistaakseni mukavantuntuinen marsuresepti...
Koirat, kissat, kanat, kanit, käärmeet ja marsut kaikki töihin!
Lemmikit eivät kuulu työpaikalle missään nimessä!
Vierailija kirjoitti:
Lemmikit eivät kuulu työpaikalle missään nimessä!
Miksi eivät?
Mahtavaa! Mulla on torakoita, hämähäkkejä, käärmeitä ja pari rottaa lemmikkinä.
Työkaverillani oli aikoinaan piraija 🐟