Työpaikan tuo lemmikki töihin -päivä
Työpaikan tuo lemmikki töihin -päivä
Mitä mieltä olette? Esihenkilö päätti, että työpaikkamme osallistuu tuo lemmikki töihin -päivään. Nyt allergikko on nostanut asiasta metelin.
Kenen pillin mukaan tässä kuuluu toimia?
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Ne rakit vttuun työpaikalta!
Toimistokoira piristää monen työtekijän arkea. Ja ap:n tapauksessahan ei ole kyse kuin yhdestä päivästä.
Ehkä allerginen ei tule töihin silloin tai työhuone kenties, mitä hän haluaa. En tiedä mitä arjessa muiden vaatteista irtoaa, jos on lemmikit kotona. Pitäisi tietää onko koirat ja kissat madotettu, onko tartuntatauteja jne. Entä voiko koira hotkaista hamsterin. Pelkääkö kani muita eläimiä koko ajan.
Tuotte lemmikit kuten on käsketty, ja allergikolle palkallinen vapaapäivä, te muut teette hänen työnsä.
Kuulostaa ihanalta! Toisaalta ymmärrän allergisia, voisiko he saada palkattoman vapaan?
Mulla on allerginen astma joten saan palkallisen vapaan kun te muut vehtaatte koirienne kanssa työpaikalla? Kirjoittaakohan työterveys?
Rakastan kissoja, mutta olen allerginen. Pitäisin etäpäivän ja jos se ei onnistu, sairauslomapäivän. En voi olla samassa tilassa koko päivää.
Kotieläimet ei kuulu työpaikalle ja mahdolliselle allergikolle sitten palkallinen vapaapäivä, muutoin minkään elukan takia ei tarvitse ruveta pärskimään.
Allergisille pitää olla mahdollisuus etätyöhön, muuten hauska juttu!
En suostuisi raahaamaan kissaani työpaikalle. Sanoisin ettei lemmikkiä ole.
Eli jokainen tuo oman lemmikkinsä töihin. Kymmenen+ koiraa ja kissaa tuskin tulevat kovin hyvin toimeen keskenään. Onko tätä ajateltu ihan loppuun?
Vierailija kirjoitti:
En suostuisi raahaamaan kissaani työpaikalle. Sanoisin ettei lemmikkiä ole.
Mikset tahdo tuoda rakasta kissaasi työpaikallesi tuomaan iloa muillekin?
Voin vaan kuvitella toisilleen räyhäävät rakit. Kaapin alustoja nuohoavat ja seiniä pitkin hyppivät kissat samassa paikassa. Toimisi ehkä jos olisi: tuo häkkieläimesi töihin. Aivan tuhoontuomittu ajatus ja jos jollain vielä tulee oireita elukoista. Ei hyvää päivää!
Mun mielestä toi on outoa. Miks ei tehdä lemmikkitreffejä työajan ulkopuolelle? Olen koirille allerginen eivätkä ne kuulu työn sisältöön, miks tällaisesta ees keskustellaan. Ihan kuin kaikkien pitäis joku pvä syödä omena kun pomo tykkää niistä. Joku saa sitten sen allergisen reaktion. Kiva hhteisöllinen fiilis!
En minäkään toisi rakasta kissaani töihin tai osallistuisi koko päivään. Pelkään koiria ja kissani vihaa muita kissoja. Veikkaanpa, että lemmikillä tarkoitetaan vain ja ainoastaan koiraa. Kissani tekisi varmasti mielellään tuttavuutta pienten jyrsijöiden kanssa.
Onpa hyvä ajatus. Ehdotan tuota omalla työpaikallani.
En viittis roudata terraariota töihin.
Ei yksi voi komennella enemmistöä.