Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestä ei kiinnosta mikään.

Vierailija
21.05.2024 |

Mun mies (26-v.) on parin viime vuoden aikana muuttunut ihan täysin. Muutos on yksinkertaisesti se, että hän ei suhtaudu enää yhtään mihinkään intohimoisesti tai kiinnostuksella! Ei siis mihinkään.

Työnsä hoitaa kunnolla ja muutenkin kulissit on hyvin pystyssä, mutta muuten mies vaikuttaa sisältä jotenkin tyhjältä. Illat kuluu tietokoneella, edes elokuvia tai tv-sarjoja en saa häntä kanssani katsomaan. Kuntosaliharrastuksensakin hän on lopettanut.

En tiedä mistä tämä oikein johtuu. Ymmärtäisin, jos elämäntilanteessa olisi jotain poikkeavaa, kuten uusi työ, lapsen hankkiminen, jonkinlainen surutyö. Mutta ei. Rakkaussuhteemme on sinänsä ainakin ulkopuolisten silmissä kunnossa ja seksiä on melko usein, mutta mitään muuta ei ole. Olen yrittänyt kaikkea: ehdottanut hyviä kirjoja luettavaksi, ehdottanut matkalle lähtöä, yrittänyt raahata miestä lenkille, mökille, rannalle, minne vaan, yrittänyt saada aikaan keskustelua eri aiheista. Ennen kävimme usein keilaamassa ja ulkona syömässä, nykyään ei enää koskaan.

Rakastan miestäni ja hän minua, mutta myönnettävä se on, että yhteiselostamme on tullut kuolettavan tylsää. Miestä ei vain kiinnosta mikään!! Hänestä on tullut hiljainen. Hän itsekin myöntää että jokin on eri lailla kuin ennen, mutta enempää hän ei osaa asiaa analysoida. Kavereidensa kanssa hän viettää jonkun verran aikaa, mutta on etääntynyt heistäkin.

Kaipaan miestäni, enkä kestä sitä ettei hän suhtaudu intohimoisesti mihinkään! Meillä ei ole mitään tekemistä enää, eikä mitään puhuttavaa. Apua!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hän avautunut millään lailla, ottanut puheeksi mitään uusia asioita. Oletko maininnut mitään, mistä hän "innostuisi". Tänä päivänä ollaan heti tyrkyttämässä lääkäriä. Siitä masennusdiagnoosista jää sitten merkintä kirjoihin... 

Vakuutusyhtiöthän tuota katsovat tarkasti, ja pienessä präntissä onkin masennuksen sairastelun suhteen ehtoja...

Vierailija
22/31 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus. Myös jos elämä on vain toisen näköistä aiheuttaa sellaisen pattitilanteen, mikäli ei osaa puhua suoraan mitä elämältä haluaa jos edes tietää. Suhteen alussa ei saa hukata itseään, sieltä suosta on myöhemmin vaikea nousta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske sen mennä terapiaan, masennukselta kuulostaa. 

Vierailija
24/31 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sitten kävi että mieheni sanoi eilen illalla haluavansa erota. Ei kuulemma tiedä miksi ei ole tyytyväinen elämäänsä, mutta ei tiedä myöskään rakastaako minua enää. Ei kuulemma ole tarpeeksi yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Kai se sitten niin on, että ero tulee.

T. Ap

Eli alakulo taisi sittenkin johtua siitä "rakkaudettomuudesta". No, ehkäpä hänellä seuraavan naisen kanssa osuu ajatusmaailmat paremmin yhteen.

Kieltämättä suhteessamme on ollut ongelmia. Kirjoitinhan jo aiemmin, että alan itse tylsistyä ja turhautua koko tilanteeseen. Periaatteessa on siis jopa helpottavaa ajatella että saisin yrittää uudelleen jonkun muun kanssa.

Huoli miehestäni ei vaan mene niin helpolla ohi. On vaikea kuvitella että hänen alakuloinen olemuksensa johtuisi vain musta :(

T. Ap

Vierailija
25/31 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin naiseen kanssa jota ei kiinnostanut mikään. Ei lähtenyt mun kanssa mihinkään eikä halunnut tehdä mitään. kotona vaan oli ja katsoi telkkaria. Ehdotin matkustamista, veneilyä, lapin reissua vaeltamaan, elokuviin, raflaan ei lähtenyt. itse käyn salilla mut ei halunnut sinnekään. Yritin selittää et ei kai se voi koko ikänsä sohvalla istua ja pelkästään töissä käydä. Töissä se siis kävi ja tolleen. No otin sit eron kun eihän se ollut mikään suhde kun ei tehty mitään yhdessä. itse tykkään liikkua ja mennä vaikka kalaan. Nyt mulla on nainen joka jopa lähtee mun kanssa kalaan. just oltiin tiistaina kalassa. Mentiin yhteen saareen ja paistettiin makkaraa ja kalastettiin. Oli kaunis ilma ja kivaa oli.

Kuulostat mun unelmamieheltä. Itse laitin vuosi sitten miehen luiskaan samoista syistä. Hän teki elämästäni vain kurjaa. 

N.41

Vierailija
26/31 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käske sen mennä terapiaan, masennukselta kuulostaa. 

EI todellakaan ole aina kyse masennuksesta. Kaikkia ei vaan kiinnosta. Oma mies esitti aluksi, että kaikenlainen tekeminen muka kiinnostaa. Lupaili kaikenlaista. Ei kuitenkaan lähtenyt 10v aikana edes kertaakaan kävelylle kanssani tai pyörällä edes kauppaa. Hänen mielestä sellainen kaikki oli typerää ja noloa.

Vierailija
27/31 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sitten kävi että mieheni sanoi eilen illalla haluavansa erota. Ei kuulemma tiedä miksi ei ole tyytyväinen elämäänsä, mutta ei tiedä myöskään rakastaako minua enää. Ei kuulemma ole tarpeeksi yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Kai se sitten niin on, että ero tulee.

T. Ap

Vajaa tunti sitten ihmettelit, mistä miehen käytös johtuu ja nyt vasta paljastat, että ai niin, se halusikin eilen illalla erota. Olisikohan trolli 🤔

Vierailija
28/31 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eks tossa alussa sanonut syyksi että VITUTTAA... SIIS SITÄ VITUTTAA... ei tarkoita että haluaisi vaimoaan paneskella vaan elämässä on joku juttu joka vetää päähän eli vituttaa... se voi olla vaikka että sillä oli joku juttu ennen sua joka kuitenkin osoittautui tärkeäksi mutta oli mokannut sen aivan täysin... eikä paluuta ollut... ja sinä tulit tilalle... ehkä laastariksi...

KYSY ETTÄ MIKÄ IHMEEN VITUTUS!!!

Vierailija
29/31 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa haluavalla on usein vaikeinta itsensä kanssa. Niin sun miehelläkin vaikuttaa olevan. Hankala hoitaa jos ei lähde lääkäriin, mielialalääkitykseen tarvitaan resepti. Terapiastakin olisi apua. Myös pariterapiaa on tarjolla.

Ei hänen elämänsä kyllä erosta parane. Todennäköisesti päinvastoin.

Vierailija
30/31 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä vaan. Kyllä moni kiltti ja kunnon mies lähtee sun kanssa mökille tai lenkille ja sakille.

Vierailija
31/31 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua normaalista ikääntymisen myötä tapahtuvasta testojen laskusta (andropaussi). Kehota häntä menemään lääkäriin, jos testoista kyse niin hän voi saada apua testosteronikorvaushoidosta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän