Minkälainen on se hyvä perse?
Ex miehelle se oli hänen kämmeniinsä sopiva, eli pieni mutta pyöreä. Yhtään lantiota leveämpi ei saanut olla ja lantion ei ylipäätään saanut olla kehon levein kohta. Vastaavasti muiden miesten mielestä kuultuna tämä edellä kuvattu ei ole hyvä perse. ????
Kommentit (55)
Miehillä ulkoneva perse on yes. Lautaperse taas Yök.
Lantion pitää olla mahdollisimman leveä ja erottua selkeästi vyötäröstä
Vierailija kirjoitti:
Pakarat ovat kiinteät ja näyttävät legginseissä timmille. Vaimolla on pienet tissit mutta hyvä perse.
Olen kanssasi samaa mieltä, myös vaimosi ominaisuuksista.
Keski-ikäisen vaimoni peppu on levinnyt jonkun verran 4 lapsen myötä, mutta yllättäen seksissä se toimii tosi hyvin. Erityisesti takaapäin vedellessä tai kämmenellä kuritettaessa toimii vallan mainiosti, ja nykyisin usein hoitelenkin hänet takaa. Iho on sileä koko kropassa. Hyvä peppu hänellä oli alle 3-kymppisenäkin, mutta pepun isompi koko yllätyksekseni ei haittaa. Ehkä syynä on se, että hänellä on kuitenkin selkeä vyötärön kavennus, eli ei ole mennyt kroppa tasapaksuksi. Entistä kiihkeämpi seksuaalinen halu myös vaikuttaa.
Karvainen ja kiinteä, pakarat kovat kuin strutsin munat.
Näin tänään bussipysäkillä nuoren, ehkä noin 22v naisen, jolla oli ehkä upein perse jonka olen koskaan nähnyt: iso ja pyöreä ja selkeästi salilla treenattu. Paketin kruunasi vielä legginssit ja niiden läpi näkyvät pikkarit. Miten saisin tämän kauniskasvoisen blondin jumalattaren itselleni?
Mies 27v
Naisena olen nähnyt vain pari kertaa sellaisen naisen pyllyn, että olen ollut että wau. Siis iskenyt oikein kateus ja tullut tuijotettua. Kaikki feikkihousu viritelmät tunnistan ja ne on noloja. En osaa oikein kuvailla sitä upeaa, mutta liian ulkoneva ei saa olla, eikä sellainen, että kun katsoo suoraan peiliin, niin näkyy sivuilta yli. Mutta hyvä vanha sanonta, että kun lyijykynä ei jää pyllyn alle kiinni niin on hyvä, pitää aika hyvin paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Perse kuin perse. Miehet ei oikeasti ole mitään nirsoja
No ei se hääviä ole jos koko ukko meinaa upota sisään.
Pystyt puolipallot. Roikkuva perse kertoo parhaimpien päivien olevan ohi tai huonoista geeneistä.
Oma tietenkin jokaiselle, millä hyvä istua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on isohko ja pyöreä peppu, aika kiinteäkin, luonnostaan kivan muotoinen ja urheilemalla sitten vielä tullut lisää muotoa. Mut sileä se ei ole, valitettavasti. Ylipainoinen en ole. Uskaltaisin väittää, että vaatteiden päältä kyllä miellyttää varmaan useimpia pepuista tykkääviä, mut selluliittia on sitten paljaana niin paljon että en oikein viitsi esitellä. Sellua rupes tuleen kun aloin voimanoston. Esittelen sit kyllä trikoissa ja katseita kerää.
Minulla sama. Saan aina joskus kehuja ihan tuntemattomiltakin pepustani. Sanotaan näin, että se on luojan luoma, koska minulla on lordoosi. Hyvältä näyttää vaateet päällä, mutta iho on epätasainen ja se hävettää. Vaikka tekisin mitä, niin tilanne ei muutu.
Itselleni selluliitti on neutraali asia, se ikäänkuin kuuluu yhteen naisellisten muotojen kanssa. Selluliittihan johtuu naisen ihon rakenteesta ja sitä lienee jossain muodossa kaikilla naisilla. Myös viestissä 7 kuvailemani jumalainen perse voi sisältää selluliittia.
Joten huoli ja häpeä pois ja kantaakaa pyllynne ylpeydellä.
Vierailija kirjoitti:
Nuuh, kylläpäs täällä haiskahtaakin vihreä Mennen ja teryleenihousuihin pinttynyt munahiki.
No sen kyllä uskon että sinun luonasi siltä haisee.
Vierailija kirjoitti:
Näin tänään bussipysäkillä nuoren, ehkä noin 22v naisen, jolla oli ehkä upein perse jonka olen koskaan nähnyt: iso ja pyöreä ja selkeästi salilla treenattu. Paketin kruunasi vielä legginssit ja niiden läpi näkyvät pikkarit. Miten saisin tämän kauniskasvoisen blondin jumalattaren itselleni?
Mies 27v
Lisään vielä että kuolisin onnellisena jos saisin upottaa naamani siihen upeaan pyllyyn. Palvon tuota ihanaa tuntematonta kaunotarta <3
Vain kaappihomo voi pitää teinipojan takamuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vain kaappihomo voi pitää teinipojan takamuksesta.
Miksei myös julkihomo? 😮
Sivupeppu on kamala, esim Mariinilla
Päärynänmuotoinen naisellinen kuten Jennifer Lopesilla mutta vielä jos olisi n.5cm leveä reisivako välissä olisi täydellinen pylly. Vaimollani oli nuorena, on toki rako vielä vanhanakin.
Pieni, kiinteä, näyttää hyvältä matalavyötäröisissä tiukoissa farkuissa - aiheuttaa välittömän stondiksen ja halun palvoa tuota haitaria kaikin tavoin. Toisin sanoen ei mikään salilla kyykätty seitsemän leivän uuni/ghettoperse.
Huonon perseen osaa jokainen määritellä. Monta sellaista on tullut vastaan. Hyvä on kait kun ei voi sanoa että onpa huono perse.