Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, missä asennossa haluaisit viedä miehesi peppuneitsyyden?

Vierailija
21.05.2024 |

On tullut se suuri hetki. Miehesi on käynyt vessassa tyhjentäytymässä ja suihkussa.

Kun hän tulee sieltä pantavaksesi, niin missä asennossa haluat ottaa hänet?

A) lähetyssaarnaaja. Haluat katsoa millainen ilme miehelläsi on, kun penetroidut sisään.

B)doggystyle. Haluat miehesi nelinkontin eteesi, jotta voit kunnolla vetää lantiosta antaessasi sille kyydin, jota se ei unohda.

C)ratsastus. Laitat sen tekemään sen itse ja nautit katsellessasi sen ähellystä, kun se hiljalleen istuu alas asti ottaen sträpärisi kokonaan sisäänsä.

D) seisaaltaan. Käsket miehesi ottaa todella leveän haara-asennon, että peppu laskeutuu sopivan alas sinulle ja sitten vain alat hitaasti työntämään sitä sisään. Miehesi yrittää paeta varpistamalla, mutta käsket sen palaamaan takaisin alas.

E) tuolissa. Miehesi istahtaa sopivan korkeaan tuoliin perse roikkuen ulkona. Sitten vain taas työnnät sträpärin sisään.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastus, ehdottomasti. Mieluiten kädet selän takana käsiraudoissa, kalusta karva ajeltuna, ja rytmikästä ratsastusta niin, että kalu pomppii kunnolla ylös alas.

Vierailija
2/20 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doggy, doggy, doggy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratsastus, ehdottomasti. Mieluiten kädet selän takana käsiraudoissa, kalusta karva ajeltuna, ja rytmikästä ratsastusta niin, että kalu pomppii kunnolla ylös alas.

Mites muuten, pitääkö miestä haukkua vai kehua, kun se siinä yrittää parhaansa mukaan ekaa kertaa ratsastaa ja vähän pelottaa, kun se stäpäri tuntuu niin isolta?

Naisen kannattaa ohjata miestään oikeaan rytmiin ottamalla nännit etusormen ja peukalon väliin, puristamalla sopivan lujaa ja sitten sillä ohjata ratsastusta.

Vierailija
4/20 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäiskö ap sun mennä töihin, niin olis jotain järkevää sisältöä elämään?

Vierailija
5/20 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Doggy, doggy, doggy!

Aivan ehdottomasti tämä... kannatan... vielä miehen kädet selän taakse käsiraudoilla tai vastaavilla ja menox sano Annie Lenox...

Olen itse siis tuo mies joka näin haluaa ;-)

Vierailija
6/20 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin edistyksellinen, että minusta mies vastaanottavana osapuolena saa päättää miten hänet seivästetään.

Vierailija
7/20 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää unohtako nänninipistimiä joissa ketju, josta vetää sopivissa kohdissa. Alkaa äijä uliseen onnesta.

Vierailija
8/20 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseneitsyys viedään vain peniksella.

Tasan ei käy tasa-arvo tässäkään kun naisen perseneitsyys voidaan viedä heterona, mutta miehen ei.

Vierailija
9/20 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetyssaarnaaja , jalat koukussa . samalla voin hoitaa keppiä kädellä ja suulla. mies ei tiedä mitään sen parempaa

Vierailija
10/20 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsilläseisonnassa parvekkeen kaiteella. Paljastelu vastapäiseen isoon kerrostaloon yhdistettynä putoamisen pelkoon  (ei parvekelaseja) saa mieheni tulemaan ihan varmasti vaikka kuivana vetäisi.

Vierailija
11/20 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mikä on asentona, kunhan Nainen panee hellästi peppuani!

Vierailija
12/20 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

D seisaaltaan. Mieheni oli kyllä kertonut käyttäneensä pientä dildoa jo aikaisemmin itsetyydytyksen yhteydessä, mutta toisen tekemänä hänen ensimmäisen peppupanonsa tein minä. Sitä varten hän oli hommannut strap-on-vyön ja siihen ohuen jellymäisen mutta riittävän napakan dildon. 

Vein mieheltäni peppuneitsyyden mökillä saunassa. Rentoutimme ja totutimme sulkijalihasta ensin liukuvoiteella sivellyin sormin. Sitten puimme yhdessä vyön ja dildon ylleni.

Mieheni asettui nojaamaan löylyhuoneen ikkunasyvennystä vasten, työnsi takapuoltaan minua kohti ja levitti jalkojaan. Oli hauska olla vuorostaan hänen takana "kalu" pystyssä, yleensähän se tapahtuu toisin päin. Meitä nauratti ja kiihotti yhtä aikaa. Voitelin dildon liukkarilla, joka saunan lämmössä oli tosi juoksevaa, ja valutin sitä vielä pakaroiden väliin. Levitin pakaroita ja asetin dildon pään peräaukon suulle. Hitaasti tunnustellen ja yllättävän helposti liu'uin sisään. Mies edessäni huokaili ja liikutteli itseään nautinnollisesti. Hän kertoi sisääntyöntymisen tuntuvan upealta ja sanoi rakastavansa minua. Panin häntä hitaasti selkää sivellen ja lanteita hyväillen uskaltautuen vähitellen yhä syvempiin työntöihin. Mieheni runkkasi komeaa kaluaan, kunnes sai huuto-orgasmin syvälle työntämäni dildo pepussaan.

Olimme niin onnellisia ja kiihottuneita tästä kokemuksesta, että rakastelimme pienen vilvoittelutauon jälkeen saunan terassilla. Neitsytpeppupano ei jäänyt ainoaksi kerraksi.

Vierailija
13/20 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsilläseisonnassa parvekkeen kaiteella. Paljastelu vastapäiseen isoon kerrostaloon yhdistettynä putoamisen pelkoon  (ei parvekelaseja) saa mieheni tulemaan ihan varmasti vaikka kuivana vetäisi.

Olisi kyllä mielenkiintoista testata, että pysyykö mies käsilläseisonnassa, kun työnnän dildoa peppuun ja runkkaan sen kalua. Toi parvekejuttu on tietenkin vähän vitsi.

Kun kysyin mieheltäni, niin se sanoi ettei hän pysy millään minuuttikaupalla käsilläseisonnassa, puhumattakaan että työntelisin samalla jotain dildoa sisään.

Sanoin että voitaisiin joskus koittaa. Paljastettakoon myös, että mieheni on edelleen neitseellinen peppunsa osalta. Ja haluan että se peppuneitsyys menee sellaisella tavalla, että sen muistaa. Olen huomannut ettei se enää vastustele niin ehdottomasti kuin alussa. Alkaa selvästikin lämpenemään ajatukselle.

Vierailija
14/20 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa tasa-arvoista seksiä teillä!

Vierailija
15/20 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehinen näkökulma tähän väliin. Kun saan elämäni ensimmäisen kerran sträppiä, niin haluan sen tapahtuvan lähetyssaarnaajassa. Tämä siksi, että tällöin nainen saa samalla huomioitua käsillään ylväästi sojottavaa kaluani.

Vierailija
16/20 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lähetyssaarnaaja , jalat koukussa . samalla voin hoitaa keppiä kädellä ja suulla. mies ei tiedä mitään sen parempaa

No nyt on kyllä todella notkea nainen kyseessä, jos vielä suihin samalla ottaa 🤣. 

Vierailija
17/20 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat ladyboyt tekee näin ;)

Vierailija
18/20 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin rangaista miestä oikein kunnolla. Laittaisin sen perse pystyssä sängylle odottamaan. Sitten aluksi vain pyörittelisin sträpäriä peppureiän ympärillä ja sitten työntäisin ensin vähän kärkeä sisään. Käskisin miestäni anelemaan, että työntäisin sen sisään. Odottaisin sopivasti, että mies aloittaisi just sanomaan aneluaan ja silloin runttaisin sen kokonaan sisään. Taitaisi päästä aikamoinen rääkäisy, mutta se sika ansaitsisi sen. Jatkaisin tuota armotta, että hitaasti lähes kokonaan ulos ja sitten täysillä sisään koko painollani.

Lopettaisin vasta kun mieheni anelisi minua lopettamaan. Sitten se sika lupaisi olla jatkossa kiltti poika ettei tarvitsisi rangaistuksen toiste.

Mutta tokihan minä rankaisisin sitä jatkossakin.

Vierailija
19/20 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään asennossa. Minua ei kiinnosta lainkaan miesten perseet. Eipä ole onneksi kukaan miehistänikään ollut koskaan kiinnostunut kokeilemaan.

Vierailija
20/20 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin rangaista miestä oikein kunnolla. Laittaisin sen perse pystyssä sängylle odottamaan. Sitten aluksi vain pyörittelisin sträpäriä peppureiän ympärillä ja sitten työntäisin ensin vähän kärkeä sisään. Käskisin miestäni anelemaan, että työntäisin sen sisään. Odottaisin sopivasti, että mies aloittaisi just sanomaan aneluaan ja silloin runttaisin sen kokonaan sisään. Taitaisi päästä aikamoinen rääkäisy, mutta se sika ansaitsisi sen. Jatkaisin tuota armotta, että hitaasti lähes kokonaan ulos ja sitten täysillä sisään koko painollani.

Lopettaisin vasta kun mieheni anelisi minua lopettamaan. Sitten se sika lupaisi olla jatkossa kiltti poika ettei tarvitsisi rangaistuksen toiste.

Mutta tokihan minä rankaisisin sitä jatkossakin.

Tämä sai pienen erektion housuissani kun luin tekstisi. Täytyypä koittaa tänään vaimolta vongata.