Ottaako muut alkoholia viikolla?
Kommentit (34)
En nyt ihan joka päivä mutta melkein. Asun Espanjassa ja täällä on ihan normaalia ottaa olutta tai viiniä päivittäin. Ei tarvitse perseitä vetää olalle
Tänään lounaalla lasi viiniä. Huomenna sama.
Olen jatkuvasti pienessä seitinohuessa tuiterissa. Hömpsis!
Ei kyllä. Aika harvinaista on että viikolla joisin jotain. Ehkä jos jotkut juhlat tai jokin tilaisuus tai jos tapaan jotain ystävää illalla.
Alkoholistit taas kehuvat juomisiaan.
Synttärikemuista palasin ja sen jälkeen tarvitsin tukevan viinapaukun. Ehkä useammankin.
Vuorotyöläisenä on vain työpäiviä ja vapaapäiviä, ei ole mitään viikonloppuja ja arkipäiviä tai pyhäpäiviä. Jos on vapaata viikolla, niin se on sitten se "viikonloppu" ja silloin tulee nautittua myös alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Ja hapannaamat paheksuu. Ei mitään uutta auringon alla.
Vierailija kirjoitti:
En. En ota koskaan. Ei tarvetta.
Olet ikävä ihminen. Ryyppää itsesi mukavaksi.
En käytä elintarvikkeita kalenterin mukaan. Jos haluan alkoholia, juon sitä.
Vierailija kirjoitti:
En nyt ihan joka päivä mutta melkein. Asun Espanjassa ja täällä on ihan normaalia ottaa olutta tai viiniä päivittäin. Ei tarvitse perseitä vetää olalle
No eihän Suomessakaan ole tapana. Otetaan vaan sen verran että henki haisee ja kaatuilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hapannaamat paheksuu. Ei mitään uutta auringon alla.
Mulla se on niin että jos alan lipittämään viikolla niin tulen ihan superväsyneeksi ja -alakuloiseksi. Vaikuttaa niin paljon virkeyteen että ei ei.
Vierailija kirjoitti:
En. En ota koskaan. Ei tarvetta.
Koit kuitenkin tarvetta tulla kommentoimaan tähän ketjuun 😅
Vierailija kirjoitti:
Ja maksa kiittää.
Itse lopetin 5 vuotta sitten viinin litkimisen iltaisin: nyt on pää selvä ja voi tehdä jotain muutakin; tulin juuri lenkiltä, mahtava ilma 🥰
Päivittäistä tissuttelua olin sitten vapaalla tai töissä. Nyt haen hiukan rommia.