Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaako muut alkoholia viikolla?

Vierailija
21.05.2024 |

Itse hallitusti joka päivä 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut viikolla alkoholia sitten nuoruusvuosien. Palautuminen on vanhempana huomattavasti hitaampaa, ja valvominen kostautuu. Nuorena ei paljon haitannut, vaikkei olisi nukkunut kuin pari tuntia, töissä jaksoi silti. Nykyisin en käytä juurikaan alkoholia, vaikka onkin hauska istua iltaa kavereiden kanssa. Mutta lunnaat ovat vain liian isot työssäkäyvälle ihmiselle. En ymmärrä, miten jotkut jaksavat tissutella päivästä toiseen vielä vanhemmallakin iällä.

Vierailija
22/34 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pääsi käymään ja eilenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä asia on muuttunut. Muutamia vuosikymmeniä sitten oli hienoa kun voi nauttia ruokien kanssa viinejä ja oli hienoa käydä after work lasillisella terassilla. Nyt on kaikki juoppoja tai ainakin vähintään "niitä viinin lipittäjiä".

Itse totuin tuohon nautiskelujuomiseen, enkä koe olevani millään rappiolla. Mutta jonkun mielestä voin olla. Muutamana iltana arkena pari lasillista ja viikonloppuna sitten ehkä enemmän, tai sitten ei niitäkään jos on niin paljon menoa. 

Vierailija
24/34 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota, kun olen menossa töihin, mutta lomalla otan ja juon omiani.

T: Irwinisti

Vierailija
25/34 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni ap kysyi, että otatko alkoholia viikolla? Mutta sitten vain ne saisivat vastata, jotka juovat alkoholia viikolla.. ööö. 

Vierailija
26/34 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. En ota koskaan. Ei tarvetta.

Koit kuitenkin tarvetta tulla kommentoimaan tähän ketjuun 😅

No tässähän kysytään että ottaako muut.... silloin voi vastata kahdella tavalla: ottaa/ei ota.

Vierailija
27/34 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo viikolla, enkä viikonloppuna. Joskus, jos on juhlan aihetta voin ottaa muutaman juoman. 

Vierailija
28/34 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on täysin turhaa, käyttäkää mieluummin vihreää viikolla.

Vierailija
29/34 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä elintarvikkeita kalenterin mukaan. Jos haluan alkoholia, juon sitä.

Just. Työelämässä ollessa yleensä menee enemmän vapaa- aikana kuin näin työttömänä. Johtunee siitä että on rento ja vapautunut olo, ei tarvi alkoa. Päivällä ei tosiaan väliä mutta saunan jälkeen aina jotain.

Vierailija
30/34 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan, olen ottanut jo 20 vuotta samalla mallilla. Töissä kuitenkin käyn, ja veroni maksan. Ei mulla elinaika riitä eläkkeelle asti. Te siveyden sipulit voitte jeesustella niin paljon kuin haluatte. Ei kiinnosta.

Vierailija
31/34 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan, olen ottanut jo 20 vuotta samalla mallilla. Töissä kuitenkin käyn, ja veroni maksan. Ei mulla elinaika riitä eläkkeelle asti. Te siveyden sipulit voitte jeesustella niin paljon kuin haluatte. Ei kiinnosta.

siveyden sipulit, hah

Vierailija
32/34 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. En ota koskaan. Ei tarvetta.

Koit kuitenkin tarvetta tulla kommentoimaan tähän ketjuun 😅

Hei Pallopää-mies! ÄLÄ SINÄ AINAKAAN OTA. Voit rohkeasti tehdä kaiken mitä mahdollisesti ajattelet voivasi / haluavasi yms tehdä! Tee siis! Ei mitään menetettävää. Rohkea rokan syö!

Vierailija
33/34 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri 4 päivää tipattomalla oli hyvä olo, mutta tänään sorruin ja nyt mennyt 8 lasia viiniä. Ärsyttää kun tylsyyksissäni sorruin tähän turhuuteen. Huomenna töissä v-käyrä on tapissa, tiedän jo nyt. Voi vtun vttu tätä pskaaa!!! Ja miksi? Ihan turhaan. Mitään ei ole auttanut, päinvastoin huonontaa vaan kaikkea. Yöunet pilalla. Huomenna masennus ja vtutus ja ärsytys. Ja pitkä päivä pska-torstai.

Kieltolaki suomeen. Äänestän heti!

Vierailija
34/34 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisesti pari annosta. Nyt olen kokonaan juomatta, kun sain tarpeekseni heikoista yöunista. Yksikin annos vaikuttaa uneen ja palautumiseen..